Mal oldun abim.!

92 10 99
                                    

Oğuzhan Uğur & Sevgi biber - Terbiyesizim..

Ama çok özledim.
Biliyorum pek karaktersizim...
Kime ne.? Özledim.
Her yüzde onu arıyor gözlerim...

:::::::::::

Kapı ısrarla çaldığında , Tosunların en küçüğü isyan ederek kapıya ilerledi. Oflayarak açtığında , abisine benzeyen ama aynı zamanda o olmayan kişi içeri süzüldü. Abisinin peşinden giden Aleyna , bu durumdan epey şüphe etmişti. Abisi koltuğa kendini attığında , o da abisinin hemen dibine oturdu. Yüzünü abisinin yüzüne yaklaştırdı. Kesinlikle abisi değildi bu.? Uzaylılar gerçek Cenk Tosun'u kaçırmış ve yerine klonunu bırakmış olmalılar dı. Bunun başka açıklaması olamazdı.!

"Kimsin sen.? Abime ne yaptın.?"

Cenk , kardeşini kendinden uzaklaştırıp kendisi ile uğraşmaması adına uyardı. Ama bu pek bir işe yaramaz. Aleyna , abisinin derdini öğrenmeden bırakmaz dı.

"Hayır bir sorun var kesin.? Kapıyı alacaklı gibi çalmadın.! Aç lan kapıyı gerizekalı demedin.! Kapı açılınca kafama vurup , beni itmedin.! Ay abi yoksa dört ay ömrün mü kaldı.? Hadi inşallah hayırlı haberler olsun."

Cenk , kardeşinin sözlerine göz devirmek ile yetindi. Kesin ölümcül hastalığa yakalanmış ve söylemiyordu. Yoksa şuan oturdukları üçlü koltuğu çoktan kardeşine fırlatmış olurdu.

Cenk oturduğu yerde öne eğilip , kollarını dizlerine yasladı. En iyi seçenek maalesef kardeşi olacak bu mal dı. Diğerlerine soramaz dı. Eğer birine içinde ki tuhaf hisleri açarsa , dalga konusu olurdu. Kaldı ki en yakın iki dostu da , kendisinden kalır yanı yoktu. Kelin ilacı olsa önce kendi başına sürer di. Hilal ve Nur ile de konuşamaz. Ece öğrenirdi. Tek seçenek kardeşi kalmıştı.

"Biri var.! Bak aramızda kalsın. Kimseye söylemek yok ha.!"

Aleyna tamam diyerek kafa salladı. İhtimal vermiyor du ama olabilir miydi.? Abisi bir ihtimal birine gönül vermiş olabilir mi.? Ama bu fikirden hemen kurtuldu. Bu camış aşktan ne anlar dı.? Ayran gönüllü piç.

"Aleyna.! Ben bu kişiye "Benim için kardeşim gibi gördüğüm biri bile değilsin. Sen benim için bir hiçsin" dedim. Ama son zamanlarda ondan başkasını düşünemez oldum. Kendimi hep kapısında buluyorum. Bir bahane bulup , arıyor yada yazıyorum.! Her saniye onu düşünüyorum. Sence ben cidden hasta olmuş olabilir miyim.?"

Aha... Ciddi ciddi aşık mı olmuştu bu mal. Ama farkında değil. Ondan da bu beklenirdi. Cenk Tosun , kızlarla iki gün takılıp ikinci günün sonunda tekme ile kapıya koyan mal. Onu bu hale getiren de kimdi.? Aslında tahmin etmesi hiç zor değildi. Bu sözleri Ece'ye söylemişti. Yaklaşık iki ay kadar önce. Biliyordu böyle olacağını. Zaten Ece'ye karşı hisleri olduğu belli idi. Sadece kendisi farkına varamamıştı. Kaldı ki hâlâ farkına varamamış mal.

"İyice Mal oldun abim.! Geçmiş olsun.! Evin yanıyor.!"

Cenk kardeşinin gözlerine çıkardı bakışlarını. Öyle mi olmuştu cidden.? Gerçi bunun başka açıklaması yoktu. Ondan başkasını düşünemez olmuştu. Hatta başka kızlarla konuşmayı kesmişti. Resmen sadece Ece'yi düşünüyordu ve başkası olursa ona ihanet etmiş olacağını düşünüyor du.

"Ondan başkasını düşünemiyorsun. Aklında ve kalbinde sadece o var. Sürekli konuşmak , görüşmek istiyorsun. Bu aşk değil de ne.?"

Aleyna'nın sözleri mantıklı geldi. Yüzü bir an gülse de , anında kaşları çatıldı. 17 yaşında bir kız , aşk hakkında bu kadar bilgiyi nereden biliyor.? Kardeşinin ensesinden tutup , alnını alnına yasladı.

Yaban Mersini Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin