Şaşkın 2.!

80 10 122
                                    

Erkin Koray - Sevince...

::::::::

Kızlar V.I.P bölümünde yerlerini aldılar. Tam arka sıralarında da , Tolga ve diğerleri vardı. Tolga protokol bölümünde kızları görünce , gözleri şokla açıldı. Yani Bahar Hanım bu oyunu kuralsız oynuyordu demek.! Bu kadar zengin olması şaşılacak bir şey değildi elbet. Tolga yıllardır , onun attığı her adımı izliyordu. Olanları da biliyordu haliyle. Ama bu kadarını da beklemedi. V.I.P protokol bölümüne girecek kadar , yönetimle içli dışlı olduğunu tahmin etmemişti. Kızlara sonradan haber verin demişti. Hatta Hilal'e o mesajları atan da kendisi idi. Oğuzhan'a o sözleri söyleten de Tolga abisi idi. Bunun bir şekilde Bahar'ın kulağına gideceğini biliyordu. Hırsından , kızları toplayıp geleceğine emindi. Gelmişti de. Ama beklemediği protokol bölümünde,  Hasan Arat ile yan yana oturuyor olması idi.

Bu savaş iki Deha arasında geçen büyük bir mücadele idi. Diğerlerinin aklı ermezdi bu tür olaylara. Zaten ersey di , bu güne kadar mahalleden uzak durmuş ve kimseyi umursama'mış Tolga abilerinin birden bire onları maça getirmesini tuhaf bulur ve sorgulardılar.

Kızları Tolga dışında ilk fark eden , Cenk oldu. Ece ile göz göze geldikleri an , Ece gözlerini kaçırıp kafasını çevirdi. Cenk hemen , Merih ve diğerlerini dürttü. İleriyi işaret edip kızları gösterdi.

"Lan.! Hilal.! Lan o ne amk. Ulan bunların altında niye şort yok.? Ulan bu kadar erkeğin içinde ne işi var bunların.? Halam ve teyzemin burada ne işi var.? Hüseyin Yücel ve Halam niye yan yana oturuyor amk.?"

Koltuğunun tepesine çıkmış olan Merih ile ayaklandı Ömer ve hemen tepesinde ki çocuğun kafasına vurdu. Daha maç başlamadan atılacaklardı staddan bu salak herif yüzünden.

"Bana vurmayı keste , bak bakalım kelin yanında oturana.!"

Ömer hemen gösterilen yere dikti bakışlarını. Gözleri yuvalarından çıkacak gibi büyüdü. Alev.? Onun Alev'i.! Bacak bacak üstüne atmış ve yanında ki keltoş ne anlatıyorsa kahkaha atarak eşlik ediyordu Hüseyin Yücel denilen adama.! En önemlisi üzerinde , Beşiktaş forması vardı ve forma'nın arkasında Rafa Silva yazıyordu.!

Ömer'in ayaklanması ile , Demir de ayaklandı. Hasan Arat'ın sağ tarafında Bahar , sol tarafında Yeliz , Yeliz'in yanında kızı İlayda Gül oturuyordu.! İlayda Gül'ün formasında Immobile yazıyordu. Yeliz'in forması eski idi. Quaresma yazıyordu. Yeliz bir aralar Quaresma'ya  baya takıntılı idi. Bu yüzden Quaresma forması istemişti ve Hüseyin Yücel ide onun isteği üzerine , Quaresma'ya ait , bir zamanlar giydiği formayı Yeliz'e hediye etmişti. Üstelik imzalıydı.!

Tabi bunlardan Demir ve diğerlerinin haberi yoktu. Demir kıskançlıktan elinde ki bayrağın sapını ağzına götürüp ısırdı. Bu siktiğinin yerinde neler oluyordu böyle.? Protokol yerinde , karısı ve kızının ne işi vardı.?

"Açmıyor amk.! Telefonu kapatmışlar. Kimse açmıyor.! Bu kız beni katil edecek.!"

Oğuz elinde telefon , olduğu yerde tepiniyor ve önünde ki kıza ulaşmaya çalışıyordu. Ama telefonları kapalı idi. Sadece İlayda'nın telefonu açıktı. Onuda şuan birine mesaj attığını görünce anladı. Ama Oğuzhan,  İlayda'da engelli idi. İlayda , Merih ve Oğuzhan'ı uzun zaman önce engellemişti. İzmir'de olsalar bile , her gün arayıp darlıyordu iki gerizekalı da. Kiminle görüşüyorsun. Okuldan çıkınca hemen eve git. Sakın açık giyinme.! Sevgilin olamaz.! Abilik rolüne ikisi de çok fazla kaptırmıştı kendilerini. Sonunda İlayda çareyi onları engellemekte buldu.

Yaban Mersini Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin