:::::::::
Dünyam: Oğuz babam evde.!
Oğuz: Eee napayım.? Biliyor artık zaten. Bundan sonrası hiç sikimde değil kızım.! Bir hafta oldu lan.! İlk başta dedim , sakın ol olum. Sabret. Ama olmuyor amk. Olmuyor. Bir haftadır ne sesini duyabildim. Ne yüzünü gördüm.! Bizde ki de can be can.!
Dünyam: Ya aşkım. Yapma şöyle. Babamın göz hapsindeyim. Ben özlemedim mi sanıyorsun.? Abim telefonu daha yeni verdi.! Babamın haberi yok. Şimdi seni kapıda görürlerse tekrar alırlar telefonu. Uzun süre daha duyamazsın sesimi.
Oğuz: Bari balkona çık be güzelim. Burdan da olsa göreyim yüzünü.
Dünyam: Bekle. Geliyorum. Babam dışarı çıkıyor.!
Oğuz: Ben seni ömür boyu beklerim yavrum. Yeter ki yolun sonunda bana geri dön.
"Alev'im ne olur.? Neeeee olur gel benimle. İki dakikacık ya.! Yüzünü göreyim yeter. Sonra markete uğrar bir şeyler alırız. Babama da markete gittik deriz.! Ne olur halaların bir tanesi.!"
Alev sıkıntı ile nefes verdi. Gitmezse yeğeninin susmayacağını bildiği için ayağa kalktı. El mecbur gidecekti. Üstelik işin sonunda , sevenleri kavuşturmak vardı.
İkili tam kapıdan çıkacakken , kapı açıldı ve Burhan bey elinde poşetler ile içeri girdi. Burhan bey gözlerini , kızı ve kardeşi üzerinde gezdirdi.
"Geçin içeri.! Dışarı çıkmak yok demedim mi.? Hemde bu saatte.!"
Alev artık sıkılmıştı sert abi modundan.
"Abi.! Karışma bize.! Valla ararım Yelizi.! Enişten bizi eve kitledi derim. Görürsün gününü.!"
Burhan bey baldızının adını duyar duymaz çekildi kapının önünden. Umrumda değil nereye giderseniz gidin. Diyip küçük bir çocuk gibi küsüp içeri kaçtı. Yeliz tam bir erkek düşmanıydı. Kendisi boşanırken , neredeyse ablasını da boşama aşamasına gelmişti. Demir gibi bir adam , Yeliz gibi manyakta ne buldu hâlâ anlamıyordu, Burhan bey. Yeliz ile uğraşmak istemiyordu. O yüzden maço abi ve baba rolünü kısa kesmeye karar verdi. İt Merih uğraşsındı. Şerefsizin işi neydi.?
::::::::::
Nihayet esaret günleri son buldu. Babası , teyzesinin adını duyması ile onlarla ilgilenmeyi kesmişti. Hilal bu mutlulukla , parka adım attı. Çardağa girdiğinde gördüğü yüzlerle , geri çıkmak istedi. Alev izin vermedi ve yeğeninin kolundan tutup engel oldu.