Vyšla jsem z koupelny. Kolem sebe jsem měla jenom ručník a vlasy byly v turbanu.
Sam seděl na posteli, s hlavou v dlaních. Když jsem však vešla do pokoje, hlavu hned zvedl a podíval se na mě.
Já jsem ale dělala, že ho nevidím.Místo toho jsem přešla ke skříni a začala hledat svoje pyžamo. Našla jsem jo po chvilce. Skládalo se ze dvou částí.
První část bylo tričko, bílé barvy a potiskem hrníčku a s názvem: "Coffee is my lover."
A druhá část byly kraťasy s několika hrníčky a taky se srdíčkama.
Oblékla jsem si pyžamo a ignorovala jsem pohled Sama, který mě neustále pozoroval.,,Budeš mě pořád ignorovat?" zeptal se mě Sam docela zoufalým hlasem, když jsem si lehla do postele a přikryla se peřinou. Neodpověděla jsem mu. Sam si povzdechl a já jsem cítila, jak si lehl vedle mě a hned za chvíli jsem ucítila na svém pasu ruce. Chtěla jsem se z jeho sevření dostat, ale on mě k sobě ještě více přitiskl k sobě.
,,Co to děláš?" procedila jsem skrz zuby.
,,Snažím se to napravit. Amy, moc se ti omlouvám. Já... Nechtěl jsem tě nazvat hysterkou...," zašeptal. Trošku jsem se pousmála, že se mi ten věčně náladový Sam omluvil. Chtěla jsem mu to ale dát ještě sežrat. Já nejsem žádná hej nebo počkej.
,,No, nevím jestli ti to mám odpustit. Myslím, že Nadya je lepší než já. Jste přeci kamarádi, kteří spolu spali. Nadya tě vůbec nebalí," řekla jsem svůj monolog, který úplně sršel ironií.
,,No tak Amy, co mám udělat pro to, aby jsi mi odpustila?" zeptal se. Zamyslela jsem se, než jsem odpověděla.
,,Zabij Nadyu," pronesla jsem po chvilce. Sam se rozesmál a políbil mě pod ucho.
,,Nevím, jestli ti můžu splnit zrovna toto přání, ale mám návrh," řekl. Se zájmem jsem se na něj otočila a podívala se do jeho nádherných očí.
,,Co kdyby jsme udělali takovou dohodu?" zeptal se.
,,Povídej," mrkla jsem na něj.
,,Takže, dnes je čtvrtek. Napadlo mě, že by jsme si udělali týden, který bude patřit jenom nám. Žádná Nadya a žádný Patrik," vysvětlil mi.
Protočila jsem očima, když Sam nazval Paula, Patrikem. Ale, nápad to byl výborný.,,Tak zaprvé," řekla jsem dramaticky. ,,Není to Patrik, ale Paul. A zadruhé, je to vynikající nápad, když si představím týden bez tý blonďatý krávy, je mi hned líp," zasmála jsem se společně s ním.
,,Takže, platí?" zeptal se. Opřela jsem se o jeden loket a dala mu pusu na tvář.
,,Platí," přikývla jsem s úsměvem. ,,Ale, za tu hysterku tě ještě potrestám," řekla jsem vážně.
Najednou jsem ležela na posteli a Sam se nade mnou tyčil.,,Už se na to moc těším," mrkl a zvedl se z postele, aby si mohl svléknout oblečení.
,,Ty budeš spát nahej?" zeptala jsem se ho s vykulenýma očima.
,,Jasně, že ano. Děláš, jako by jsi mě nikdy neviděla," zasmál se a lehl si ke mně pod peřinu. Nasucho jsem polkla, když se ke mně přitiskl, ale nedala jsem na sobě noc znát. Teda, doufám v to.
,,Amy, víš, že se budeme muset v únoru vrátit do New Yorku, že jo?" pronesl do ticha Sam.,,Vím," přikývla jsem.
Popravdě, bála jsem se návratu domů. Ale, musíme tam. Maturita ťuká na dveře a s ním i maturitní ples, který si nechci za žádnou cenu nechat ujít.
To byla ale ta příjemná část návratu domů. Horší bude setkání s rodiči, kteří mi určitě to, co jsem udělala neodpustí.,,Bojíš se?" položil mi další otázku. Jenom jsem přikývla. ,,Neboj se, slibuji ti, že to bude dobrý. Ateliér jsem ještě neprodal, takže hned můžeme jít tam," políbil mě do vlasů a já jsem se snažila uvěřit jeho slibu.
,,Miluji tě," vyletělo ze mě najednou. Potřebovala jsem mu to říct.
,,I já tebe," řekl.
Najednou jsem se cítila moc unavená a tak jsem se ponořila do říše svých snů.
_____________
Ráno jsem se probudila dřív než Sam. Místo toho, abych vstala a šla se třeba umýt, jsem ležela na boku a pozorovala jsem jeho tvář.
Pořád nemůžu uvěřit, že tu s ním jsem. Je to, jako by se mi splnily dva sny najednou.
Jsem ve městě a zemi, do které jsem zamilovaná a jsem tu s klukem, kterého miluji.Jedno ale musím přiznat. Od té doby, co jsme tu, se nás vztah změnil. Ano, ani jeden jsme si to nechtěli přiznat, ale je to tak.
Oba více žárlíme a hádáme se víc než kdykoliv předtím.
Jsme spolu sice pár měsíců, ale ta tu dobu jsme se tolik nepohádali jako právě tu.
Snad se všechno vrátí do normálu.Najednou se pokojem rozeznělo vyzvánění mého telefonu.
Rychle jsem k němu přišla a když jsem viděla jméno volajícího, ztuhla jsem._____________
Ahoj, všichni!
Chtěla bych Vám moc poděkovat za 22K reads a za 2K+ votes. ☺♥♥
Mám Vás moc ráda. ♥♥♥
ČTEŠ
Winter Surprise [book 3]
Teen FictionAmy a Sam se ocitají v Anglii, kde si chtějí splnit svoje cíle a sny. Může být ale všechno tak dokonalé, jak se zdá? Pokračování série Four Seasons. WARNING: Příběh může obsahovat sex. scény a vulgarismy. Nejlepší umístění -> #1 in Teen Fikce