Chapter 8

12K 760 49
                                    

První věc, kterou jsem udělala, když jsem se vrátila do hotelu, byla ta, že jsem si napustila vanu. Potřebovala jsem se nějak odreagovat a koupel mi v tom vždy pomohla. Nalila jsem do ní trošku pěny a chvíli jsem čekala, až se vana aspoň trochu naplní.
Svlékla jsem se a vlezla si do ní. Voda dál tekla a já jsem se opřela a spokojeně vydechla. Oblečení se válelo na zemi, ale bylo mi to fuk.
Konečně jsem se cítila výborně. Úplně jsem vypla a vnímala jsem pouze příjemnou teplou koupel.

,,Amy!" vyrušil mě Samův hlas. Nevnímala jsem ho. Moje oči byly nadále zavřené a já jsem se naplno věnovala koupeli.
Dveře od koupelny se vzápětí otevřely a dovnitř vešel Sam.

,,Nemohla jsi se mi ozvat? Bál jsem se o tebe," řekl a sedl si na kraj vany. Pomalu jsem otevřela oči a podívala se na něj.

,,Říkala jsem ti, že jdu do hotelu," pronesla jsem klidně.

,,Já vím. Bál jsem se ale k tebe. Nechci se hádat, Amy. Tohle všechno je stupidní. Proč vůbec řešíme Nadyu a nebo toho idiota..., " v jeho řeči jsem ho zastavila.

,,Paul, jmenuje se Paul," upozornila jsem ho. On si povzdechl a přikývl.

,,Jasně. Takže, proč těšíme Nadyu a... Paula, když nám můžou být ukradení?" zeptal se.

,,Proč je řešíme? Tak třeba kvůli tomu, že mě ta tvoje nejlepší kamarádka nemá ráda a nejradši by mě zabila? Nebo to, jak se tě snaží okatě sbalit?" začala jsem mu vyjmenovávat důvody.

,,Nesnaží se tě zabít a ani se nesnaží o to mě sbalit. Od té doby, co jsme tady jsi paranoidní," řekl a jeho řeč mě donutila se ironicky zasmát.

,,Ano, jsem paranoidní. Strašně moc. Možná by jsi mě měl zavřít do blázince, aby se z toho nakonec nevyklubala například schizofrenie," pronesla jsem ironicky. Sam se zasmál a zvedl se z okraje vany.
Pozorovala jsem ho, protože si začal z ničeho nic sundávat svoje věci. Přes hlavu si přetáhl bílé triko, takže jsem teď měla dokonalý výhled na jeho vypracovanou postavu.

,,Co to děláš?" zeptala jsem se ho, když si svlékl i kalhoty.

,,Svlékám se?" odpověděl mi s úšklebkem.
,,Proč?" zeptala jsem se znova. On se zasmál. Ani se mj nedivím, že mu to přišlo vtipný. Oba jsme věděli, proč. Ale ne, Wilsonová se musí ztrapnit, protože by to nebyla ona.

,,Chci se vykoupat se svojí holkou, takže buď tak hodná a posuň se na chvilku kousek dopředu," odpověděl.
Chvíli jsem uvažovala, jestli mu to dovolím. Když se to tak vezme, byli jsme teď na nože kvůli Nadye a kvůli Paulovi. I když, bylo to spíše kvůli blondýně.
Nakonec jsem mu vyhověla. Sednul si za mě a přitáhl si mě k sobě. Během toho, jak let do vany jsem se snažila se nedívat na jeho nahé tělo. Bylo to sice těžké, ale zvládla jsem to.

,,Same?" zeptala jsem se po chvilce, kterou jsme spolu ve vaně strávili. Svou hlavu jsem měla opřenou o jeho pravé rameno a mé oči byly zavřené.

,,Ano?" řekl a objal mě kolem pasu.

,,Myslíš, že mi rodiče někdy odpustí to, že jsem utekla?" zeptala se ho a snažila jsem se zahnat slzy. Najednou mi začalo být všechno líto. To, že jsem opustila rodiče bez rozloučení, to že vedle sebe nemám Grace, s kterou jsme měly tolik společného.
Ano, stýská se mi.

,,Myslím si, že ano. Potřebují jenom čas, aby se z toho vzpamatovali. Neboj se. A kdyby na tebe byli hodně dlouho naštvaní, tak si z toho nic nedělej. Já tu budu vždycky pro tebe," řekl a daroval mi polibek do vlasů.

,,A co když mi nikdy neodpustí? Co když mě opustíš? Na všechno zůstanu sama," začala jsem brečet.

,,Slyšíš se vůbec?" zeptal se nevěřícně. ,,Miluji tě a nic se na tom nezmění. Já vím, že ti tuhle větu neříkám moc často, ale je pro mě posvátná. Nechci, aby se z ní stalo každodenní klišé, ale věř mi. Jsem tu a budu tu," zašeptal mi do ucha. Pousmála jsem se a utřela jsem si slzy.

,,Taky tě miluji," řekla jsem.

Nevím, jak dlouho jsme ještě seděli ve vaně, ale přišla mi to jako věčnost.
Byla jsem ráda, že mám někoho jako je Sam.

______________

Ahoj, všichni!

Dnes je takový kratší a romantický díl. Můžu Vám ale slíbit to, že se v dalším díle objeví naše milovaná Nadya. :D

Mám na Vás takovou menší otázku.

Kdo je Vám zatím nejvíce z celé série nejvíce sympatický?
Je to Amy? Nebo Sam? Jack? Grace? Nebo George?
Vystřídala se tu spousta postav, takže máte dost možností. ☺

Chtěla bych Vám ještě poděkovat za 10K reads a za 1K+ votes. Je to neuvěřitelné a já Vám strašně moc děkuji. ♥♥

Mám Vás ráda. ♥♥♥♥♥

Winter Surprise [book 3]Kde žijí příběhy. Začni objevovat