,,Mohl by jste na mě přestat řvát," vzbudil mě Samův hlas. Pomalu jsem otevřela oči a rozhlédla jsem se po pokoji.
Sam chodil po pokoji sem, tam a v ruce držel můj telefon. Rychle jsem si sedla na posteli a pozorovala jsem ho. Měl můj telefon a to znamenalo to, že mi volal táta.
,,Ne, Amy ještě spí," řekl do telefonu. Asi si nevšiml, že jsem se už vzbudila. Zvedla jsem se z postele a zamířila jsem k němu. Protože stál ke mně zády, poklepala jsem mu na rameno. Vypadalo to, že se lekl, protože sebou trhl. Otočil se na mě a pokusil se o úsměv. Z telefonu jsem slyšela docela dost velký řev.
,,Táta?" zeptala jsem se ho šeptem. On přikývl. Natáhla jsem ruku k mobilu, aby mi mobil podal. Sam mi hned vyhověl a podal mi ho. Zhluboka jsem se nadechla a přiložila jsem telefon k uchu.
,,Ehm, ahoj, tati," pozdravila jsem otce nejistým hlasem.
,,Amy! Co to má znamenat? Jakto že jsi odjela a neinformovala jsi mě nebo maminku?" začala na mě řvát. Nevěděla jsem, co mu na jeho otázku odpovědět.
,,Tati, nejsem malá. Prostě jsem se rozhodla jít se Samem pryč a zkusit něco nového," řekla jsem mu. Slyšela jsem, jak zhluboka dýchal. Asi se snažil se uklidnit.
,,Amy Wilsonová, okamžitě se vrátíš zpátky do New Yorku!" zařval na mě.
,,Ne, to teda nevrátím. S mámou vám je stejně jedno, co dělám, protože jste celé dny mimo město! Necháváte mě doma samotnou a je vám jedno, co se mnou je. Jako rodiče nestojíte za nic!" zařvala jsem do telefonu, který jsem následně hodila na druhý konec pokoje. Hned jsem se sesunula na zem, nohy jsem si dala k sobě a opřela jsem o ně svou hlavu. Slzy mi začaly stékat po tvářích. Sam si sedl hned vedle mě a přivinul si mě do své náruče.
,,No tak, lásko," řekl mi do vlasů, aby mě uklidnil. Musela jsem se nakonec pousmát nad jeho oslovením. Lásko? To mi ještě nikdy neřekl. Sam si všiml mého úsměvu a taky se pousmál.
,,Proč se usmíváš?" zeptal se mě s úsměvem na tváři. Podívala jsem se na něj a přitom si otřela slzy.
,,Jsem ráda, že jsem se rozhodla s tebou jet. I když rodiče mi to dají ještě pořádně sežrat, ale ...," nestačila jsem to doříct, protože mě zastavil vášnivým polibkem. Chytl mou tvář a své čelo opřel o to mé. Podíval se mi do očí a potom promluvil.
,,Já jsem rád, že jsi se mnou jela. Myslel jsem si, že nepojedeš, že se budeš bát," řekl mi. Ušklíbla jsem se.
,,Ty jsi myslíš, že jsem srab?" zeptala jsem se ho s nadzvednutým obočím. Pobaveně mě pozoroval a kroutil hlavou.
,,To ne, ale ...," tentokrát jsem to byla já, kdo ho přerušil. Přitiskla jsem se na jeho rty. Hned začal spolupracovat a přetáhl si mě do svého klína. Seděla jsem na něj obkročmo a vášnivě ho líbala.
,,Víš, co by jsi mohl?" zeptala jsem se ho mezi polibky. On místo odpovědi skousl můj spodní ret a zajel mi rukama pod košilku.
,,Co bych mohl, lásko?" zeptal se proti mým rtům. Zase jsem se musela pousmát nad jeho oslovením. Líbala jsem ho po tváři, dokud jsem nedošla k jeho uchu.
,,Hmm, třeba se svléknout, potom svléknout mě a hodit mě do postele a dělat si se mnou co chceš," pošeptala jsem mu do ucha a pak ho skousla. Sam zavzdychal a jezdil rukama po mém břiše. Zase mi neodpověděl. Místo toho, mi sundal košilku a chytl mě za prsa. Musela jsem zavzdychat a zaklonila jsem hlavu. Já jsem mu začala přejíždět rukou po jeho svalnatém břichu. Milovala jsem, když jsem se ho mohla takhle dotýkat, hlavně když to bylo po dlouhé době, protože byl pomalu měsíc v L. A..
Ani nevím jak se to stalo, ale najednou jsem ležela v posteli jenom v kalhotkách, které byly součástí mého pyžama. Sam se nade mnou nakláněl jenom v pyžamových kalhotách. Chytla jsem ho za ramena a odstrčila jsem ho. Teď to byl on, kdo byl dole. Sedla jsem si na něj a otřela jsem se o jeho chloubu. Slastí přivřel oči a skousl si spodní ret. Už jsme to nemohli prodlužovat. Rychle jsem mu stáhla kalhoty, sobě kalhotky a nasměrovala jsem jeho chloubu k mému vchodu. Oba jsme vydechli, když jsem na něj dosedla. Pomalu jsem se na něm začala pohybovat. Oba jsme vzdychali a potichu jsme říkali svoje jména.
,,Minule jsi to vedla ty, takže teď je řada na mně," řekl najednou a přetočil nás. Zasmála jsem se, ale můj smích umlčel stén, který mi najednou unikl z úst. Sam se ve mně rychle pohyboval.
,,Amy," zavzdychal a já jsem v sobě ucítila teplo. Já jsem ho po chvilce následovala.
Sam se svalil vedle mě na postel a na tváři měl, stejně jako já, spokojený úsměv.
,,To bylo úžasný," řekl. Já jsem jenom přikývla. Sam mě objal a dal mi pusu na tvář.
,,Co kdybychom zašli na snídani?" zeptal se mě.
,,Jo, to by jsme mohli. Docela mi vyhládlo," zasmála jsem se.
______________
Po sprše, kterou jsem si musela dát, jsem mohla vyrazit dolů do restaurace, abych se mohla najíst. Sam šel napřed a nechal mě v klidu se vysprchovat.
Na sebe jsem si oblékla černé legíny, černé tričko s bílým potiskem a navrch jsem si dala džínovou bundičku. Než jsem odešla z pokoje, vzala jsem si přes rameno černou kabelku, do které jsem si dala mobil, peněženku a šedou šálu. Zamkla jsem pokoj a výtahem jsem sjela dolů do restaurace.
Když jsem do ní vešla, hledala jsem pohledem Sama, kterého jsem po chvilce našla. Jenže neseděl u stolu sám.
______________
Ahoj, všichni!
Chtěla bych Vám strašně moc poděkovat hned za několik věcí:
1. děkuji za 4K+ reads a 600+ votes. ♥
2. děkuji za neuvěřitelných 100K reads u Summer Job. ♥ (více v Diary -> odkaz v komentářích ;))
Mám Vás moc ráda a doufám, že se Vám dnešní díl líbí. ♥♥♥
ČTEŠ
Winter Surprise [book 3]
Teen FictionAmy a Sam se ocitají v Anglii, kde si chtějí splnit svoje cíle a sny. Může být ale všechno tak dokonalé, jak se zdá? Pokračování série Four Seasons. WARNING: Příběh může obsahovat sex. scény a vulgarismy. Nejlepší umístění -> #1 in Teen Fikce