10. GELECEĞE KÖR GÖZLER

1.4K 163 243
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın:)

            Bu kitapta geçen tüm karakterler
     ve olayların, gerçek kişi ve kurumlarla
    ilgisi yoktur. Tamamen hayal ürünüdür.

Keyifli Okumalar

İnsanlar ölür, umutlar ise daha erken ölür

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İnsanlar ölür, umutlar ise daha erken ölür. İnsanlar, hatıra kalan acılarda sevdiklerine tutunurken, ellerinden çivilerle duvara asılmış olan kadının bedeni gökyüzüne tutunuyordu. Kadının bedeni bir yaşam belirtisinden ve bir kalp atışının göğüs kafesini hareketlendirmesinden muaftı.

Kadınım karnına enlemesine atılan derin kesiğin bir kısmından bağırsakları fırlarken, karnından akan kan bedeninin kesikten aşağısını; bir kan havuzundan çıkmışçasına kırmızıya boyamıştı.

Kadının karnından akan kana batırılan fırçanın ucu Merze'nin donuk gözlerle izlediği sahnelerden yalnızca biriydi. Gözleri; fırça ucunun kana bulanışını, ardından fırçayı takip eden gözleri, fırçanın ulaştığı tuvali buldu. Tuval üzerinde çirkin bir yüz resmediliyordu. Yüzün gözleri kanın kırmızısındandı ve tablonun geriye kalan kısmı ise önceden boyandığı renkte; zifiri karanlığın taşıyıcısıydı.

Fırçanın ucundaki kan tabloya günahlarını bırakıyordu. Bir canın acıları, fırça ucuna hapsedilen bir kanın karanlığındaydı.

Merze tablonun üzerine kanla çizilmiş olan yüzün detaylandırılmasını izlerken, zihni tek bir cümleyi tekrarlıyordu. "Bunlar kâbus Merze... Kâbusumuz." Bozuk bir plak gibi zihninin içinde tekrarlanan bu kelimeler, aldığı kanın kokusuyla birlikte birer yalan çukuruna sürüklense de umursamadı. İnancına tutundu.

Siyah peleriniyle tüm bedenini gizleyen Damian, küçük bir tabure üzerinde oturuyordu. Karşısında duran tuvalindeki çizim üzerinde oyalanan bakışları yumuşaktı.

Damian sessizlik içinde resmini çizmeye devam ederken, sessiz olarak başlayan ıslığı zamanla ses yüksekliğini arttırdı.

Damian'ın dudakları arasından çıkan ıslığın melodisi tüm odanın boşluğunda yankılanmaya başladığında Merze hızla bacaklarını karnına doğru çekti ve kollarını bacaklarının etrafına sararak ileri geri sallanmaya başladı. "Islığım hoşuna gitmedi anlaşılan," dedi Damian Rusça bir şekilde. Fırça ucunu tekrar kadının karnındaki kesiğe değdirdi ve kandan aldığı kırmızılık ile çizimine devam etti. "Bugün sana sorular sormak istiyorum..." Omuz üstünden Merze'ye baktı. Merze zihninin içinde söylediğini zannettiklerini sesli bir şekilde dile getiriyordu. "Anlaşılan dediklerine fazla inanıyorsun. Dediğin gibi kâbus değil tüm bunlar. Gerçekler." Önüne dönüp tablosuna odaklandı. Fırça resim üzerinde, ne çizilmeye çalışıldığı anlaşılmayan bir noktada duraksamıştı.

Merze adamın söyledikleriyle dudaklarını birbirine bastırdı. İçinden sayıkladığını düşündükleri aslında birer dışa vurumda fakat farkında bile değildi. "Başlayalım," dedi Damian fırça darbelerini tabloya bırakırken. Merze'nin bakışları karartı olarak gördüğü Damian'ın bedeninden uzaklaşıp kadının ölü bedenini buldu.

DİKENİN YÜREĞİ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin