İntikam

80 16 41
                                    

FREEN'İN GÖZÜNDEN

Muhteşem bir gecenin ardından eve dönme vakti gelmişti.

"Buyrun prensesim." diyip arabanın ön kapısını açtım.

"Teşekkür ederim kraliçem." diyip buse kondurdu dudaklarıma.

Becky yerine geçer geçmez bende sürücü koltuğuna geçtim ve arabayı çalıştırdım.

"Arabayı sürerken bile seksi olman suç Sarocha." dedi, seksi bir ses tonuyla.

"Sen her daim seksisin güzelim." diyip elini tutup öptüm.

Yol boyunca sürekli birbirimize temas ediyor ve şarkılara eşlik ediyorduk.

"Onlara ne yapmayı düşünüyorsun?" diye bir soru yöneltti.

"Oraya gidince görürsün sevgilim." diyip kısa bir bakış attım.

"Yoko'ya hafif bir ceza vereceksin bak anlaşmıştık dün." diyerek uyardı beni güzeller güzeli sevgilim.

"Tamam sevgilim. Kıymam ona merak etme ama diğerleri ibretlik olacak o kesin. Hahahahahaha." diyerek kahkaha attım.

Ben gülünce Becky de güldü.

Gülüşü güzel kadınım.

Eve varınca arabayı park ettim ve sessizce eve girdik. Saat daha 9 olduğu için bu saatte uyuyor olmalıydılar ve evet uyuyorlar.

Tek tek odalara baskın yapmaya karar verdik ama ne göreceğimizi bilmiyorduk. Gerçi tahmin ediyorduk ya neyse.

İlk Kardelen ile Dilek'in odasına girdik. Sarmaş dolaş yatıyorlardı aşk kuşları.

Baş uçlarında bulunan komodindeki su dolu sürahiyi alıp Becky'e döndüm.

"Geri çekil üstün ıslanmasın." diyerek fısıldadım.

O da kıkırdayarak dediğimi yaptı.

Suyu birden bire üstlerine boşaltınca neye uğradılarını şaşırdı zavallılar.

"Ne oluyor beee? Evi su mu bastı!" diyerek sıçradı Kardelen.

"Yok yaa. Freen yaptı." diyerek açıkladı Dilek, üstüne başına bakarken.

"Puahahahahaha. Çok komiksiniz." diyerek kahkaha attım ve fotoğraflarını çektim.

"Varan biiiirr. Gidip öbürlerini uyandırma zamanı, hadi gidelim güzelim. Sizde giyinin gelin cezanızı kesecem." diyerek göz kırptım.

"Lan bu kesmemiş halin miii? Üstümüz başımız su içinde. Yatağımız sırılsıklam oldu beee!" diyerek yüksek sesle konuştu.

"Onu dün Nam'ı engellemeyerek düşüncektiniz." diyip Becky'nin elini tuttum ve odadan çıktım.

Sırada Faye ile Yoko vardı.

Nam'ı en sona bıraktım ki cezasının daha büyük olduğunu anlasın.

Faye ile Yoko'nun odasına gittiğimizde göreceğimiz manzaraya şaşırmadık.

İkisi de çıplaktı. Hemen arkamı döndüm.

"Yoko'yu sessizce kaldır ve odadan çıkın." diyerek fısıldadım.

"Yoko, kalk hadi." diyerek fısıldadı.

"5 dakika daha lütfeeen. Gece zaten yoruldum." diyerek mırıldanıyordu şapşal kız.

"Yoko benim Becky." diyerek fısıldadı bu sefer.

O an kendine gelmiş olacak ki,

"Sus!" dedi, Becky.

Yoko giyinip çıkınca Faye'yi uyandırma vakti gelmişti.

Doktorum Ol ( G!P) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin