14+
A bázisra érve Ray máris azzal fogadta Charlotte-ot és engem, hogy 5 percet késtünk. Pont ennyivel húztam a búcsúzkodást. Általában másodpercek alatt fel tudott az ilyenekkel húzni, de ma ez sem érdekelt. Csak Byshre gondoltam, a csókjainkra. Aztán arra, hogy mégis mi a franc történt velem, amitől ennyire kívánni kezdtem. Hiszen az eddigi barátnőimhez képest ég és föld a kinézete. Na jó, nem ronda, de nem is az a manöken alkat. Mitől vágyom rá mégis ennyire?
- Hol voltatok? - faggatott Ray, míg leült mellém a körasztalhoz.
- A suliban. Henrynek sokáig tartott az új szerelmétől elszakadnia - hallottam ki némi gúnyt Charlotte hangjából.
- Új szerelme? Kivel jársz ilyen hirtelen? - kérdezte tőlem, de erre is Charl válaszolt előbb.
- Byshsel. - Néma csönd volt rá a reakció. Kellett Raynek egy kis idő, hogy feldolgozza.
- Bilsky? Ti most Byshelle Bilskyről beszéltek? - nevetett fel hangosan. Kicsit fülsértő volt, de inkább az idegeimen táncolt vele.
- Talán gondod van ezzel?! - szólaltam meg először a köszönésen kívül.
- Hát kezdjük rögtön azzal, hogy ő egy Bilsky...
- Igen, és már egy hónapja a bandánkhoz tartozik Charlotte-nak köszönhetően - vágtam rá egyből, mire Ray megforgatta a szemét.
- Jól van, ezzel nem tudok vitatkozni. De a külseje...
- Mi bajod a külsejével? Mert valaki nem vékony, az rögtön csúnya is? Képzeld, nem vagyok vak, én is látom, hogy más, mint akikkel eddig jártam, és talán pont ez a jó benne. - Ray együttérzően hallgatott, míg Charlotte most merte feltenni a kérdést.
- Mikor jöttetek össze?
- Ő nem mesélte? Azt hittem, azért hívtad el reggel, hogy kikérdezd - lepődtem meg.
- Mondott valamit arról, hogy alakulóban van valami köztetek, de semmi konkrétumot. Talán még ő sem biztos ebben az egészben - tette hozzá, és most először éreztem egy kis dühöt az okoskodása végett.
- Megtennéd, hogy nem játszod meg a szakértőt? Képzeld, te sem értesz mindenhez - fújtattam, és legszívesebben elrohantam volna, mint egy hisztis kisgyerek. Ha Ray nem avatkozik közbe, talán meg is teszem.
- Legjobb lesz, ha ezt itt fejezzük be! Senkinek nincs joga beleszólni más magánéletébe. - Ha ezt nem hallottam volna a saját fülemmel, el sem hinném, hogy ilyet kiejtett a száján. Nem is mertünk vele vitatkozni.
Este hétig maradtunk, aztán feladat híján hazaengedett minket.
Fél nyolcra értem haza. Első dolgom volt egy gyors zuhanyt venni, majd ettem pár falatot vacsora gyanánt (a bázison már félig jóllaktam), majd bezárkóztam a szobámba, hogy nyugodtan felhívhassam Byshelle-t.
A fenti kanapén nyúltam el, és csak hallgattam, hogy hosszan kicseng a vonal. A harmadik csöngésre vette fel.
- Szia Henry. Hazaértél a munkából? - kérdezte, és máris fura bizsergézst éreztem a gyomromban csupán a hangjától.
- Szia édes. Igen, éppen csak lezuhanyoztam. Milyen volt a délutánod?
- Tanultam, mint a kisangyal. Ti ott tudtok azért valamennyit készülni?
- Van, hogy igen, de most ne erről beszéljünk. Beszéljünk inkább rólunk. Nincs kedved holnap nálunk aludni? Együtt mehetnénk reggel suliba - vetettem fel, és mély hallgatás volt rá a válasza. - Valami rosszat mondtam? Vagy megszakadt a vonal? Ott vagy még?
- Igen, itt vagyok csak meglepődtem. Máris együtt akarsz velem aludni?
- Tudom, hogy kicsit gyors, de kívánlak. Elég csak arra gondolnom, hogy egyszer odáig is eljutunk, és máris erekcióm lesz. Ez annyira szánalmas, ugye? - néztem le magamra, mert most is összegyűlt odalent a vér.
- Nem... tudom. Nem arról volt szó, hogy mi csak megjátszuk majd ezt az egészet? - hallatszott ki némi értetlenkedés a hangjából.
- De igen, úgy volt. És bevallom, nem tudom, miért gondoltam meg magam. Izgató szád van, és minden vágyam belemarkolni a fenekedbe, míg kutyapózban döngetlek hátulról. Te mit gondolsz erről? Ijesztően hangzik?
- Nem, inkább egész csábítóan. Mesélj, van benne gyakorlatod?
- Veled próbálnám ki először, ahogy minden más pózt is. És te?
- Abszolút kezdő vagyok. Még az első igazi csókomat is veled éltem meg. És alig várom a folytatást.
- Komolyan? Nem bánod, hogy velem éled meg ezeket, és nem Jasperrel? - Bysh a vonal túlvégén egy halkat sóhajtott.
- Egyáltalán nem, ugyanis te tetszettél igaziból, de nem éreztem magam olyan jó nőnek, hogy egyáltalán rámnézz.
- Bysh, te nem szimplán jó nő vagy, te szuper nő vagy. Most azonnal átmennék hozzád, ha szeretnéd.
- Szeretném - jelentette ki minden előjel nélkül.
- Oké, húsz perc és ott leszek - pattantam fel a kanapéról. Még gyorsan fogat kell mosnom, és beraknom magamnak a táskába váltásruhát.
- Komolyon gondoltad? Én azt hittem, hogy csak hülyéskedsz.
- Veled akarok lenni, és megcsókolni. Vagy mégsem akarod? - Pár pillanatig még váratott, mielőtt határozottan rávágta volna.
- Minden vágyam, hogy velem legyél. Kinyitom az ablakot, hogy könnyebben be tudj mászni a szobámba.
- Nagyon sietek, édesem - köszöntem el, majd egyszerre tettük le a telefont. Kellett pár perc, hogy felfogjam mire készülök. Tényleg ennyire meghülyítettek a hormonjaim, hogy máris testi kielégülésre vágyom tőle? Vagy sokkal többről van szó? Annyira ijesztő az egész. Végül a belső hangom szólt rám, hogy ideje készülnöm, ha oda akarok érni időben.
Gyorsan fogat mostam. Ezután magamra rángattam a nemrég levetett ruháimat. Eltettem egy tiszta inget és alsógatyát, a vállamra dobtam a táskám, majd a legnagyobb csendben kimásztam az ablakomon.
Nem laktunk egymástól messze, csak négy megállóra, és az éjszakai busz is időben jött. A négy hét alatt egyszer voltam náluk, és elsőre megjegyeztem a járást.
Kilenc előtt kicsivel már az ablakához másztam felfelé. Hozzá egy diófa ágain kellett felkapaszkodnom, és egész biztonságosnak tűntek.
- Megjöttem - léptem be az ablakon, és Bysh már pattant is fel hozzám. A kis szobája közepén kapaszkodtunk össze egy heves nyálcserére. Olyan finom, mentolos íze volt a szájának. Frissen mosott hajából áradt a virágillat, bőréből pedig az intenzív eper. Alig bírtam őt elengedni.
- Pont most ágyaztam meg - tolta le az ablakot, majd futólag ellenőrizte az ajtaján a zárat, és csak utána húzott magával az ágyára. Egy csipkés, lila hálóing feszült rajta, amely tökéletesen kiemelte markolnivaló, kerek fenekét. Bysh őrült szexin végighasalt az ágyán, a tekintetével mindvégig fogvatartotta az enyémet, és ez csak olaj volt a tűzre. Bevágtam a táskám az ágy lábához, majd őrült sebességgel szabadultam meg a ruháimtól - csak az alsógatyát hagytam magamon -, majd befeküdtem mellé az ágyba.
A heves közjátékunk ellenére lassan vettük bírtokba egymást. Kiélvezve minden másodpercét annak, ami most történik.
- Nem tartod ezt túl korainak? Mitől kívántál meg ennyire? - hagyta, hogy végighúzzam meztelen combján a kezem, míg apró csókokat nyomtam a vállára.
- Fogalmam sincs, csak azt tudom, hogy ezt sosem fogom megbánni - feküdtem misszionárius pózban a combjai közé, majd gyönyörű dekoltázsába csókolva izgató combjába markoltam. Mindkettőnkbe egyszerre rekedt benne a levegő, ahogy átjárt minket az előjáték okozta kéj.
Folyt. köv.
YOU ARE READING
Tartozom ennyivel (Veszélyes Henry ff) 18+ Befejezett
FanfictionByshelle kijön a börtönből, és egyből az új barinőjéhez csapódik, és ezzel együtt Henryhez és Jasperhöz is. Henry egy idő után lelkiismeret-furdalást érez, és elmondja Byshnek, hogy miatta lett újra lecsukva. Közben felajánlja, hogy bármit megtesz a...