Chapter 28

10.2K 780 62
                                    

p.a.: Pohled Sama se odehrává ještě předtím, než od něho Amy odešla. Teď Amy odchází na sraz s Paulem a Nelou.

Sam p. o. v.

,,Ale, vrať se co nejdřív, prdelko," objal jsem Amy kolem pasu. Zrovna si nazouvala boty a chystala se na sraz s tím .. Jak se sakra jmenuje? Jeho jméno si nemůžu zapamatovat. Vím, že začína na P, ale víc ne.

,,Neboj se, Samíku. Jenom si předáme dárky a dáme kafe. Budu tady tak nejdéle za dvě hodiny," usmála se na mě tím svým neodolatelným úsměvem, který mě dokázal dostat do kolen. Nebyl to ale jenom její úsměv, který mi dokázal vzít dech. Byla to i její povaha,byla tak čistá, milá, ale přitom dokázala být drzá, což se mi strašně moc líbilo. A co si budeme nalhávat, její postava byla okouzlující. Nebyla ani tlustá ani hubená. Byla tak akorát. Její křivky byly dokonalé. Její zadek, boky, ... Sakra, Parkere! Uklidni se.

,,Dobře," usmál jsem se a spojil naše rty do dlouhého polibku. Amy se ode mě odtáhla a oblékla si kabát.

,,Tak zatím," řekla a ještě jednou mě políbila na tvář. Když se ode mě odtáhla, zamířila ke dveřím. Než za sebou zavřela dveře, zamávala mi a potom odešla. Usmál jsem se a zamířil jsem do obýváku. Chtěl jsem se podívat na nějaký program v televizi. To přeci k Vánocům patří. Válení se u televize a koukání se na nesmyslné komedie. 

Lehl jsem si na gauč a pustil jsem si tedy televizi. Dávali nějakou kreslenou pohádku o nějakým sobovi Rudolfovi nebo co to je. Kdybych byl doma, myslím tím u rodičů, určitě bych se na ni koukal s Benem a Annou. Nad vzpomínkami na mé sourozence jsem se pousmál. Anna a Ben mi strašně chyběli. 

Z přemýšlení mě vytrhl zvonek. Zvedl jsem se a šel jsem otevřít. 

,,Ahoj, Same," pozdravila mě Nadya, která se objevila za dveřmi. Prohrábl jsem si černé vlasy a prohlédl jsem si ji. Měla na sobě krátké červené šaty se silonkami a ještě na sobě měla béžový kabát. Šaty se mi zdály moc krátké, ale je to její styl. Mně osobně se více líbí to, jak se obléká Amy, ale co. 

,,Ahoj, Nadyo. Co potřebuješ?" zeptal jsem se ji. Ona mě obešla a vešla do bytu. Nechápavě jsem ji pozoroval, ale nakonec jsem pokrčil rameny a zavřel jsem dveře. 

,,Amy tady je?" ignorovala moji otázku. 

,,Ne, není tady. Proč se ptáš?" zakroutil jsem hlavou. Vážně jsem tu holku nechápal. Ano, znám ji dlouho, ale takhle se ještě nikdy nechovala. Najednou jsem ucítil její rty na těch mých. Překvapeným jsem nemohl nějak zareagovat. Začal jsem spolupracovat. Nevím co to do mě vjelo. Nějakým zázračným způsobem jsme se dostali do obýváku. Shodila mě na gauč a sedla si na mě obkročmo. Nechtěl jsem to, takže jsem ji od sebe odstrčil. 

,,Co to kurva děláš?" zeptal jsem se ji naštvaně. Ona se na mě chvíli koukala, ale potom se na mě znova posadila. Nevydržel jsem to a znova jsem do ní strčil, ona spadla na zem a ublíženě se na mě koukala. 

,,Ptám se tě, co to děláš?" zeptal jsem se znova a zvedl jsem se. 

,,Miluji tě, chápeš?" zakřičela na mě najednou. Nevěřícně jsem se na ní koukal. Najednou se mi vybavilo všechno, co mi říkala Amy. Měla celou dobu pravdu. Nevěděl jsem, jak mám teď zareagovat. Co mám Nadye říct?

,,Nadyo, jdi pryč," řekl jsem ji v klidu. Ano, vím, že to není zrovna šetrné, ale nevěděl jsem, co mám dělat. Kdyby teď přišla Amy, třeba by si to špatně vysvětlila. 

,,Same, já ...," začal, ale zarazil jsem ji.

,,Řekl jsem, aby jsi vypadla!" řekl jsem se zvýšeným hlasem. Vypadala překvapeně, ale na tváři se jí objevil úšklebek. 

,,Ještě jsme neskončili, lásko," procedila skrz zuby a zvedla se ze země. Když kolem mě procházela, ušklíbla se. Zůstal jsem stát na místě jako idiot. 

Tohle na mě bylo moc. Najednou mi bylo ze všeho špatně. Začal jsem si vyčítat to, že jsem neuvěřil tomu, co říkala Amy. Kdybych ji poslechl a držel si tak Nadyu od těla, dala by mi možná pokoj.

Potřeboval jsem sprchu. To je jediný, co jsem právě v tuto chvíli potřeboval. Šel jsem do koupelny. Svlékl jsem si tričko, tepláky a boxerky a vlezl jsem si do sprchy. Pustil jsem na sebe teplou vodu. Myslel jsem si, že smyji všechno, co jsem se dnes od Nadyi dozvěděl. Nevím, jak dlouho jsem by ve sprše. Mohlo to být asi půl hodiny. Vylezl jsem ze sprchy a usušil jsem se. Oblékl jsem si na sebe čisté boxerky a potom jsem zamířil do ložnice. Zarazilo mě to, že celá postel byla rozházená. Pamatuji si, že ji Amy stlala, takže jsem si nemohl vysvětlit, proč to tu vypadalo tak, jak vypadalo. Přešel jsem k nočnímu stolku, protože byl na něm můj mobil. 

,,Co to?" zeptal jsem se sám sebe, když jsem si všiml toho, že vedle mobilu leží řetízek a náramek, který jsem dal Amy. Sakra, co se tady děje? Rychlým krokem jsem zamířil ke skříni, ve které měla Amy věci. Nebyly tam. Zoufale jsem se rozhlédl po pokoji a všiml jsem si, že na zemi leží černá podprsenka a ... kondomy? Věděl jsem, že ta podprsenka nebyla Amyina, protože Amy má lepší vkus na oblečení a i na spodní prádlo. Potom mi to došlo. Do hlavy se mi vrátila Nadyina slova: 

  ,,Ještě jsme neskončili, lásko."  

To ne! Tohle musí být zlý sen! Popadl jsem do ruky svůj mobil a vytočil jsem Amyino číslo. Ona to však nebrala. Vzal jsem mobil a vzteky ho hodil proti zdi. Mobil se rozletěl na několik kusů, ale mě to vůbec netrápilo. Jediné, co jsem teď potřeboval bylo najít Amy a nebo Nadyu, abych ji řekl to, co si o ní myslím.

Oblékl jsem si černé džíny, bílé triko a vzal jsem si koženou bundu a vyrazil jsem ven z bytu. Musím ji najít. Nesmím si nechat zkazit život, kvůli nějaké krávě ...

Amy je můj život a já ji nechci ztratit!

____________________

Ahoj, všichni!

Doufám, že se Vám část z pohledu Sama líbí. Budu moc ráda za Vaše názory, tak mi klidně pište. :) Chtěla bych Vám strašně moc poděkovat za 60K+ reads a za 5,7K votes. 

Jste nejlepší!

Mám Vás moc ráda. ♥♥♥♥


Winter Surprise [book 3]Kde žijí příběhy. Začni objevovat