FREEN'İN GÖZÜNDEN
O günden sonra okulda rezil olmuştuk ve artık hiç kimse benden korkmuyordu. Tek sebebi de Rebecca Patricia Armstrong denen kızdı.
Sırf ona karşı suçluluk duygusu besledim ve yaptıklarına susup ondan özür diledim diye herkes beni güçsüz görmeye başlamıştı.
Kirk, Foy ve diğerleriyse o olay yüzünden artık bana karşı olmuştu.
Okuldan çıkar çıkmaz Faye ile buluşmaya gittim.
"Anlamıyorum abi yaa! Özür diledim diye başıma gelene bak." diyerek burnumdan soludum.
Faye elime dokunup gülümsedi.
"Hayatında ilk defa özür dileyip, dilettin ve bu asla kötü bir şey değil. Tersine önceden yaptıkların kötüydü ve o yoldan döndüremedik seni."
"Şimdi de o yoldayım ama." derken sustum.
"Ama o kızdan özür diledin çünkü sende farkına vardın bu olay yanlıştı." dedi, Yoko.
Yoko ile Faye uzun zamandır sevgiliydiler ve bomba olay Faye benim ablamken, Yoko Rebecca'nın üvey kardeşiydi. Yoko, Rebecca'y yaptığım olay için bana bir çok laf etmiş ama onu kurtardığım içinse teşekkür edip affetmişti.
"Evet yanlıştı. O kızı korkutayım derken az kaldı köpeğe yem ediyordum." derken birden aklıma o görüntüler geldi.
"Az kalsın o köpek ona saldıracaktı. Kirk'e bunun cezasını vermek istiyorum!" derken elimi yumruk yaptım. Sinirlenmiştim bu olaylar yüzünden.
"Şştt! Sakin ol. Sana neler oluyor böyle? Seni ilk kez böyle sinirli görüyorum. Tamam haksızdın özrünü diledin, okula da rezil etmesine müsaade ettin. Daha ne diye bu öfken? Veya kime? "dedikten sonra çayından bir yudum aldı.
"Ben sakinim. Kirk yüzünden oldu ne olduysa ve ceza çekmeli diyorum sadece." diyip belli etmeden sakinleşmeye çalıştım.
"Tamam o cezasını çeker ama şu an o okulda tek başına, kendine dikkat etmek zorundasın. Kirk ve diğerleri de sana karşı artık." dedi, Yoko sevgilisi Faye'nin elini tutarken.
"Doğru söylüyorsun ama unuttuğun bir şey var. Ben onlardan korkmuyorum. Hiç kimseden korkmuyorum. Ben hayatımda ilk defa doğru olan bir şey yaptım ve sonuna kadar da arkasındayım. Rebecca her ne kadar bana ukala demiş olsa da köpek tarafından saldırıya uğrayamazdı. Bunu hak etmiyordu o kız." derken sonlara doğru sesimin titrediğini hissettim.
"O kızın yalvarışı, göz yaşları, o hali gözümün önünden bir an olsun gitmiyor! Bana attığı o tokatın fazlasını hak etmiştim ama o hafif davrandı." dedim, burukça gülümseyerek.
"Hafif mi davrandı? O seni ve bizi tüm okula rezil etti! Rezillll!" diyerek bana bağıran bir ses duydum. Sesin sahibi Kirk'ti.
"Hak etmiştik! Özellikle de sen hak ettin! O köpeği kızın üstüne saldın lan! Ben yetişmeseydim o kıza neler olurdu düşünmek istemiyorum." diyerek ayağa kalkıp bağırdım.
"Sen demiştin köpek bulun diye bende buldum. Senin sözünü yerine getirdim diye beni suçlu ilan edemezsin!" diyerek bana doğru bir kaç adım yürüdü.
"Ben sana yırtıcı köpek mi bul dedim lan! Uysal olsun diye kırk kere uyarmadım mı oğlum hepinizi! Ne bok yemeye yırtıcı hayvanı bulup kızın üstüne saldın!" diyerek bende ona doğru bir kaç adım attım.
"Seni sınıfa rezil etti diye böyle yapmam hoşuna gider sanmıştım ama yanılmışım." diyerek derken gözlerini devirdi.
"Lan biz cani miyiz? Ben cani miyim!! O kıza bundan sonra hiç bir şey yapılmayacak. Bundan sonra hiç bir kız veya erkeğe yapılmayacak! Ha büyük şerefsizlik etmişler başka." diyerek sesimi yükselttim.
"Biz senin yanında değiliz ki bize emir veriyorsun! Sen git kendine daha uysal insanlar bul." diyip iğreti bir yüz ifadesiyle yanımdan çekip gitti.
Bende tekrar kızların yanına döndüm.
"Sen cidden değişmişsin Freen. O kız için kaç yıllık arkadaşınla burun buruna geldin ve ipleri kopardın. Sen o kıza karşı bir şey mi hissediyorsun?" diyerek bana baktı Faye.
"Hak ettiler yaptım. Saçmalama Faye o kıza karşı hiç bir şey hissetmiyorum. Ha hissediyorsam da bu suçluluk duygusudur, başka bir şey değil." diyip kahvemi yudumladım.
"Eminim suçluluk duygusudur eminim..."diyip gülümsedi.
"Yoko hadi gidelim güzelim, benim toplantım var." diyip Yoko'nun elini tutup öptü.
"Tamam bebeğim." diyip o da Faye'nin elini öptü.
Vedalaşıp oradan ayrıldık ve bende evime geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktorum Ol ( G!P)
FanfictionFreenbecky kurgusu. +18 SAHNELER OLACAK.... G!P KURGUDUR...