အခန်း(၃၀)

3.4K 78 1
                                    

အချစ်နှင့်လက်တစ်ကမ်း🌻
အခန်း(၃၀)

🌻🌻🌻

" မငိုပါနဲ့တော့မမရယ်.."

" သူ့ကိုမြင်နေရသ၍ဆူးစိတ်ဆင်းရဲနေရမှာ.."

" မင်းကခေါင်းမာနေတာမဟုတ်ဘူးလားဆူးရယ် ဟင်..သူတောင်းပန်သွားခဲ့တာပဲ ရှင်းလည်းရှင်းပြခဲ့တယ်.."

" အိုး..ဒီကမျက်လုံးနှစ်လုံးနဲ့သေချာမြင်ခဲ့ရတာကိုနက္ခတ်ရဲ့..မီးဖွားမယ့်ဇနီးသည်ဆီအရင်ရောက်မလာဘဲအဲ့မိန်းကလေးဆီရောက်နေကတည်းကအဖြေကရှင်းနေပြီ..သူရှင်းပြတာဆူးအတွက်အရာမထင်ဘူး..

" သူကသွားတာမဟုတ်ဘဲဟိုကသူ့ကိုရှာတွေ့သွားတာလည်းဖြစ်မှာပေါ့.."

" ရှေ့မှာလည်းသူအဲ့လိုဖြစ်ခဲ့တယ် ဆူးကိုဘာမှထပ်မမေးပါနဲ့ ‌ ဆူးပြောရမှာရှက်လို့ပါ ဟင့်.."

" အင်းအင်း..မပြောနဲ့တော့နော် မမခေါင်းမူးလိမ့်မယ်.."

" နင်တို့လည်းသူ့ကိုမှအကောင်းမြင်တယ် သူ့ဘက်မှာနေမယ်ဆိုလည်းသွားကြသိလား..
ဆူးအတွက်သားလေးရှိရင်ရပြီ..ကျန်တာဘာမှမလိုဘူး.."

" မင်းမာနကြီးမှန်းငါတို့လည်းသိတယ်ဆူး..တကယ်လို့မင်းပြောသလိုစိုင်းကလူရူပ်ဆိုရင်ကလေးတစ်ယောက်အမေဖြစ်တဲ့မင်းဘက်မှာပဲငါတို့နေမှာပေါ့..သူ့ကိုအိမ်အရိပ်တောင်ပေးနင်းမှာမဟုတ်ဘူး..ခုသူကလည်းသူမဟုတ်‌ေကြာင်းအတန်တန်ငြင်းနေတာ..'

" ဘယ်လူယုတ်မာကသူ့ကိုယ်သူယုတ်မာတယ်ပြောမှာလဲ..ဆူးသူ့ကိုမုန်းတယ်..သားအဖေဖြစ်နေလည်းပြန်လက်မခံနိုင်ဘူး..သစ္စာဖောက်တဲ့သူကအမြဲဖောက်နေမှာပဲ..'

အစ်ကိုကတစ်ခုခုပြောဖို့ရှေ့တိုးလိုက်ပေမယ့်ဖြူခေါင်းခါပြလိုက်သည်
သွေးဆူနေတဲ့အချိန်ဆိုတော့ဘယ်သူပြောပြောရမှာမဟုတ်ပေ...

🌻🌻🌻

" ဖြူ..ကိုယ့်ကိုဒီနေခေါင်းလျှော်ပေးပါလား.."

" ဟင်! ညနေဘက်ကြီးကို အစ်ကိုကလည်း.."

" ကိုယ်ဒီ‌ညနေမှဂျင်မ်ဆော့ထားတာ..မဆော့တာကြာလို့လက်တွေညောင်းကိုက်သွားတာပဲ..ခုခေါင်းမလျှော်နိုင်တော့ဘူး.."

အချစ်နှင့်လက်တစ်ကမ်း💗(Complete)Where stories live. Discover now