Chapter 11

634 104 140
                                    

" මේක ඇදගන්න.සීතල වැඩි වෙනවා!"

අභිමන් කිනිහිර දිහා බලාගෙන ඉද්දිම කිනිහිර එතනින් ගිහින් ඇද උඩ තියලා තිබුනු ජර්සි එක අරගෙන ඇවිත් අභිමන්ට අත් දාන්න පිටුපස්සට ජර්සි එක ඇල්ලුවාම අභිමන් අත් දෙක දාලා ජර්සි එක ඇද ගත්තා..

" දැන් හරි!."

ජර්සි එකේ තොප්පියත් අභිමන්ගෙ ඔලුවට දාලා කම්මුල් දෙක අත් දෙකින්ම අල්ලගෙන කිනිහිර කියද්දී අභිමන් හිනා උනා.

" අභිමන් හිම වලස් පැටියෙක් වගේ!"

මේ සීතලෙත් අභිමන්ගේ කම්මුල් දෙක රත් වේගෙන එනවා වගේ තේරෙද්දී අභිමන් කිනිහිරගේ අත් දෙක අල්ලලා අයින් කර ගත්තා.

" කිනිහිර වළාකුලක් වගේ!"

අභිමන් කියද්දී කිනිහිරට සද්දෙන් මූණ පුරා හිනාවක් ඇදුනා.

" අභිමන් දැන් පණ්ඩිත කතත් කියන්න අරන්!"

කිනිහිර අභිමන්ගේ කම්මුලක් අල්ලලා ආයෙම මිරිකද්දී අභිමන් බිම බලාගෙන හිනා උනා.

"අභිමන් එන්නකෝ.අපිට  තියෙනවා මේ වැස්ස Enjoy කරන්න විදිහක්!"

" ඒ මොකක්ද?!"

අභිමන්ට උත්තරයක් ලැබෙනවා වෙනුවට කිනිහිර අභිමන්ගේ අතකින් ඇදගෙන කාමරෙන් එලියට එක්කන් ගිහින් , ගෙදර උඩම තට්ටුවට එක්කන් ගියාම එතන තිබුනු වෙනම දොරක් දාපු ලොකු කාමරයක්..කිනිහිර ඒක ඇරලා අභිමන්ව ඇතුට එක්කන් ගියාම අභිමන්ට දැනුනේ එයා නිකම් චීනෙ මල් වත්තක් මැද්දට ගිහින් වගේ..ඒ කාමරේ තනිකරම මල් ලෝකයක්!..හරිත ලෝකයක්..

ඒ හැම එකක්ම තිබුනේ පාරක් දෙපැත්තේ..ඒ පාර දෙපැත්තෙම තිබුනේ එක එක විදිහේ මල් වර්ග..පෝච්චි වල වගේම සමහරක් රැක් වල දුවපු මල් වැල්...වහලේ උඩ බැලුවත් මල් ,මල් , මල්...

ඒ පාර දිගේම ගියාම ලොකු වීදුරු ජනේලයක් පේන්න තිබුනා..ඒකෙන් මේ වැටෙන වැස්සේ ලස්සන පහල තට්ටු වලට පේනවට වඩා ලස්සනට පේන්න තිබුනා..

" ඔහොම ඉන්න මන් එන්නම්!"

අභිමන්ව කාමරේ තියලා කිනිහිර ගියාම අභිමන් කාමරේ වටේටට කැරකි කැරකි බැලුවේ කාමරේ ඇතුලේ තියෙන ලස්සන..

ප්‍රේමය නමින්! |Where stories live. Discover now