İddia.!

79 10 68
                                    

Barış Manço - Anlıyorsun Değil mi.?

::::::

Ece: Cenk yürü git.! Evimin önünde son ses müzik açıp , uykumu bölmekten zevk mi alıyorsun.?

Gerizekalı: Bir kere dinlesen beni..? Söz gideceğim.

Ece: Sen önce ne hakla , Hilal'in sınıf arkadaşını dövdün onun hesabını ver.

Gerizekalı: Ne arkadaşmış amk. Üzerinden iki hafta geçti. Kıskandım lan. Kıskandım. Korktum onunla olursun diye. Ondan gittim dövdüm çocuğu. Meğer seni tanımıyormuş bile. Oldu mu hanımefendi. Kıskandığımı öğrenince rahatladınız mi?

Ece: Oldu. Şimdi gidebilirsin köle.

Gerizekalı: Kurban olurum lan. Kölende olurum, kapında ki köpekte.

Ece: Ne kölem ol. Ne köpeğim. Sadece beni rahat bırak.!

Gerizekalı: Sen cidden benden vaz mi geçtin.? Sevmiyormusun artık beni.? Biliyorum benim suçum. Aptal kafam. Ama yavrum. Araya mesafe girmeyince. Gözlerimde ki perde kalmayınca anlaşılmıyormuş. Ben hep seni seviyormuşum. Meğer benim aradığım ve gözlerimin önünde olmasına rağmen bulamadığım senmişsin. Çok seviyorum seni Ece. Bir şans ver bize ne olur.?

Ece: Şans mans yok sana.! O sözleri etmeden önce düşünecektin.!

Gerizekalı: Sevmiyorum demedin. Demek ki bir şansım var hâlâ. Tribini yerim senin hatun.

Ece: Salak.!

Gerizekalı: Senin salağın. İki dakika çıkta gül yüzünü göreyim. Sonra söz gidecem.!

Ece: Bekle Allah'ın cezası bekle.!

::::;;::::

Kerem&Ece

Ece: Keremimmmmmmmmm. *sSs* x3

Keremim: Sakın Ece sakın. Bu kadar çabuk yumuşama. Bu adam sana neler yaptı. Sevme beni diyordu. Şimdi mi gelmiş aklı başına.?

Ece: Ne olur.? Ne olursun abimi beş dakika oyala. Sadece beş dakika. Affetmeyeceğim ki hemen. Beş dakika yüzünü göreyim yeter.! Ne olursun.

Keremim: Offff. SENDEN BIR CACIK OLMAZ.! Tamam git. Ama Altay sorarsa yalan söylemem haberin olsun. Bari yanına Hilal ve Nur'u al. En azından onlarla çıktım dersin. Yalan söylemiş olmazsın.

Ece: Seni çok seviyorum keremim. Evlendircem ben seni abimle. Abime alcam seni bir tanem. 😘

Keremim: Yalakalığı kes. Git sevdiceğinin yanına. Bende kendi sevgilimle ilgileneyim biraz.!

::::;;;;:;;

Barışlar, Merihler ve Oğuzlar kapatılsın.! Bahar git (Yankılı)

Ecoş: Kızlar koşun. *sSs* x3

Nuruuum: Semih.?

Yaban Mersini Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin