Erkin Koray - Şaşkın...
::::::::
Osmanlı mahallesi ülkü ocakları Yavru kurtlar 🇹🇷🐺
Keno: Abi nereye gidiyonuz taksiye binmiş.?
SikikOzzy: Kim binmiş la taksiye.?
Hayvanat: Hakan abi ve Bahar abla. Taksi ile bir yere gidiyorlar.
ÜlküOcaklı: Hakan da taksiye verecek para ne arasın amk. Dolmuş parasını zor buluyor o.
Neco: Ağzı açlıktan kokan adamın , ne işi var takside amk snsjkdkkdd
Hakobaba: Ablam sağolsun.
Hakobaba: Gözünüz para görsün aç köpekler.
ÜlküOcaklı: İnternet'te bundan çok var amk.
Hakobaba: Ama benim cebimde var amk. Bu günlük harşlığım. Ablam gel gidip bankadan para çekelim dedi. Bu günlük bunla idare et dedi. Canım ablam, günlük bin dolar verecekmiş.
Fero: 37.084,76 Türk Lirası.! Bahar ablanın aylık asgari ücretten haberi var mı.?
Hakobaba: Dedim de , şey dedi. Günlük mü diye sordu. 12 yıldır yurt dışında. Ülkede olan bitenden haberi yok amk.
Butosunsnakosun: Bahar abla evlatlık ister mi.?
İsot: Evlatlık alacak olsa seni mi alır amk.?
Salo: Lan bana da verdi. Çocuk doğduğunda burada değildim Salihim. Al yeğenimin dedi. Ama bana banka hesap cüzdanı verdi la. İçinde yazanı okuyamadım. Deniz'in geleceği için yatırimmış.
Alto: Hangi gerizekalı Bahar abla Güney koreye gittiğinde dalga geçti.?
Hayvanat: Ben ve Yunus.
Keno: Teknoloji de en ileri ülke bilinenin aksine Güney koredir. Ayrıca yenilikçi ve sağlam ürünleri vardır. Yazılım ve Teknoloji denildiğinde akla ilk o gelir. Neden Samsung, Apple'den daha sağlam sizce.? Çünkü köklü bir Güney Kore markasıdır. Adamlar en ince ayrıntısına kadar özen gösterir. Yani Güney Kore de yazılımcı olmak , hele ki Teknoloji üzerine yazılım geliştirmek çok önemli ve değerlidir. Sahi Bahar abla hangi şirket için gitmişti oraya.?