,,Nechci tě nějak honit, prdelko, ale budeš se muset jít připravit," řekl mi Sam a dal mi polibek do vlasů.
Právě jsme leželi na gauči a koukali jsme se na nějaký romantický film. Celý den jsme vlastně nedělali nic jiného, než jen to, že jsme leželi, mazlili se, líbali se a další věci.
Podívala jsem se na hodiny, které viseli nade dveřmi. Bylo půl sedmé večer. Podívala jsem se na Sama, který mě pozoroval s úsměvem na tváři.,,Vždyť já ani nevím, kam jdeme," řekla jsem mu a uculila jsem se na něj.
,,To za chvíli zjistíš. Ale, musíš se převléknout," zasmál se. Já jsem protočila očima, ale zvedla jsem se a zamířila jsem do ložnice.
Moje první zastávka byla v koupelně. Chtěla jsem si dát rychlou sprchu. To jsem také hned udělala. Osprchovala jsem se. Obmotala jsem kolem sebe ručník. Přešla jsem k zrcadlu a sáhla jsem po fénu, abych si mohla vlasy vyfoukat. Během toho, co jsem si sušila vlasy, vešel do koupelny Sam. Měl na sobě černé kalhoty, které jsou součástí jeho obleku, bílou košili měl rozepnutou, takže jsem měla skvělý výhled na jeho svaly. Musela jsem si skousnout spodní ret, abych nezavzdychala nebo něco podobného. Je tak dokonalý. A jenom můj.
Vypnula jsem fén a otočila jsem se k Samovi, který mě pozoroval a stál těsně za mnou.
,,Co potřebuješ?" zeptala jsem se ho. On se jenom usmál a opřel se o umyvadlo. Tím pádem mě uvěznil a já jsem nemohla nikam odejít.
,,Nemůžu najít kravatu," řekl vážně. Já jsem se zasmála a pořád jsem ho pozorovala.
,,Ale, ty jsi si vybalovat, takže by jsi měl vědět, kde je," řekla jsem. Chtěla jsem se otočit, jenže mě chytl za bradu a políbil mě. Skousla jsem jeho spodní ret, abych ho donutila se ode mě odtrhnout. On však zavzdychal a jednou svou rukou mi zajel do vlasů. Jednou rukou jsem do něho strčila a on ode mě konečně odstoupil.
,,Musím se připravit," řekla jsem. Otočila jsem se nazpátek k zrcadlu.
,,Já se teď nemůžu soustředit, když jsi tady zabalená jenom v ručníku," objal mě ze zezadu. Znovu jsem se zasmála a začal jsem si česat vlasy.
,,Máš smůlu. Musím se rychle připravit. Mimochodem, byl to tvůj rozkaz," řekla jsem. On něco zamručel a rozešel se zpátky do ložnice. ,,A Same," zavolala jsem na něj. Rychle se na mě otočil a čekal, co mu řeknu. ,,Kravatu máš v komodě, v prvním šuplíku," mrkla jsem na něj. On se ušklíbl a konečně odešel.
Rychle jsem se pustila do úprav mého zevnějšku. Vyžehlila jsem si vlasy a potom jsem se namalovala. Použila jsem jenom lehký make-up, namalovala jsem si horní a dolní linku a nanesla jsem si na řasy řasenku. Na své rty jsem použila červenou rtěnku. Než jsem odešla, našpulila jsem na sebe do zrcadla pusu a usmála se.
Vešla jsem do ložnice. Sam už tam nebyl. Přešla jsem ke skříni, z které jsem vytáhla bílé šaty, které jsem ještě ani jednou neměla na sobě. Kupovala jsem je ještě s Georgem. Nad tou vzpomínkou jsem se musela pousmát. Rychle jsem se ji však snažila vymazat z hlavy. Teď je tu Sam a před námi romantický večer. Oblékla jsem si šaty, které mi byly do půlky stehen. Na ramena jsem si ještě oblékla zelenou bundičkou a na ruce jsem si navlékla dva silné náramky a na uši jsem si navlékla náušnice. Vzala jsem si malou černou kabelku.
Vyšla jsem z pokoje a šla jsem do předsíně, odkud se ozýval rachot.
,,Už jsi konečně hotová?" zeptal se mě pobaveně Sam a prohlédl si mě. Musím uznat, že mu to strašně moc slušelo. V obleku mu to seklo a já jsem se začínala těšit, až přijdeme domů a já z něho strhnu tu košili.
,,Jo, už jsem," zašklebila jsem se a začala jsem v botníku hledat černé lodičky. Když jsem je konečně našla, obula jsem si je a podívala jsem se na Sama.
,,Můžeme vyrazit?" zeptala jsem se ho s úsměvem. On přikývl a chytil mě za ruku.
Vyšli jsme společně ven a zamířili jsme k autu, které si Sam nedávno koupil. Musím se přiznat, že mě překvapovala jedna věc. A to ta, že nám peníze vůbec nedocházeli. Víte, moji rodiče mi peníze neustále posílají. Stejně tak jako zprávy, abych se vrátila domů. Já jsem je úspěšně ignorovala, i když musím se přiznat, že mi chyběli.
Sam mi otevřel dveře a já jsem mu s úsměvem poděkovala. Nasedla jsem a čekala, až Sam nastoupí také.
Ani nevím jak dlouho jsme jeli, ale najednou jsme stáli před restaurací, na které visel název: Blue Heart. Nikdy jsem tuto restauraci neviděla, ale vypadalo to nádherně.
,,Vystupujeme," usmál se na mě Sam. Úsměv jsem mu opětovala a vystoupila jsem z auta. Sam na mě čekal u auta. Když jsem k němu došla, chytl mě opět za ruku a vedl mě dovnitř. Uvítala nás servírka, která stála u vchodu. Sam ji začal něco šeptat a já jsem se mezitím rozhlédla po restauraci.
Bylo tu spoustu lidí. Zaujal mě však jenom jeden muž, který mi někoho připomínal. Nemohla jsem se mu však podívat do obličeje, protože se zrovna líbal s nějakou černovlasou holkou. Za okamžik se od ní ale odtrhl a podíval se zrovna mým směrem. Byl to Rob. Nevím proč, ale srdce se mi trošku zastavilo. Nevím proč. Mám kluka a Rob pro mě nic neznamená. Ale, asi jsem v podvědomí čekala něco jiného. Když si Rob uvědomil, že to jsem já, trošku ztuhnul.
,,Jdeme?" zeptal se mě hlas vedle mě. Přikývla jsem a odtrhla jsem svůj pohled od Roberta. Následovala jsem Sama do nějakého soukromého salónku, který byl pouze pro V. I. P. hosty.
Sam mi odsunul židli a potom, když jsem si sedla. Někam zmizel. Po chvilce se přede mnou objevil a v ruce držel obří kytici růží. Těch růží bylo devatenáct.
,,Amy, ještě jednou bych ti chtěl popřát všechno nejlepší k tvým narozeninám. Jsi pro mě všechno a já chci, aby jsi to věděla. Nikdy, opakuji nikdy bych ti neublížil. I kdyby přišla Megan Fox, já se vždycky rozhodnu pro tebe. Miluji tě, Amy," dokončil Sam svůj monolog. Snažila jsem se zahnat slzy. Zvedla jsem se ze židle. Přešla jsem k němu a objala ho.
,,Já tě taky miluji," zašeptala jsem a přitiskla jsem své rty na ty jeho. Kytku položil na stůl a sáhl do kapsy od saka. Vytáhl dlouho krabičku a vyndal z ní řetízek. Na řetízku byl přívěšek ve tvaru slunce. Nechápavě jsem se na něj podívala a on se usmál.
,,Ten přívěšek je ve tvaru slunce, protože ty jsi moje světlo a taky kvůli tomu, že jsme se seznámili v létě," usmál se. Pousmála jsem se, když jsem si vzpomněla na léto.
,,Zapneš mi ho?" zeptala jsem se. On přikývl. Otočila jsem se k němu tedy zády a nadzvedla jsem svoje hnědé vlasy. Sam ke mně přistoupil a řetízek mi zapl. Dal mi polibek na krk a potom mi zašeptal.
,,Máš hlad?" zeptal se mě šeptem a já jsem se zasmála.
,,Mám, jako vlk," řekla jsem vážně. Teď se zasmál on.
,,Tak si objednáme," usmál se a políbil mě.
_________________________
Ahoj, všichni.
Do konce WS zbývá pouze deset dílů. :O Strašně rychle to uteklo a já tomu nemůžu uvěřit. Všem moc děkuji za všechno, co pro mě děláte. ♥
V příštím díle, bude ještě narozeninový sex a potom se objeví Vaše "oblíbená" postava a to bude ... ano, Nadya. :D
Mám jeden dotaz. Vadí Vám, že se v tomto vyskytuje málo sex. scének? Jenom by mě to zajímalo, protože naposledy jsem popisovala sex. scénku na začátku příběhu, tak by mě zajímalo, jestli vám to vadí a nebo ne. :)
Mám Vás moc ráda. ♥♥♥
ČTEŠ
Winter Surprise [book 3]
Teen FictionAmy a Sam se ocitají v Anglii, kde si chtějí splnit svoje cíle a sny. Může být ale všechno tak dokonalé, jak se zdá? Pokračování série Four Seasons. WARNING: Příběh může obsahovat sex. scény a vulgarismy. Nejlepší umístění -> #1 in Teen Fikce