8. fejezet

5 2 0
                                    

Egymást ölelve aludtunk el, reggel pedig kicsit messzebb kerültünk egymástól, de fogtam a kezét. Olyan melegség töltött el csupán attól, hogy éreztem a kezét a kezemben. Hirtelen megrohamoztak az emlékek a tegnap esténkről. Soha akkora izgalmat nem éltem át, mint amikor meztelenül ölelkezve vonaglottunk a kielégülés felé. A ma estére gondolva pedig még inkább izgalomba jöttem, hiszen nem csak imitálni fogjuk az együttlétet, hanem valódi szexet élünk majd át.

Csak néztem őt, és igyekeztem visszafogni magam, pedig minden vágyam volt hozzáérni. De ha megérinteném az arcát, tuti felébredne rá.

A pillantásom a fenti kanapéra vándorolt. Ott csókoltuk meg egymást először pont egy hete. Rémesre sikerült az első kontaktunk. Azt hittem, letépi majd a fejem a nyakamról. Hét nappal később pedig itt fekszünk meztelenül, egymás kezét fogva. Pedig abban egyeztünk meg, hogy ez csak látszatkapcsolat lesz. Akkor érünk egymáshoz, és akkor csókolózunk, amikor szemtanúk is vannak rá. Ezt azonban senki nem látja, csak mi éljük át. A megjátszott szerelmünkből valódi lett egy pillanat alatt, és rohadtul nem érzek megbánást ezért.

Bysh-re mosolyogtam, ahogy végigsiklott alvó arcán a tekintetem. Majd közelebb merészkedtem hozzá, és a fél karommal át is öleltem, mire ő automatikusan a mellkasomhoz fészkelte magát. Ez is azt bizonyítja, hogy mennyire kapcsolódunk egymáshoz öntudatlanul is. Ha most felkelnék mellőle az ágyból, tuti felébredne rá. De még nem akartam megkockáztatni, olyan édesen aludt. Pedig már lassan muszáj lesz elmennem egy kétbetűs kitérőre.

Ahogy ezt végiggondoltam, halkan bekopogtattak az ajtómon.

- Henry, ébren vagy már? - suttogott be anyám a csukott ajtón keresztül. Gyorsan kikeltem Bysh mellől, felkaptam magamra a pizsamámat, és a lehető leghalkabban kimentem hozzá. - Bocsi, nem akartalak felkelteni, de muszáj szólnom, hogy elindultunk. Itt a taxi értünk.

- Semmi gond, már fenn voltam egy ideje - mentem le vele a nappaliba.

- Vigyázzatok a házra. A húgod majd csak vasárnap reggel jön haza Marlatól, addig egyedül lesztek Bysh-sel. Vigyázzatok egymásra is. És ha már mindenképpen rosszalkodni akartok, védekezzetek, rendben? - Kellett pár másodperc, hogy feldolgozzam, anyám a szexről beszélt.

- Oh, te jó ég, anya! - háborodtam fel.

- Most mi van? Ne add itt nekem az ártatlant, hogy eszedbe sem jutott. Ahogy faltátok egymást tegnap este előttünk, tuti alig várjátok, hogy kitegyük a lábunkat. De ez is a normális. Érezzétek jól magatokat. Hétfőn reggel jövünk, addigra ti már suliban lesztek - öleltük meg egymást az ajtóban, majd apától is kaptam még gyorsan néhány utasítást, mielőtt beültek volna a taxiba, hogy kivigye őket a reptérre. Remélem, ezúttal apa vigyázni fog az útlevelére, és inkább anyánál hagyja mielőtt elmegy mosdóba.

Erről jutott eszembe, hogy nekem is ki kellett már szaladnom, és egy gyors pisilés után megmostam már az arcomat, és a fogaimat is megsikáltam.

Óvatosan visszafeküdtem Bysh mellé az ágyba. Nem akartam felébreszteni, de ahogy ezt végiggondoltam, már ki is nyitotta a szemét.

- Szia. Merre jártál? - feküdt rá a mellkasomra, én pedig rögtön átöleltem a hátát.

- Csak elköszöntem a szüleimtől. Említettem, hogy Torontóba utaznak a hétvégén, nem? Délelőtt tízkor indul a gépük, úgyhogy mostantól csak a miénk a ház holnap délelőttig. Mihez lenne kedved? - adtam egy puszit a fejére.

- Mindjárt kitalálom, de előbb én is elszaladok fogat mosni. Várj meg itt - kacsintott rám, de nekem sokkal jobb ötletem támadt.

- Mi lenne, ha együtt mennénk el zuhanyozni? - keltem volna ki én is, de visszanyomott az ágyba.

- Türelem, az is tervben van, de előbb hadd intézzem el magam. Szeretnék nyugodtan pisilni, és aztán fogat mosni is - mondta ki nyíltan, és ez is olyan dolog volt, ami tetszett benne. Nem próbált szépen fogalmazni. Miért is kellene titkolnia azt, hogy mit csinál, hiszen ugyanolyan szükségletei vannak neki nőkét, mint nekem férfiként.

- Jól van, édes, itt várlak - nyomtam egy puszit az arcára, mert direkt elfordította a fejét. Én pedig nem erőltettem a dolgot. Csak végignéztem, ahogy magához vette a ruháit, majd elhagyta meztelenül a szobámat.

Egyedül maradtam, és hogy elüssem azt a kis időt, magamhoz vettem a telefonom. Csak nézegettem egy kis közösségi médiát, amikor hirtelen beérkezett egy sms-em. Automatikusan megnyitottam. Csak azután vettem észre, hogy Biancától jött:

Szia Henry!

Csak azért írok, hogy te tudj róla elsőként, befejeződött a harmadik évad forgatása is a sorozatnak. Kértünk a rendezőtől pár hónap szünetet. Swellview-ban szeretném befejezni a gimit, és letenni az érettségit. Remélem, örülsz neki. Én alig várom, hogy lássalak.
Szeretlek, és nagyon hiányzol: Bianca

Ahogy végigfutottam a sorokat azonnal töröltem is a telefonomról. Mit akar tőlem ennyi idő után? Azt hiszi, ott tudjuk folytatni, ahol abbahagytuk? Aztán eltelik az a pár hónap, és újra elhagy? Hát minek néz engem Bianca, valami rongybabának, akit bármikor elő lehet rántani a kalapból, ha úgy tartja a kedve? Kizárt, hogy újrakezdjem vele. Ha nem lennék Bysh-sel együtt akkor sem kellene, ez nem így működik.

- Már itt is vagyok - lépett be az ajtómon, majd hosszú másodpercekre összekapcsolódott a tekintetünk. - Történt valami? - Hihetetlen, hogy ennyire érzi a rezgéseimet. Csak némán intettem felé, és ő máris befeküdt mellém, én pedig vágyakozva magamra húztam. Átkaroltam a derekát, míg lassan, majd egyre vadabbul faltuk egymás ajkait. Amint alább hagytak a vágyaink, eltávolodtunk egymástól annyira, hogy ismét csak szemezni tudjunk. - Mi a baj? Látom rajtad, hogy történt valami.

- Semmi bajom, esküszöm - nyomtam egy puszit a szájára. - Örülök, hogy itt vagy velem. Senki mással nem lennék szívesebben. Szeretlek - húztam le magamhoz, és ezúttal fordultunk is egyet csók közben, hogy én legyek felül.

- Én is szeretlek, Prudy - heccelt megint, de sejtettem, hogy csak a zavarát próbálja így leplezni.

- Mit szólnál, ha megejtenénk gyorsan azt a zuhanyt, és utána elmélyülnénk egymásban egy kicsit? - fogalmaztam virágnyelven, de minden szavamat értette.

Kikeltünk az ágyból, majd a fürdőbe érve szinte letéptük egymásról a felesleges ruhákat. Heves csókolózás közben oda sem nézve beállítottam magunknak a vizet, és amíg alaposan megfürdettük egymást mindenhol, egy pillanatra sem függesztettük fel a nyelvcsatánkat.

Meztelenül, vizesen feküdtünk vissza az ágyamba. A testünk totál összegabalyodott az intenzív előjátékunkban, majd a legnagyobb extázis kellős közepén csörögni kezdett a mobilom.

Először úgy tettem, mint aki nem veszi észre, de a csilingelő hangot egyre nehezebb volt figyelmen kívül hagyni. Így csak remélhettem, hogy hamarosan feladja.

- Ez a tiéd. Nem akarod felvenni? - kérdezte Bysh remegő hanggal, miközben a vállát és a nyakát csókoltam.

- Nem akarom. Téged akarlak a csúcsra repíteni - simogattam végig az oldalán, majd belemarkoltam a popsijába.

- Tudom, de így képtelen vagyok koncentrálni. Vedd fel, vagy nyomd ki - tanácsolta.

Valamiért az előbbi mellett döntöttem. Felültem az ágyon, és morcosan a fülemhez emeltem a telefont.

- Szia Charlotte. Mondjad gyorsan, nem érek rá - sűrgettem bosszúsan.

- Szia. Bocs, ha rosszkor hívlak, csak érdekelt, hogy te is kaptál üzenetet Biancától?

- Igen, és ki is töröltem.

- Remek, de mi lesz, ha visszajön, és újra akarja veled kezdeni?

- Semmi, ugyanis már lecsúszott rólam két éve. Mostanra pedig barátnőm is lett. Egyéb kérdés? Most tényleg nagyon nem érek rá.

- Nincs, és üdvözlöm Bysh-t - nevetett.

- Átadom neki - köszöntem el, majd egyszerre tettük le a telefont. - Charlotte üdvözöl téged - feküdtem rajta végig, majd újfent szenvedélyes csókokkal halmoztam el a nyakát. Bysh pedig izgatóan átkarolt a kezeivel és a lábaival is. Onnantól pedig nem tudtam másra koncentrálni, csakis ránk.

Folyt. köv.

Tartozom ennyivel (Veszélyes Henry ff) 18+ BefejezettWhere stories live. Discover now