Seni Çok Özledim

103 18 28
                                    

FREEN'İN GÖZÜNDEN

Becky'nin 10 senedir niye kaybolduğunu, niye bana karşı öfkeli olduğunu daha doğrusu öfkeli rolü yaptığını öğrendiğimden beri tek düşmanım Richard olmuştu ama bu halde hiç bir şey yapamazdım. Becky'i de riske atamazdım o yüzden Türkiye'ye kaçırmaya karar verdim.

İş seyahatlerimden birinde Türkiye'ye gitmiştim ve orada çok güzel dostluklar edinmiştim.

Özel uçakla direkt olarak yola çıktık.
Uzun saatler sonunda varmıştık.

Büyülü şehir İstanbul...

Arkadaşım Özlem'in evine doğru yola koyulduk.

Becky ile Fahlada sürekli olarak benimle ilgileniyorlardı.

Yoko ile Faye arkamızda başka bir araçla bizi takip ediyorlardı.

Sonunda Özlem'in evine vardık.

"Bu arkadaşının bizim geleceğimizden haberi var mı?" diyerek sordu Becky.

"Yok."

"Nasıl yok?"

"Bas baya yok Faye."

"Habersiz mi geldik yani kadının evine?"

"Aynen öyle oldu Nam."

"Ya evde yoksa?"

"Evdedir Yoko. Soru yağmurun bittiyse zile basıyorum."

"Bitti." dediler aynı anda.

Zile bastığım anda kapı açıldı.

Kapıyı Dilek açtı ama kırmızı seksi bir gecelikle ve uykuluydu.

"Upps! Yanlış zamanda mı geldim?" diyerek güldüm.

"Sen ne zaman doğru zamanda geldin ki?" diyerek o da güldü.

Sonra bizi içeri davet etti.

İçeride karısı Kardelen'de vardı.

Tanışma faslı bitince evinde bir süreliğine misafir olmamız gerektiğini söyledim.

Keyifle kabul etti.

"Teşekkür ederim bizi kabul ettiğiniz için." diyerek gülümsedim.

"Tabii kabul edicem kızım. Ayda yılda bir kere geliyorsun zaten. Hem bu sefer yengemi de almışsın. Barıştınız sonunda." diyerek Becky'e baktı.

"Biz aslında..." diyerek sustum çünkü daha tam anlamıyla barışmamıştık.

"Daha barışmadık onu demek istiyor Freen." diyerek sözümü tamamladı Becky.

"Ama niye yaa, Freen ne yaptın kız yine yengeme? Çekeyim mi kulaklarını yenge?" diyerek yanıma geldi ve sol kulağımı tuttu Dilek.

"Ahhhh! Bıraksana kulağımı Dilek!" diyerek acıyla inledim.

Halimden oldukça keyif almışlardı. Özellikle Becky.

Kahkaha atarak gülüyordu halime.

O an gülüşünde takılı kaldım ve tüm acımı unutup onun gülüşünü seyrettim.

Bulunduğum transtan beni çıkaransa Dilek'in parmak şıklatması oldu.

"Huhuu! Nereye daldın gittin?" diye soru sordu.

"Karımın gülüşüneee." dedim birden bire. Ne dediğimi algılayıp ağzımı ellerimle kapadım.

"Allah söyletti güzel kardeşim." diyerek güldü Kardelen.

"Aynen öyle. Haklısın karıcım." diyerek öpücük attı Dilek Kardelen'e.

O an ikimizde olduğumuz yerde utandık.

Nam, Faye ve Yoko'yu alıp buradaki bir arkadaşının oteline yerleşme kararı alırken, Fahlada ise tayin işlerini halletmek ve ev bakmak için çıkmıştı.

Kardelen ile Dilek'te kızları Rüya'yı okuldan almaya gittikleri için ben ve Becky evde baş başa kaldık.

Sessizlik sinirimi bozduğu için konuşma kararı aldım.

"Seni çok özledim Becky. Yıllardır kendimi suçladım, sana kendimi açıklaymadım diye kendime çok kızdım." dedim, ona bakmıyordum.

"Bende seni çok özledim Freen. Bende kendimi çok suçladım. Sebepsiz yere sana çok çektirdim." dedi. Sesi üzgündü.

Yanına doğru bir kaç adım atıp önünde durdum ve diz çöküp ellerini ellerim arasına aldım.

Ellerine öpücükler kondurdum.

O an yüzüme baktı ve gülümsedi.

"Bu yeni hayatımızda yeni başlangıçlar yapalım. Yeniden tanışalım. Yeniden birbirimize aşık olalım. Bu şehirde beyaz bir sayfayla başlayalım." diyerek yanağını öptüm bu seferde.

"Yeniden başlayalım." diyerek öptü yanağımı ve geri çekildi.

"Ama önce bana bir şey söylemek zorundasın."

"Sor söyleyim." diyerek geri çekildim.

"O gün, nişan günü giydiğin elbise dardı. Vücut hatların belli oluyordu ama şeyin belli olmuyordu. Nasıl yaptın bunu?" diyerek sordu.

'Şeyin' derken neyi kastettiğini biliyordum ama utandırmak istemediğim için üstüne gitmemeyi tercih ettim.

"Özel bir boxer aldım. Toparlayıcı özelliği sayesinde gözükmedi." diyerek açıklama yaptım.

"Hmm. Tamam." diyip sustu.

"Seni çok seviyorum Becky Armstrong." diyip yaklaştım ve dudağının kenarına öpücük bıraktım.

"Bende seni." dedi, gülümserken.

İstanbul bize iyi gelecek hissediyorum...

Smut bölümleri bekliyorsunuz ama daha var. Yani çok beklersiniz 🤣🤣🤣

Doktorum Ol ( G!P) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin