Ayrılıkta sevdaya dahil(miş).!

129 14 72
                                    

Çukur ft Hayko cepkin - Gamzende ki çukur ile okumanız tavsiye edilir...

:::::::

Hayvanat: Neredesin sen.?

Sarım: Sana ne.!

Hayvanat: Semih delirtme beni.!

Sarım: Ardalarla kafedeyiz.

Hayvanat: Aferin yalan söylemiyorsun.

Sarım: Hayatımda ne sana , ne bir başkasına yalan söylemedim Barış. Ayrıca sen nereden biliyorsun.? Burada mısın.?

Hayvanat: Aynen sarı. Tam arkandayım.

Sarım: Allah belanı versin Barış. Sana inanamıyorum. Bunu yapacak kadar alçaldın mi.?

Hayvanat: İlkin benim arkadaşım sarı. Başka bir anlam çıkarma.

Sarım: Çocukluk arkadaşım - arkadaşın olan , Talha'yı kıskanan sen mi diyorsun Bunu.? Bu arkadaşlık değil Barış Alper. Kimse arkadaşının kolları arasında , başı gögsünde oturmaz.

Hayvanat: Offf yine kafa açıyorsun Semih. Bıktım senin , bir kız ve erkek arkadaş olamaz saçmalığından.!

Sarım: Bıktıysan , bu ilişkiye ara vermeyelim. Direk bitirelim. Sen zaten kafanda bitirmişsin anlaşılan. Ara verelim dediğinin , ertesi günü. O kızın kollarına koştuğuna göre.

Hayvanat: Semih saçma sapan konuşma amk. Bi kendine gel. Ne bitirmesi lan.

Sarım: Bitti Barış Alper. Bitti. Hemde bu kez , gerçekten bitti.!

Hayvanat: Semih. Yavrum nereye gidiyorsun.? Valla beklemediğim anda öptü. Yemin ederim haberim olmadan. Semih...

::::::

Barış , kafeden çıkan sarının ardından koşup , seslensede Sarısı çoktan çıkmış ve kapının önünde bekleyen taksiye binmişti. Taksi beklemeden , verilen adrese doğru yola çıktı. Barış ise arkasından öylece bakmakla yetindi. İlkin'in bir anda kendisini öpmesini beklemiyordu Barış. Aslında tamamen , Altay , Yunus ve Kenan üçlüsünün aklına uyması ile gelmişti tüm bunlar. Semih'in, Tufan meselesinde kendisini anlaması için , böyle saçma bir oyun kurmuşlardı. Tabi bu oyunda beklemedikleri şey, herşeyden haberi olan İlkin'in, Barış'ın dudaklarına bir anda yapışması idi. Şimdi istese de Sarısı onu asla affetmez di. Semih , Tufan meselesini gizlemişti ama başkasının kendisine dokunmasına asla izin vermezdi. Ama Barış haklıyken şuan haksız duruma düştü. Bu yolun sonu , uzun süreli bir ayrılıktı. Òyle umuyor'du Barış Alper. Daha kötüsünü düşünmek bile istemiyordu.

::::::::::::

Demo: La. Bak bi bak.

Ömoş: Ne var la.?

Demo: Bizimkilere nasıl yanaşacağız buldum amk.

Ömoş: Anlat la hemen.

Demo: Şimdi Salih'in mekandan çıktım. Duyduğuma göre , Sinem'i istemeye geliyorlarmış ve Hakan delirmiş. Ayrıca Neco ve Nur ilişkisine Barış engeli gelmiş. Merih ve Mert , iki günlük tatile gidiyormuş. Cenk , Ece'ye tuhaf davranıyormuş. Semih ve Barış ayrılmış ki , asıl bomba bu.! Daha neler var neler. Neredesin sen.?

Yaban Mersini Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin