Sev kardeşim.!

61 10 56
                                    

Şenay - Sev kardeşim....

"Bak kardeşim
Elini ver bana
Gel kardeşim
Neşe getirdim sana
Al kardeşim
Ye, iç, gül, oyna
Sar kardeşim
Kolunu boynuma
Sev kardeşim
Canım feda yoluna
Tap kardeşim
Tüm insanlara
Dünyaya geldik bir kere
Kavgayı býrak her gün bu şarkımı söyle
Sevdikçe güler her çehre
Amaçlar hep bir olsun
Kalpler birlikte"

:::::::

Osmanlı mahallesi ülkü ocakları Yavru kurtlar 🐺🇹🇷

ÜlküOcaklı: Hako. Bahar abla nasıl.?

Isot: Bensiz dışarı çıkmanın sonu amk. Necip ile ben olmayınca , burnunuz boktan çıkmıyor. Baharım ölümden dönmüş amk.

Hakobaba: Salak salak konuşma. Tövbe de ne ölmesi. Turp gibi ablam. Çıktık hastaneden. Annemden kaçmak için , Tolga abinin evine gitti.

Alto: Ben bir arkadaşıma sordum. Teknoloji yazılım mühendisi. Çalhanoğlu adında bir yer duydun mu diye.?

SikikOzzy: Eee ne dedi.?

Alto:

Alto: Bunu gönderdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alto: Bunu gönderdi. Sonra Bahar ablayı sordu. Sonra bende fotoğrafını attım. Çocuk aradı. Dün geceden beri beni onunla tanıştır diye yalvarıyor.

Hayvanat: Niye la. Bahar ablaya aşık mı olmuş.?

Isot: Altay , sikerim o arkadaşını da senide. Sen niye önüne gelene Fotoğrafını atıyorsun benim Baharımın.? Belanı sikeyim mi istiyorsun.?

Hakobaba: Herkese Bahar , sana sonbahar bile değil isot. Uzak dur lan ablamdan.

Isot: Aşkıma engel olamazsın Hakan. Tolga denilen itten , daha iyi bir seçenek olduğumu kabullen artık.!

Keno: *sSs* Alındı. Tolga abiye atıldı bile skdkdkdkd

Isot: Git bu sözlerimi de ilet. Benim en azından gönlümde de aklımda da Bahar var. Yanımda da sadece Bahar olacak. Verdiğim sözleri de çiğnemem ha.

Neco: Lan bi kesin goy goyu. Altay arkadaşın ne dedi.?

Alto: Abi Bahar ablanın holdingi varmış. Yüzde 70 hisse onun üstüneymiş. Buraya da holdingin dördüncü şubesini açmaya gelmiş.

Yaban Mersini Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin