5. fejezet (Bysh) 18+

11 2 0
                                    

Ahogy kiengedtek a börtönből, egyből Charlotte-hoz és a többiekhez csapódtam. Ez valahogy olyan magától értetődőnek tűnt. Bár az elején nehéz volt alkalmazkodni hozzájuk a sokéves magány után. És az is idegesített, hogy ott volt velünk a két nyomi haverja, Henry és Jasper. Aztán rá kellett jönnöm, hogy ők tulajdonképpen jó fejek, és mindkettő helyes is. Főleg a szőkeség. Magányos éjszakáimon elképzeltem vele a szexet.

Most pedig nem kell elképzelnem, mert épp arra készülünk.

Csak öleltem a meztelen hátát, és az alsó ajkamat harapva igyekeztem visszafogni a sóhajaimat. Henry egyre bátrabban csókolta a ruhám alól kilátszó mellemet, majd lehúzta az anyagot, és finoman szívogatni kezdte a bimbóimat. Felváltva hol az egyiket, hol a másikat. Mire feleszméltem, alulról levette rólam az egész hálóingem, és az ágy végébe dobta.

- Egy darabig nem lesz erre szükséged - mormolta izgatóan, és lassan végigcsókolta a mellkasom, a hasam, végül leért a két combom közé. Szétnyitotta a lábaimat, és először csak a belső combomat harapdálta végig. Bár határozottnak tűnt, remegett kicsit a keze. Mondta, hogy neki is én vagyok az első. Biztos a tapasztalatlansága miatt izgult.

Aztán a gondolataim egykettőre elterelődtek, ahogy a csiklómba nyalt. Én is azonnal elkezdtem remegni. A kezemet pedig a számra szorítottam, hogy ne nyögdécseljek hangosan. Henry végig érzékien, sok nyállal izgatott. Ha már éltem volna át hasonlót, akkor is vele lenne a legjobb.

Sokáig nem mertem ránézni sem, de egy belső késztetésre feltornásztam magam az alkarjaimra, hogy nézhessem őt. Egy hirtelen ötlettől vezérelve még az éjjelilámpámat is felkapcsoltam. Féltem, hogy a fénytől Henry szétfoszlik majd, mint egy álom, de ehelyett rámmosolygott, és felkúszott hozzám egy vad csókra.

- Nagyon finom puncid van - közölte perverz módon, miután elváltak egymástól az ajkaink. Nem is tudtam mit mondhatnék rá, de nem is várta el. Nyomott a számra még egy csókot, majd visszatért a combjaim közé, és amíg behatolt a nyelvével a hüvelyembe, mindkét kezével a fenekembe markolt. Hosszú percekig ostromolt így, hol a csiklómat nyalva, hol pedig belém hatolva, és ezt addig ismételgette, míg remegve el nem élveztem.

Alig bírtam mozogni, de ő jobban elfáradhatott, mint én. A szétnyitott lábamon feküdt pár percig, mielőtt felkúszott mellém.

- Sosem hittem, hogy téged nyallak majd ki először - simogatta az arcomat, míg folyamatosan szemeztünk -, de ezerszer jobb volt, mintha mással csináltam volna.

- Honnan tudod, mikor még nem csináltad mással? - vackoltam magam közelebb hozzá. Az ajkaink már majdnem súrolták egymást.

- Fogalmam sincs, csak azt, hogy te vagy a barátnőm, és valahogy jól van ez így - csókoltuk meg egymást újra, és a vad nyelvcsatánknak az lett a vége, hogy most én másztam Henryre. Letepertem, lovagló ülésben megcsókoltam a nyakát, majd végig az állkapcsát. Hallottam, ahogy Henry már ennyitől izgatottan vette a levegőt. Létezhet, hogy ennyire kíván? Olyan álomszerűnek tűnik ez az egész. Kénytelen voltam felfüggeszteni, hogy a mellkasára támaszkodva a szemébe nézzek.

- Mitől vágysz rám ennyire? Egyáltalán nem vagyunk egy súlycsoportban.

- Te mitől vágysz rám? Régen te is egy kis mitugrásznak tartottál. Nem is foglalkoztunk egymással. Azt sem tudtad, ki az a Henry Hart - érvelt, és minden szava tökéletesen igaz volt. - És én sem foglalkoztam veled. Te voltál számomra Bysh Bilsky, az idióta Mitch undok húga. De azt hiszem, az elmúlt év mindkettőnknek jót tett. És most már határozottan érdekelsz - mosolygott föl rám, én pedig nem tudtam a vágyaimnak parancsolni.

- Ahogyan te is nagyon érdekes lettél nekem - hajoltam vissza rá, hogy csupasz, de izmos mellkasát is alaposan felfedezzem, majd szépen lassan elértem az alsógatyája pereméhez. Együtt szabadultunk meg az utolsó ruhadarabjától is, hogy aztán szembetaláljam magam méretes péniszével. Keményen meredezett a hasánál.

Mindig is egy bátor, bevállalós lánynak hittem magam, aki nem riad meg a kihívásoktól. A börtönben még elkezdtem edzeni is, és a harmadik osztályt is letettem. Egyszer még egy nagydarab nő ellen is kiálltam, és legyőztem. Akkor most miért félek?

- Mi a baj? Nem akarod? Inkább hagyjuk abba? - ült fel hozzám aggódva. Olyan édes volt, éreztem a hagjából, hogy mennyire törődik velem. És nemrég még ki is elégített engem. Nekem is viszonoznom kell, tartozom ennyivel.

- Neee, nincs baj, csak izgulok. Nem akarok neked fájdalmat okozni.

- Nem fogsz. Csak képzeld azt, hogy egy nyalókát szopogatsz. És légyszi, ne rágd meg a hegyét. - Vajon honnan tudja Henry, hogy mire gondoljak farok szopás közben? Inkább nem kérdeztem rá, csak követtem az utasításait. Finoman a kezembe vettem, és ahogy fölé hajolva a számba fogadtam őt, tövighúztam rajta a bőrt. Henry hangosabban felnyögött, de gyorsan a szájára tapasztotta a kezét. - Bocshi csak... nagyon jól... csinálod - sóhajtott a hajamba szántva, és finoman lenyomta a fejem, a csípőjét pedig fel.

Kellett egy kis idő, míg össze tudtam hangolni a kezem és a szám együttes mozgását, de a végére elég kirobbanó élményben lett része a drága pasimnak.

Visszavettem a hálóingem, és a lehető legnagyobb csendben kiosontam a fürdőbe. Kiöblítettem a szám, fogat is mostam, és siettem vissza hozzá. Bezártam az ajtót kulccsal is, majd befeküdtem szorosan mellé. Henry lehunyt szemmel feküdt még mindig meztelenül, én pedig csak néztem őt. Hogy lehet mellettem ilyen fesztelen? Nem mintha zavarna, sőt örülök neki, csak az döbbent meg, hogy milyen rövid idő alatt lett ilyen. És nincs bátorságom megkérdezni tőle, mert félek a választól.

- Elképesztő voltál - szólalt meg váratlanul. - Minden erőt kiszívtál belőlem - nevetett halkan. Rám meg a frászt hozta a szövegével.

- Mi? Komolyan? Én mondtam, hogy...

- Nyugi már, ezt jó értelemben mondtam - hengeredett fölém, és lágyan birtokba vette a számat. - Mióta lettél te ilyen félős? - mosolygott rám kedvesen.

- Mióta rám szóltál, hogy ne szívjam olyan erővel az ajkad.

- Tényleg, olyan is volt - nyomott újabb puszikat a számra. - Mintha már évek teltek volna el azóta, pedig csak két nap. Ne haragudj, hogy ilyen rámenős lettem. Én sem értem magam, de ha szeretnéd, akkor visszább veszek magamból.

- Eszemben sincs ilyet kérni tőled, csak ígérd meg, hogy szólsz, mielőtt hirtelen kiszeretnél belőlem, jó? - Hosszú szemezés után válaszolt csak.

- Mindenképpen, de remélem, hogy ilyen nem történik majd - csókolt meg mélyen és érzékien, míg szabad kezével ráfogott a mellemre. Először hálóingen keresztül, utána becsúsztatta a kezét az anyag alá, és közvetlenül is megmarkolászta mindkettőt. - Lenne kedved hétvégén csinálni együtt valamit? Elmehetnénk bowlingozni, mozizni, vagy minigolfozni. Azután étterembe is, és utána nálam alhatnál. Nem lesznek otthon anyámék, olyan hangosak lehetnénk szex közben, amilyenek csak akarunk - nyomott pár puszit a kulcscsontomra. - Szóhoz sem jutsz? Vagy nem tetszik az ötlet?

- Minden tetszik. És a programok közül a bowling hangzik a legjobban. Készülj fel rá, hogy szét foglak alázni - vigyorogtam.

- Nem baj, majd az ágyamban megkapod a revansot - vigyorgott ő is. - Különben se ígyál előre a medve bőrére.

Folyt. köv.

Utólag is bocsánatot kérek a rossz szexjelenetért, de most valahogy ennyi tellett tőlem 😟

Tartozom ennyivel (Veszélyes Henry ff) 18+ BefejezettWhere stories live. Discover now