EPILOG

13 4 0
                                    

Nicholas się przyznał. Dostał on wyrok wynoszący 15 lat. Złagodzili mu karę, ponieważ dowiedzieli się, że został do tego zmuszony. Niedługo później kilka osób z gangu aresztowano. Niestety ich szefa nie udało się znaleźć. Nicholas, tak jak i reszta bali się zdradzić na jego temat jakichkolwiek informacji, ponieważ obawiali się konsekwencji. Dlaczego los jest tak okrutny? Martwiłem się. Ten drań teraz jest dla nas zagrożeniem. Niedługo później stwierdzili, że Nick powinien trafić do psychiatryka. Tam więc go przenieśli. Jeździłem go odwiedzać praktycznie codziennie. Tata towarzyszył mi w tym trudnym okresie. W końcu, czy zwykły nastolatek zasługuje na tyle bólu? Chodziłem dwa razy w tygodniu do psychologa. Omówiłem z nim również sprawę gwałtu. Jak to się wydarzyło, kiedy i gdzie. Pani Annabelle pomogła mi to w miarę przepracować. Teraz jest już lepiej niż było. Także porozmawiała ze mną o Nicku. Wytłumaczyła mi sporo rzeczy. Powiedziała, że chłopak ma sporo toksycznych zachowań. Lecz dała mi wolną rękę i oznajmiła, że nie decyduje z kim się umawiam. Jedynie wspomniała o tym, abym z nim porozmawiał, lub zakończył to wszystko. My to Nick i Karl. Musimy dać radę. Zerwanie nawet nie wchodziło w grę. Dlatego na następny dzień przeprowadziłem z nim poważną rozmowę. Obiecaliśmy sobie oboje, że będziemy szczerze ze sobą rozmawiać, słuchać siebie nawzajem i traktować z szacunkiem.

23.08.2024r.

Przeczytałem stronę z pamiętnika sprzed czterdziestu lat. Spojrzałem na Nicholasa, który smacznie sobie spał. Uśmiechnąłem się. Byłem szczęśliwy. Miałem męża, psa, oraz adoptowane dwoje dzieci. Mark’a i Ava’e. Kochałem ich wszystkich nad życie. Nie wolno się poddawać, bo wtedy nie zostaniesz Bogiem własnego życia. Ja właśnie nim jestem, ponieważ mam wszystko co mógłbym sobie wymarzyć. Wspaniałą rodzinę.

__________________

273 słowa

To już koniec tej opowieści. Dajcie znać jak się podobało.
Buziaki wasza frytka 😘

Przeciwieństwa się przyciągają//KarlnapOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz