Ahoj, všichni!
Tak, tu jsou odpovědi na Vaše otázky. :) Snad jsem na žádnou otázku nezapomněla.
Otázky, které se opakovaly jsem napsala pouze jednou. Myslím, že někteří budete překvapeni odpověďmi některých postav.
Tak, můžeme začít. ☺
Amy:
Co si myslíš o Nadye a o tom, jak se má k Samovi?
- No, jak to říct... Nadya je mi hodně nesympatická. Nevím ani pořádně, proč mi to holka hned lezla na nervy a proč se mi tam znechutila.
A to jak se k Samovi chová... To je možná důvod mé nesympatie. Nemám ráda, když někdo sahá na mého Sama.
Ano, zní to hodně sobecky, ale když on mě někdy považuje za svůj majetek, tak já udělám to samé.Líbí se ti Paul?
- No, ano, líbí se mi. (usmívá se) Strašně se mi líbí jeho smysl pro humor. Je s ním vážně sranda. A když se podívám i na tu fyzickou stránku, tak musím znova říct, že je nádherný. Tohle se ale nesmí Sam dozvědět. Takže pst. (směje se)
Těšíš se do nové školy?
- Ano, strašně moc se těším. I když se musím přiznat, že se mi bude stýskat po Grace. Je jako moje sestra a odloučení od ní bude hrozné.
Co si myslíš o Paulovi?
- Paul je strašný sympaťák. Znám ho sice teprve jeden den, ale hned mi přirostl k srdci a už teď je to můj nejlepší kamarád, na kterého se mohu spolehnout.
Myslíš, že by tě Sam mohl podvést?
- Myslím si, že ne. Věřím mu. Věřím v to, že se nenechá svést.
Bojíš se, že Nadya ti prebere Sama?
- Hm, ano, jistý obavy mám. Nadya je hezká a charismatická. Ale, jak jsem říkala, věřím Samovi.
Bola by si schopna podviest Sama s Paulom?
- Ne, rozhodně ne. Nemám potřebu ho podvádět.
Myslíš, že na tebe Paul vážně nebude nic zkoušet? Kdyby jo, nechala by ses?
- No, abych pravdu řekla, myslím si, že Paul dodrží své slovo a nebude to na mě zkoušet. A kdyby si na mě něco zkusil, rozhodně bych se nenechala.
Plánujete se Samem něco do budoucna?
- Zatím to vypadá, že ano. Budeme se hledat společné bydlení, takže to vypadá na úžasnou budoucnost.
Keby si sa dozvedela, že ti bol Sam neverný, čo by si urobila?
- No, to je dobrá otázka, která mě zaskočila. Popravdě, nevím co bych udělala. Asi bych se sbalila a odjela bych zpátky do New Yorku.
Sam:
Co máš proti Paulovi?
- Co proti němu mám? Třeba to, že očumuje moji přítelkyni. V tom taxíku se na ní koukal tím hladovým pohledem. Určitě ji chce dostat do postele. Amy tomu ale nechce uvěřit. Mysli si, že je to její kamarád. Ale, uvidíme co bude dělat, až to na ní zkusí!
Myslíš si, že s tebou chce mít Nadya něco víc?
- Myslím, že ne. Nadya není taková. Je to jenom moje kamarádka.
ČTEŠ
Winter Surprise [book 3]
Teen FictionAmy a Sam se ocitají v Anglii, kde si chtějí splnit svoje cíle a sny. Může být ale všechno tak dokonalé, jak se zdá? Pokračování série Four Seasons. WARNING: Příběh může obsahovat sex. scény a vulgarismy. Nejlepší umístění -> #1 in Teen Fikce