Phelan zabořil hlavu hluboko do polštáře a zhluboka vydechoval. Ač byl zkušený muž a milenec, nikdy se žádná žena s jeho kopím nemilovala tímto způsobem. Oblizovala ho svým jazykem a kolikrát by přísahal, že ho její kovový jazyk přivede už na vrchol, když na moment přestala. Hrála si s jeho varlaty a lízala ho po celé jeho délce, a když už znovu cítil, že bude na vrcholu, opět na moment přestala. A to vždy proto, že jeho paní prostě nedokázala zavřít pusu ani při milování. Nikdy nepotkal tak ukecanou ženu. Někdy měl chuť ji pusu něčím zacpat, zrovna jako nyní.
„Má paní..." vyrážel ze sebe, „o..., oceňuji tvůj přístup..., ale mohla bys už..."
„Takže se vám to líbí?" Vydechla a vzhlédla od jeho rozkroku. S nadějí se zadívala do jeho obličeje staženého vzrušením. Nebylo pochyb, jistě byl spokojen, napadlo ji. Konečně měla svého muže ve svých rukou. Konečně se pod ní třese touhou. Tak dlouho se na to těšila, až zúročí všechny ty hodiny studia, a nyní se cítila jak malá, natěšená holka. I jí se to totiž líbilo tak, že si to nedovedla dříve ani představit.
„Jistě, má paní, ale..."
„I mě..." zavrněla a znovu ho oblízla, „můj kovový jazyk vás přivede k vrcholu," dotkla se palcem na jeho hrázi pod varlaty, a lehce ho začala masírovat, „Zde, můj pane, se nachází prostata."
„P..., prostata? Co to kruci, je?" Pomalu šílel, a nejraději by jí přirazil hlavu na jeho kopí, aby už konečně mlčela.
„To je jakýsi mužský bod G, můj pane. Prostata je malý výstupek, nacházející mezi kořenem penisu a konečníkem. Za úkol má vytvářet sperma, a pomáhá spermiím přežít. Proto je masáž důležitá, můj pane. Podpoří to jejich životaschopnost. A vy přeci chcete dědice a..."
„Má paní!" Zamračil se a zprudka vydechl, „Nechápu sice, kde jsi k tomu přišla, ale konečně dokonej co jsi začala, nebo zešílím!"
„Ovšem nejlepší je masáž prostaty konečníkem, můj pane. Když vložím svůj ukazováček dovnitř až po třetí článek, na jeho konci nahmatám bulku o velikosti vlašského ořechu. A když ho budu masírovat, pocítíte úlevu a vyroníte semeno takovým způsobem, o kterém se vám ještě dlouho bude snít. Uvidíte že..."
„Chceš říci..., že chceš vložit svůj prst do mého zadku?" Procedil skrz zuby téměř vyděšeně, ale opět ho nenechala domluvit.
„Ano, můj pane. Nic na tom není. Prostata je něco jako ženský klitoris, proto mají muži rádi její masáž. Mnoho mužů má zbytečné zábrany proto, aby nebyli odsuzováni, nebo jim nebyla přikládána jiná orientace, to je ale blbost, můj pane. V podstatě jde vlastně jen o dráždění mužského klitorisu, o nic víc. Každý muž by si ji měl dopřát, nemá to nic společného s orientací, věřte mi, já..."
„Kruci!" Zaklel vztekle, aby konečně zastavil příval jejích slov, „Nemůžeš mi přeci strkat prst do zadku!"
„Proč ne?" vedla si svou. Stále u toho ovšem pevně držela v dlani jeho kopí, a co chvíli ho políbila nebo oblízla, „Nic na tom není. Je to součást milování a pak..., jsem zdravotní sestřička a..."
„Co že kruci jsi?!" Vydechl z posledních sil a zničeně praštil hlavou do polštáře.
ČTEŠ
BARBAR Z VYSOČINY
RomanceLÁSKA NAPŘÍČ STALETÍM Sir Phelan Waughn Der Mar, vévoda z Glenstailu, je mocný válečník a náčelník klanu. Na Skotské vysočině, mu patří téměř vše. Vybojoval mnoho válek a vedl nespočet válečných tažení, aby své panství rozšířil. Říkají mu Barbarian...