Candan Erçetin-Bahar....
Çünkü sana değdiğinden beri ellerim.!
:::::::::
Baştan uyarayım evrenler tekrar bir birine girdi sksmsmm
:::::::::
Mahalleli , Leyla'nın geri dönüşüne şok geçirmişlerdi. Tabi bu işlerin altında Bahar'ın olduğunu öğrenince pekte şaşırmadılar. O zaman üzüntü ve içinde bulundukları durumdan dolayı , akılları kesmedi. Bahar'ın, Leyla'nın ölümü öğrenip gelmemesi imkansızdı. Ama gelmemişti. Ölüm haberinden üç ay sonra çıkıp gelmişti ve geldiğinde Leyla'nın adını da hiç anmadı. Bunu şimdi fark ediyorlar dı.
"Bahar geldi. Mahalle eski kaos günlerine döndü anacım.! Leyla bana bi su getiriver kızım."
Hilal gözlerini devirip , kucağında ki bebeği annesine verdi. Oturmasını kendisinin getireceğini söyleyerek , ayrıldı salondan. Dedikoducu Songül , Leyla'nın onlarda olduğunu duyar duymaz kapıda belirdi. Daha ablası ile hasret giderip hesap bile soramadı. Hayır birde Leyla'dan su istiyordu. Kızın çocuğunun altını değiştirdiğini gördüğü halde.!
Hilal su dolu bardakla geri döndü salona. Songül'e sahte bir tebessüm edip, suyu verdi. Songül anında ağzında ki baklayı çıkardı.
"Kız Fatma.! Sevgiler istemeye ne zaman geliyor.? Bunlar hep böyle park köşelerinde mi elleşecek.? Valla bacım alınma ama , mahallenin ağzında senin kız var. Oğuzhan işini görür bırakır diyorlar.!"
Hah işte asıl karın ağrısı belli olmuştu. Leyla için gelmediği başından beri belliydi. Tüm karın ağrısı Hilal ve Oğuzhan dı. Derken tam o sırada , Sevgi Hanım girdi içeri. İlayda ile kapıda denk geldiği için , zili çalmadan içeri girmişti.
Sevgi Hanım sırtında ki hırkayı, yeğenine verip yanlarına ilerledi. Kendini Songül'ün yanına attı.
"Benim oğlum her türlü alır Hilal'i. Öyle bir şey yapmaz.! Yapamaz.! Bir kere buna önce ben müsaade etmem Songül.! Elalemin çocukları ile uğraşacağına , sen söyle bakayım.? Geçen gece senin kız Merve'yi araba ile eve bırakan kimdi.? Merve sarhoşsmuş diyorlar.!"
Sevgi Hanım, başkalarının çocuklarını ağzına almaktan hoşlanmaz , dedikoduların dahi yapmazdı. Kim ne demiş , ne yapmış onu ilgilendirmezdi. Ama Songül bunu hak etmişti artık. Sürekli gelip gidip , Hilal ile uğraşıyordu.
"Aşk olsun Sevgi. Onun için demedim.! Hani bilelim yani. Hilal'in ballı bir kısmeti var. Hani ciddi değilse , gelecekler istemeye.! Çocuk savcı.! Hilal'i görmüş mahalle de , çok beğenmiş. Ailesi ile gelip görmek istiyor.!"
Leyla , Hilal'in kolundan tuttu. Kalkıp saldırmasın diye. Hilal gözlerini devirip ayaklandı ve çıktı salondan. Tam o sırada teyzesinin sözleri kala kaldı koridorda.
"Buyursun gelsinler Songül abla.! Sevgi abla kusura bakma. Seni severim sayarım. Görümce'den çok ablalık yaptın bana. Ama senin oğlunda yani , bir adını koyamadı. Demek ki ciddi değil.! Eğer ciddi ise sizde gelin. Hilal kimi isterse ona olur deriz.!"
Yeliz'in sözleri üzerine , Alev koridora çıkıp, yeğeninin kolundan tutup sürükleyerek mutfağa soktu.
"Sus.! Ses etme. Demiyor muydun , Oğuzhan şu sıralar uzak duruyor benden. Yalnız buluşmuyor benimle diye.! Bakalım senin ki bunu duyunca ne yapacak.. İstemediğin birine zorla verecek değiliz halacım. Sen bize güven. Ne zaman yarı yolda bıraktık biz seni.?"