Chapter 2

16.7K 841 43
                                    

,,Amy, prdelko," slyšela jsem z dálky Samův hlas.

,,Hm?" zeptala jsem se ho a pootevřela jsem oči. Na tváři měl obrovský úsměv a v očích jiskřičky.

,,Za chvíli budeme přistávat a musíme se připoutat," odpověděl mi. Já jsem ale zakroutila hlavou.

,,Ještě chvilku," zašeptala jsem mu s otočila se k okénku. Sam se zasmál a objal mě kolem pasu.

,,No tak. Můžeš se pořádně vyspat v hotelu," zašeptal mi do ucha a potom začal polibky obdarovávat můj krk. Usmála jsem se a nechala jsem ho. Dál obdarovával můj krk polibky, ale najednou skousl moji kůži. Napůl jsem zakňučela a potichu jsem zavzdychala.

,,Ehm, pane, slečno, můžete se prosím připoutat?" zeptala se nás nervózně letuška. Rychle jsem ho od sebe odstrčila a jenom jsem přikývla. Letuška se usmála, poděkovala nám a potom feels.

Cítila jsem se tak trapně, i když jsme teoreticky nic nedělali. Udělali jsme to, co nám nařídila.

________

,,O můj Bože, nemůžu uvěřit, že jsme vážně tady!" vykřikla jsem, když jsme vyšli před letiště. Podívala jsem se na Sama, který se zase po dlouhé době tvářil spokojeně.

,,Ano já tomu nemůžu uvěřit. S teď pojď, musíme si chytit taxi," řekl. Jenom jsem přikývla a společně s ním jsem šla k parkovišti, aby jsme si nějaký taxík chytli.
Zrovna teď pršelo, tím byla Anglie známá, takže nezklamala. Sam se pořád snažil nějak chytit, jenže nikdo nechtěl zastavit.

,,Nemám to zkusit já?" zeptala jsem se ho asi po deseti minutách. Sám už začínal být vzteklý.

,,Tak si to zkus. Jsem zvědavej, jestli tobě zastaví, když nezastavili mně," řekl. Protočila jsem očima a potom jsem si rozepla koženou bundu, kterou jsem měla na sobě. Pod budou jsem měla bílé tílko s docela velkým výstřihem.

,,Počkat, to nemyslíš vážně!" vykřikl Sam a chytil mě za zápěstí.

,,Sakra, chci jenom zastavit ten zkurvenej taxík, takže mě nech!" snažila jsem se o klidný tón.
Vážně jsem nechtěla taxikářovi za odvoz nabízet nějakou službičku, jenom jsem chtěla, aby si nás všiml. Nic víc, nic míň.

,,Dobře," řekl napjatě a pustil mé zápěstí. Mávla jsem na první taxík, který projel a on... Zastavil!

Sam se na mě uznale podíval. Ušklíbla jsem se na něj a rychle jsem šla k taxíku. Řidič už stál venku, aby nám pomohl s kufry. Nebyl o moc starší než my.
Mile jsem se na něj usmála. On se začal culit a pořádně si mě prohlédl. Jeho pohled se zasekl na mém dekoltu, který byl díky obtáhnutému dekoltu větší než obvykle. Kufry jsme dali do kufru.

Chtěla jsem si sednout dozadu, jenže někdo mě popadl za boky a přitáhl si mě k sobě. Vyjekla jsem. Sam si mě otočil čelem ke mně a sáhl na zip od mé bundy. Zapnul mi ji a podíval se mi do očí.

,,Nechci, aby tě dál očumoval," řekl mi a políbil mě. Protočila jsem očima a potom jsem si sedla do auta.
Sedla jsem si dozadu, protože jsem myslela, že Sam půjde dopředu, ale on si místo toho sedl ke mně. Nadiktoval řídiči adresu a my jsme vyjeli.

Najednou jsem ucítila na mém stehni dotyk. Věděla jsem, že je to Sam. Kdo jiný by to asi byl. Podívala jsem se na něj. Upřeně mě pozoroval.
Pootevřela jsem pusu, protože jsem se ho chtěla zeptat, co se děje, jenže on mě začal líbat. Bylo mi jasný, že to je hlavně kvůli tomu taxikářovi, ale nevadilo mi to. Místo toho jsem obmotala svoje ruce kolem jeho krku polibky mu nenasytně oplácela. Měla jsem zavřené oči a vnímala jsem jenom jeho polibky.
Z ničeho nic jsem se ocitla na jeho klíně. Naše líbání bylo více a více intenzivnější.

Vyrušilo nás odkašlání. Teprve teď mi došlo, že tady nejsme sami. Sedla jsem si co nejrychleji nazpátek a podívala jsem se z okna. Ucítila jsem na krku Samův dech.

,,Ta několika denní abstinence, mě málem zabila," pošeptal mi. Ušklíbla jsem se a naklonila jsem se k něj.

,,Kdo tady říká, že ti ta abstinence nekončí?" zeptala jsem se ho svůdně a olízla jsem mu ušní lalůček. Všimla jsem si, že přivřel oči. Zasmála jsem se a potom se otočila nazpátek k oknu.

Zbytek cesty probíhal v klidu. Nikdo nepromluvil až do doby, než taxík zastavil u velké budovy.

,,Jsme tady," řekl taxikář a vystoupil z auta. My dva jsme udělali to samé. Vytáhli jsme si kufry, Sam taxikářovi zaplatil a potom odjel.

Hotel byl velkolepý. Byla to hnědá budova s obrovskými dveřmi a okny. Vše to vypadalo tak starodávně, ale přitom tak moderně.

Se Samem jsme vešli dovnitř. Vstoupili jsme do prostorné recepce. Nechyběl tu hnědý pult, červeno-hnědá křesílka a různé kusy nábytku, které byly sladěné Di stejné barvy.

,,Dobrý den, máme tu rezervaci na jméno Sam Parker," řekl Sam paní na recepci. Ta jenom přikývla a začala něco psát do počítače. Potom nám podala klíče. Kufry nám odnesli, takže jsme šli s prázdnýma rukama, když tedy nepočítám to, že jsem u sebe měla kabelku.

Pokoj jsme měli až v podkroví. Byl to nějaký manželský apartmán a byl na tom patře jediný pokoj. To znamená, že to tam máme celý pro sebe.

Vešli jsme do výtahu a já jsem zmáčkla tlačítko s příslušným číslem. Jen co se dveře zavřely, Sam přistoupil ke mně a rozepl mi bundu. Nechápavě jsem ho pozorovala.

,,No co, chci mít taky výhled, když ho mohl mít ten idiot," pokrčil rameny. Usmála jsem se a bílé tílko jsem si stáhla více dolů, takže mi byl vidět kousek podprsenky. Sam se kousl do spodního rtu a rukama mi vjel pod tričko a zmáčkl mi prsa.

,,Hele, nech toho," zasmála jsem se. ,,Můžeš se koukat, ale nesahat," řekla jsem mu škodolibě a ruce jsem mu odstrčila pryč.

,,Cože?" zeptal se. ,,Jsi moje, takže si na tebe můžu sáhnout," řekl.

,,Jenom když já to dovolím," mrkla jsem na něj. Výtah se zastavil a já jsem hned vystoupila.

Nevím proč, ale strašně moc mě baví ho takhle provokovat.

___________

Ahoj, všichni!

Je tu další díl a já Vám jdu zase děkovat. :)

Chtěla bych Vám poděkovat za 200+ votes. Je co neuvěřitelného, když vezmete v úvahu to, že teď je tu teprve 2. část. Jste prostě neuvěřitelný a já Vám strašně moc děkuji. ☺❤

Mám Vás moc ráda. ♥♥♥

Winter Surprise [book 3]Kde žijí příběhy. Začni objevovat