#හැටනවවන_කොටස 💜️
සිතිජ අකමැති වගෙ තොල් දාන්න..මං හිමිහිට පහත් වෙලා කකුල් දෙක මැද්දෙන් බඩගාගත්තා..අරූට කකුල් දෙක ඈත් කරලා උස්සලා අල්ලගන්න කියලා ඇඳෙ උඩු අතට ඉන්නැද්දි මං මයිල් පිරුණු උගෙ පුකෙ පලු දෙක මැද්දෙන් හිල පෑදුවා..ඒක හොයාගන්න බෑ ඒ තරම් මයිල්..මං හිමිහිට ඒ ටික පාදලා කෙළ ටිකක් දාලා ඇඟිල්ලෙන් පෑදුවා..ඒ අස්සෙන් දැනෙන පුහුඹ මාව මං මත් කරා..ඇස් දෙක වහලා පොඩ්ඩක් මතක් කරපල්ලකො දැනෙන ආතල් එක කොහොමද කියලා....
"අහ්..හු|ත් නියපොතු බන්..උඹ මොකක්ද කරන්න යන්නෙ.." !!
මං මුකුත් නොකිය හිලට ලං උනා..
"දිව දාන්නද යන්නෙ යකො රෙන පුකට දිව දාන්නෙ අප්පිරිය නැද්ද බන්.."
"හුජ්ජ කරන හු|ත්තට දිව දාද්දි උඹට ඒ අප්පිරියාව නැද්ද.." ?
මං එහෙම කියලා ජීවිතේ පළවෙනි වතාවට ස්ට්රේට් කොල්ලෙක්ගෙ පුකේ රහ බැලුවා..ගල් වගේ..මට පට්ට හැපි කවදාවත් මේ ෆීල් එක වින්දෙ නෑ..මට බඩු මේ දැන් නිකන්ම යන්න වගේ..මං අවුරුදු දෙකකට පස්සෙ සෙක්ස් කරන්න යන්නෙ මේ..මෙච්චර කල් අතේ පිහිටෙන් විතරක් උන්නු මට මං කරන්නෙ හරි දෙයක් ද..වැරැද්දක් ද කියලා කිසිම තේරුමක් තිබ්බේ නෑ..කොහොමහරි මං උස්ස උස්ස විනාඩි ගාණක් දිව දැම්මා..අරූ ඔලුවෙන් අල්ල අල්ල ඔබනවා..උටත් ආතල් ඇති..මං මගේ කලිසම ගලවන් නැතුව ශිපර් එක ඇරලා දිග් වෙච්චි ප|යිය එළියට අරන් අරූගෙ අත ඒ උඩ තිබ්බා...
"ම්..මොකද.." ?
"කටට ගනින්කො.."
"බෑ බන්..අප්පිරියයි සෙට් නෑ.."
"කියනවට ගනින්කො..පොඩ්ඩක්.."
"ඒ බැහ් බන්..සිරාවටම උඹට මෙච්චර දෙයක් දුන්නෙක මං සෙට්නම් අනිවා ගන්නවනේ.."
"එහෙනම් අතේ ගහපන් මගේ.."
මූ ඊටපස්සෙ පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ පයිය උඩ පහළ කෙරෙව්වා.මං කලිසම ගලවලා අයින් කරලා ජොකා පිටින් අරූට ලං උනා..සිතිජ ඇඳ විට්ටමට හේත්තු වෙලා ඉන්නැද්දින් ඇඟ මූණ කෙලින් මං හිටගෙන උට අතේ ගහන්න දුන්නා..
"පොඩ්ඩක් ගනින්කො.."
මං පිටිපස්සෙන් අත දාලා සිතිජයගෙ ඉස්සෙල්ලා වැල බලලා මෝල් වෙලා තිබ්බ පයියත් අරන් උඩ පහළ කරන්න ගත්තා හිමින් සීරුවේ..ඌ හිමිහිට බෑ බෑ කිව්වත් පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ ටොපා ගහන්නෙ නැතුව අස්සට ගත්තා..ඊටපස්සෙ මං හිමිහිට ටොපා ගහලා කටට දුන්නා..පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ දත් වද්ද වද්ද ඌ වමනෙ කරන්න වගෙ එළියට දැම්මා..
YOU ARE READING
🌊වැහිකෝඩ | Non - Fiction
Phi Hư Cấuකොලු හැඟීම්,කොලු වචනෙන්ම ලිවීමි ! 🔞 මෙය සමරිසි ආදර කතාවක් වන අතර සුරංගනා කතාවක් නොවේ.එසේම මෙය යතාර්ථය තුළින් ලියවුණු කතාවක් වන අතර සැබෑ අන්තර්ගතයන්ද අඩංගු වේ.ඔබ සමරිසි කතා කියවීමට අකමැත්තක් දක්වන අයෙකු නම් නොකියවන ලෙස ඉල්ලා සිටීමටද කැමැත්තෙමි.මෙහි...