,,O můj Bože, Amy," zakňučel Rob, když jsem se znovu otřela o jeho rozkrok.
Nevím, jak dlouho jsme tancovali, ale užívala jsem si to. Za tu dobu se vystřídalo několik písniček. Zrovna začala hrát písnička od Madcon, Don't Worry.,,Robe, já se jdu napít," otočila jsem se k němu a usmála se na něj.
,,Jdu s tebou, babe," ušklíbl se a za ruku mě táhl k baru. Já jsem se nesnažila se ruku z jeho sevření vytáhnout.
,,Co si dáš?" zeptal se a objal mě kolem pasu.
,,Hmmm, Jacka Danielse," řekla jsem. On s úsměvem přikývl.
,,Dvakrát Jacka," řekl barmanovi. Já jsem se začala smát. Byla jsem docela dost mimo.
,,Čemu se směješ?" zeptal se mě nechápavě, ale také se začal smát.
,,To pití se jmenuje stejně jako nejlepší kamarád mého přítele," zasmála jsem se, ale hned mě to přešlo.
Sam. Jak jsem mohla zapomenou na Sama. Rychle jsem zakroutila hlavou a zamrkala jsem, abych zjistila, že se mi to nezdá.,,Děje se něco?" zeptal se Rob a skousl mi ušní lalůček. Odtáhla jsem se od něho a usmála se na něj.
,,Nic, jenom si odskočím," řekla jsem a než mi stačil něco říct, už jsem byla na cestě na toalety.
Vešla jsem dovnitř a hned zamířila na jednu volnou kabinku. Zamkla jsem za sebou a potom jsem sklopila prkýnko, abych si mohla sednout.
Prohrábla jsem si vlasy a zavřela jsem oči, abych zahnala slzy.Co to sakra dělám? Ano, jsem naštvaná na Sama a na celou situaci s Nadyou, ale nechci se chovat tak, jak se zrovna chovám.
Sáhla jsem do kabelky a vytáhla jsem z ní můj mobil. Vypadalo to, že se mě Sam pokouší najít, protože mám od něho několik zmeškaných hovorů. Nechtěla jsem mu ale zavolat zpátky. On si na mě taky vzpomněl až teď.
Ale, chtěla jsem jít už domů. Bylo toho na mě dnes moc. Návrat Nadyi, setkání s Edem a Robem...
Vyšla jsem ven z kabinky a chtěla jsem se vrátit za klukama, jenže jsem se ocitla přitisklá na zdi.,,Roberte! Co to do hajzlu děláš?" zeptala jsem se naštvaně. Rob se na mě sladce usmál a potom přitiskl své rty na ty mé. Začala jsem s ním spolupracovat a přitom jsem mu vjela rukama do vlasů. On se usmál do polibku a skousl mi spodní ret. Zasténala jsem, ale potom...
,,Přestaň!" řekla jsem že všech sil a odstrčila ho od sebe. Podíval se na mě nechápavě s nadzvedl obočí.
,,Udělal jsem něco?" zeptal se.
,,Jo, políbil jsi mě!" řekla jsem a dotkla jsem se svých rtů. On se zasmál.
,,Ano a ty jsi spolupracovala," řekl pobaveně. Začala jsem kroutit hlavou.
,,P-promiň, ale já nemůžu," řekla jsem se sklopným pohledem.
,,Amy, já...," chtěl něco říct, ale já jsem ho přerušila.
,,Prosím, nic neříkej," zašeptala jsem. ,,Ráda jsem tě poznala," řekla jsem. Přišla jsem k němu blíž a dala mu polibek na tvář. Koukal se na mě smutným pohledem, který jsem se snažila ignorovat a místo toho jsem se otočila a šla jsem pryč od Roba. Pryč od dneška a našeho dnešního zážitku, polibku.
Uvědomuji si, že se chovám divně. Moc divně. Vlastně nevím, proč jsem se k Robetovi tak, jak jsem se zachovala.
Nechápu způsob, jakým jsem se s ním loučila. Nechápu to!Musela jsem jít najít Paula, abych ho požádala o to, aby mě odvedl domu. Přece jen, bydlíme tu krátkou dobu.
Paul seděl u baru a povídal si s Edem.,,Paule, mohl by jsi...," chtěla jsem se ho zeptat, jenže potom jsem viděla tmu.
_______________
Ráno
Celá udýchaná a zpocená jsem si sedla na posteli. Ztěžka jsem dýchala a moje hlava mě bolela jako čert. Jako bych měla v hlavě milion střepů.
,,Amy, jsi v pořádku?" objevil se v naší ložnici Sam.
Počkat! Co tu dělám?
,,Jak jsem se dostala domů?" zeptala jsem se ho a znova se svalila do peřin.
,,No, přivedl tě ten tvůj kámoš. Neměla jsi tolik pít. Vypadá to, že toho moc nevydržíš, když jsi omdlela. Dojdu ti pro prášek, dobře," usmál se na mě.
Zmohla jsem se jenom na přikývnutí a potom jsem se koukala na to, jak Sám opouští ložnici.Snažila jsem si vzpomenout na vše, co se včera stalo.
Pamatuji si bar, pití vášnivý tanec a... Roberta._______________
Ahoj, všichni!
Konečně je tu nový díl. Doufám, že se Vám líbí. ☺
Mám na Vás jenom takový malý dotazy...
Chtěli by jste, aby se v příběhu objevil... George?
Co si myslíte o vztahu Amy s Robertem?Budu moc ráda, za Vaše odpovědi.
Mám Vás moc ráda. ♥♥♥
ČTEŠ
Winter Surprise [book 3]
Teen FictionAmy a Sam se ocitají v Anglii, kde si chtějí splnit svoje cíle a sny. Může být ale všechno tak dokonalé, jak se zdá? Pokračování série Four Seasons. WARNING: Příběh může obsahovat sex. scény a vulgarismy. Nejlepší umístění -> #1 in Teen Fikce