BECKY'NİN GÖZÜNDEN
Koskoca 10 sene geçmişti Freen'siz. Hala aklım almıyor o görüntü kafamdan silinmiyordu.
Freen beni aldatmıştı.
Bu zaman zarfında ona karşı özlemim artsa da eş zamanlı nefretimde artmıştı.
Liseden sonra İngiltere'de tıp fakültesi'ni kazanmıştım.
Okulu zar zor bitirmiştim çünkü onu unutamamıştım ve ağır depresyondaydım. İçiyor ve sürekli ağlıyordum. Okulu bitirmeme arkadaşım Fahlada yardım etmişti, onun sayesinde bugün Beyin Cerrahisinde uzmanlaşmış bir doktordum. Üniversite boyunca da hayat unutmama izin vermedi Freen'i. Televizyonu açıyorum Freen, gazetelere bakıyorum Freen, yolda gidiyorum Freen... Kısaca her yerde karşıma çıkıyordu.
Ahhh Freen! Beni aldatmasaydın şu an belki de evli mutlu ve çocuklu olacaktık sevgilim...
Bugün ailemin isteği üzerine biriyle nişanlanacaktım. İstemiyordum ama Freen'i unutmak için yapmak istiyordum.
10 senedir unutamadığım kadını bu sefer sonsuza dek unutmak istiyordum.
Nişana abim Richard'da gelecekti. Kendisi Filipinler'de ünlü bir yönetmen.
Uçağın inmesine bir saat vardı ve bende son işlerimi halledip yola çıktım.
Yarım saatlik yolun ardından abimi havaalanında beklemeye başladım.
Uçak indikten sonra abim kapıda gözüktü.
Gri gömlek, beyaz pantolon ve krem rengi spor ayakkabı içinde çok şık gözüküyordu."Çok şık olmuşsun abii! Tüm kızları kendine aşık edeceksin anlaşıldı." diyerek sarıldım.
"Teşekkür ederim fıstık ama abin zaten birine aşık oldu." diyerek sarılışıma karşılık verip yanağıma öpücük kondurdu.
"Aaaa kime aşık oldunn, kim bu şanslı kız?" diyerek ona baktığım sırada tam arkadan bir kadının geçtiğini gördüm.
"Ff-Freen." diye fısıldadım sadece.
"Huhuuu, nereye daldın yaa? Kızın ismini sorup sonra dalıyorsun bir yerlere ama böyle olmuyor doktor hanım." diyip güldü.
"Pardon abi yaa, birini gördüm sandım da o yüzden dalmışım." diyip önüme döndüm.
"Kimi gördüğünü sandın?" diye sordu bu seferde.
Ona veya aileme Freen'i anlatmamıştım çünkü bu tür ilişkiye karşılardı. Her ne kadar Tayland eşcinsel ilişkiyi ve evliliği onaylamış olsa da aileler onaylamıyordu.
"Eski bir dost boş ver. Kime aşık olduğunu söylemedin? " diyip arabaya doğru yürümeye başladık.
"Akşam gelecek görürsün. Eee heyecanlı mısın bakalım? Bugün nişanlanıyorsun." derken bavulunu bagaja koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktorum Ol ( G!P)
FanfictionFreenbecky kurgusu. +18 SAHNELER OLACAK.... G!P KURGUDUR...