Evlenme Teklifi

92 18 69
                                    

VEE HERKESİN BEKLEDİĞİ SMUT BÖLÜM GELDİ. HERKESE HAYIRLI OLSUN. BÖLÜMÜ BEĞENMEYİP YORUMSUZ BIRAKANI DA EŞEK KOVALASIN. 🤣🤣🤣🤣

FREEN'İN GÖZÜNDEN

Becky'e evlenme teklifi edecektim bu akşam. Sabah kalktığımda saate baktım 07.45 ti. Becky kalkmadan önce Fahlada herkesi arayıp aşağı topladım çünkü o artık bir hastanede işe başlamıştı.

"Bizi bu saatte niye arıyorsun Freen? Önemli değilse seni öldüreceğim haberin olsun." diyerek gözlerini ovuşturuyordu Nam.

"Öldürme listesine beni de yaz." diyerek esnedi Faye.

"Beni de." demişti, Yoko ve Kardelen ile Dilek aynı anda.

"Ne çok öldürmek isteyenim varmış yaaa! Böyle mi sevmiyorsunuz beni. Aşk olsun." diyerek trip attım.

"Tribini sonra at. Bizi niye topladın onu de Freen."

"Tamam tamam söylüyorum Nam. Bu akşam Becky'e evlenme teklifi edeceğim." diye fısıldadım.

"NEEEEEE!" diye çığlık attılar aynı anda.

"Şşşştt! Becky'i uyandıracaksınız. Sessiz olun." diyerek çıkıştım.

"Bizden önce evlenemezsiniz." diyerek konuştu Yoko.

"Bakarız." diyerek gülümsedim.

"Eee nerede teklif edeceksin?" diye sordu Nam heyecanlı heyecanlı.

"Galata kulesi'nde. Bugün, Becky'den gizli orada yer ayırttırmaya gidicem sonrada bize kıyafet bakıcam. Bu sürede de Becky'i oyalama işi sizde. Elbiseyi ben kargo ile gönderirim sonrası da sizde yine. Ben her şeyi ayarlayıp Becky'i buradan alacağım. Ha bu arada bir otelde ayırtacağım için gece gelmeyiz." diyerek planı açıkladım.

"Vaayyyy. Helal olsun güzel plan." diyerek beni alkışladı Faye.

"Valla harikasın." diyerek konuştu Nam.

"Birileri seni örnek alsa keşke." diyerek dudağını büzdü Yoko. Ve Dilek'te ona destek çıktı.

"Türünün tek ve son örneğiyim ben kızlar." diyerek konuştum.

"Sen değilde egon konuştu." diyerek sesli güldü Nam.

"E bi zahmet yanii. Şurada övülüyorum. Hahahahah." diyerek bende sesli güldüm.

"Neyse, uykumuz kaçmadan ve Becky uyanmadan dağılalım. Ben 9 da kalkacağım ve büyük ihtimalle Becky hala uyuyor olacak. Beni sorarsa ne diyeceğiniz size kalmış." diyerek kalktım ve merdivenlere doğru yöneldim.

"Karıya gitmiş diyeceğim." diyerek kahkaha attı Nam.

"Sakınnnn! Öyle bir şey yaptığını duyarsam cenazen çıkar." diyerek kızdım.

"Görürsün yarın." diyerek o da diğer merdivenleri çıkmaya başladı.

"Hepinize sesleniyorum Nam öyle bir şey yaparsa hepiniz kendinizi ölmüş bilin!" diyerek son uyarımı yaptım ve odaya girdim.

Becky bebekler gibi uyuyordu.

Yanına kıvrıldım ve uyumaya başladım.

BECKY'NİN GÖZÜNDEN

Sabah kalktığımda saat 10 buçuktu ve yanımda Freen yoktu. Banyoya girip duş aldım ve bakımlarımı halledip aşağı indim.

Aşağı indiğimde kızlar vardı ama o yine yoktu.

"Freen nerede?" diyerek kızların yanına gittim.

"Karıya gitti." diyerek sorumu cevaplamıştı Nam.

Doktorum Ol ( G!P) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin