İkinci kitabın sondan bir önceki geçmiş sahnesine gelmiş bulunmaktayız. Artık final bölümüne sayılı bölümler kaldı ve son geçmiş sahne final bölümünden bir bölüm önceki bölümde karşınızfa olacak. Yine bu bölümde olduğu gibi tamamen geçmişten oluşacak bir bölüm ve o bölümünde bitmesiyle artık geçmişe tamamen hakim olacaksınız.
Üçüncü kitapta ise yine geçmiş sahnelerimiz olacak ama bu sefer ki geçmiş sahneler yalnızca tek bir karakterin hayatı üzerinden gidecek ve aslında düşününce üçüncü kitap karakterlerde olduğu kadar size de duygu karmaşası yaşatacak.
Artık bölüme geçebiliriz...
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın:)
Bu kitapta geçen tüm karakterler
ve olayların, gerçek kişi ve kurumlarla
ilgisi yoktur. Tamamen hayal ürünüdür.Keyifli Okumalar
Sınır +75 Yorum
Mahkeme Gününden İki Gün Önce 04.07.1997
Yakutsk kenti uzun zaman sonra şehirdeki en yüksek sıcaklık derecesini yaşarken iki gün sonra bir karar verilecekti ve bu karar tüm her şeyi etkileyebilecek bir kararken artık zaman sona yaklaşıyordu.
Mehmet İtar dizinde oturan Aleksey'e onu yormayacak ve cevaplayabileceği bir soru sordu. "Dimitra giderken iyiydi değil mi?" Dimitra'nın ormanın içine girmeden önce ki son durumu mahkemede önemli bir rol oynayabilecekken Aleksey başını aşağı yukarı sallayarak söyleneni sessizce onayladı.
Artık kesinleşmişti. Her ne olduysa Dimitra kedinin peşinden ağaçların arasında gittikten sonra yaşanmıştı ve birinci şüpheli Dimitra'nın ölümünden birkaç saat önce karşı karşıya kaldığı sevgilisi olmuştu.
Aleksey'den ürkütülmeden o geceye dair kısa da olsa bir şeyler öğrenilirken Aleksey'in babası Bay Markov, "Oğlumun tanıklığını sayacaklar mı?" diye sordu meraklı bir tınıyla ve Mehmet, Selis yerine cevap verip, "Konuşmayı yapacak olan Aleksey değil," dedi ve Bay Markov kafası karışmış bir şekilde sırasıyla Selis Hanım'a ve Mehmet Bey'e baktı. "Kim tanıklık edecek o zaman?" diye sordu bu sefer de.
Selis Hanım kalçasını masaya yaslayıp elini masanın kenarında sabitledi ve derin bir nefes aldıktan sonra, "Bay Markov aslında istediğimiz şey sizin mahkemeye çıkarak şahitlik yapmanız," dedi Mehmet adına da bu konuşmayı yaparak. "Bu şahitlik için her şey önceden planlandı. Bu zamana kadar neden sustuğunuzu nasıl açıklayacağım diye düşünüyorsanız da dert değil. Her şekilde kendinizi korktuğunuzu belirterek savunabilirsiniz. Sonuçta her iki taraftada güçlü aileler söz konusu ve bunu söyleyip korktuğunuzu, ailenizi düşünerek bu davranışta bulunduğunuzu söyleyebilirsiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİKENİN YÜREĞİ (+18)
Bí ẩn / Giật gânHassas içerik uyarısı ⚠️ (Düzenlenecektir.) Kitap içerisinde, 18 yaş ve altına uygun olmayan, kan, vahşet, cinsellik ve psikolojik öğe bakımından; aynı zamanda travmaya bağlı davranış bozukluklarının yer aldığı unsurlar bulunmaktadır. Lütfen buna gö...