Chapter 3

14.4K 857 30
                                    

,,Tak, co na to říkáš?" zeptal se mě Sam, když jsme si prohlédli náš pokoj, kde teď budeme trávit hodně času.

Pokoj byl nádherný. Všechno bylo laděné v zeleno-hnědé barvě. Obrovská postel s nebesy nominovala celému pokoji. Nechyběli tu dvě skříně a jeden psací stůl.
,,Je to nádherný," řekla jsem zasněně a přešla jsem k oknu. Měli jsme nádherný výhled na Buckinghamský palác, kde právě v tuto dobu postávaly zástupy turistů.
Najednou se mi splnilo vše, co jsem chtěla. Byla jsem ve své vysněné zemi, s klukem kterého miluji a bez kontroly rodičů.
Když jsme u těch rodičů, musím se k něčemu přiznat. Bylo mi strašně moc líto, že se mi neozvali, aby zjistili kde jsem, s kým jsem a nebo něco. Prostě nic. Dělali, jakobych neutekla z domova. Prostě nic.

,,Co se děje, Amy?" zeptal se mě Sam. Otočila jsem se na něj a pokusila jsem se o úsměv.

,,No, jenom mě překvapuje, že rodiče se neozvali," řekla jsem smutně. Sam mě pozoroval a potom ke mně natáhl ruku. Hned jsem ji chytla. On si sedl na postel a stáhl si mě do klína.

,,Neboj se, oni se ozvou," začal mě uklidňovat a políbil mě na tvář. Usmála jsem se.

,,A co tvoji rodiče?" zeptala jsem se. Sam se zasmál.

,,Mám několik nenávistných zpráv od táty a několik zpráv od mámy, kde mi píše, abych se vrátil domů," řekl.

,,Vidíš, o tebe mají strach, ale o mě vůbec," sklopila jsem pohled dolů a po tváři mi stekla slza. On uchopil moji bradu a nadzvedl ji. Utřel mi slzu a koukal se mi do očí.

,,Amy, to neříkej. Třeba jsou ještě na cestě a neviděli tvůj vzkaz. A kdyby ne, tak si neuvědomují jak jsi skvělá, dokonalá," řekl, ale já jsem ho přerušila polibkem.

,,Nelichoť mi tolik," řekla jsem mu a čelo jsem měla opřené o to jeho. Usmál se.

,,Zasloužíš si to," řekl s úsměvem.

,,Málem jsem zapomněla na to, jak jsi náladový," zasmála jsem se.

,,Hej, já nejsem náladový," zamračil se. Začala jsem se smát ještě víc.

,,Ne? Před chvílí jsi mě pomalu přetáhl ve výtahu a teď jsi můj sladký Samík," smála jsem se pořád. On se na mě zamračil, ale za chvíli se na jeho tváři objevil obrovský úšklebek.

,,Takže tvůj sladký Samík?" zeptal se a posadil si mě tak, abych na něm byla obkročmo. Usmála jsem se a vjela jsem mu rukama do vlasů.

,,Přesně. A víš co právě teď chci?" zeptala jsem se ho a sehla jsem se k jeho krku, který jsem začala obdarovávat polibky. Naklonil hlavu, abych měla lepší přístup..

,,Hm, to netuším," řekl s úsměvem.

,,Sushi, dala bych si sushi!" řekla jsem a zvedla se z něj.

,,Sushi?" zeptal se a pozoroval mě. Já jsem přikývla a on se zasmál.

,,Tak si můžeme dojít do restaurace," usmál se. Už se zvedla k odchodu, jenže já jsem ho zastavila.

,,Já jsem myslela, že bychom si to objednali na pokoj," řekla jsem. Sam si mě pozorně prohlédl.

,,Tak jo, objednáme si jídlo na pokoj," řekl nakonec a šel k hotelovému telefonu a zařídil to. Já jsem se mezitím usadila na posteli. Seděla jsem v tureckém sedu a pozorovala jsem Sama, jak chodí po pokoji a zařizuje naše sushi.

,,Za chvíli je tady," řekl Sam a sedl si vedle mě. Jenom jsem přikývla.

Ani ne za dvacet minut, se ozvalo klepání na dveře. Sam se zvedl a šel pro jídlo. Já jsem také vstala a šla jsem pro ovladač od velké plazmové televize, která byla v pokoji. Zapnula jsem ji a přepnula ji na MTV, kde zrovna teď dávali písničku od Ariany Grande, Love Me Harder.

,,Tak, tady to je," řekl Sam, který se právě vrátil i s jídlem.

,,Juchu, už mám hlad jako vlk," řekla jsem a skočila jsem na postel. Sám mi podal moji porci a oba jsme se pustili do jídla.

_____________

Právě jsem vylezla že sprchy a převlékala jsme se do spodního prádla a krátké noční košilky. Přitom jsem obdivovala nádherně zařízenou koupelnu, která byla součásti pokoje.

Když jsem byla hotová, šla jsem do pokoje. První, co jsem viděla, když jsem vešla, byl Sam, který ležel na posteli a psal něco na notebooku. Když si mě ale všiml, rychle ho zavřel a položil na noční stolek který byl hned vedle postele.

,,Wow, tohle jsem na tobě ještě neviděl," řekl a přitom mě hltal očima.

,,Vážně? Mám spoustu takových košilek," usmála jsem se na něj svůdně a přešla jsem k posteli. Lehla jsem si na své místo a přikryla jsem se peřinou. Najednou jsem ale cítila, jak mě Sam objal kolem pasu a přesunul se ke mně blíž.

,,Amy?" zeptal se mě.

,,Ano?" zeptala jsem se ho tentokrát já.

,,Miluji tě," zašeptal mi do ucha. Usmála jsem se.

,,Já tebe taky," řekla jsem mu a po chvíli jsem se zeptat přesunula do říše snů.

________

Ahoj, všichni!

Je tu další díl. Tento díl je takový nic moc, ale příští díl začne být zajímavější. Nastanou problémy v ráji? Co myslíte?

Chtěla bych Vám strašně mi poděkovat za:

1. 70K reads u Autumn Plan
2. 3K reads a 400+ votes u WS
3. A za to, že se WS umístilo na krásném #4 místě v Teenfikci.

Říkám to pořád... Jste NEUVĚŘITELNÝ.

Mám Vás moc ráda ♥♥

Winter Surprise [book 3]Kde žijí příběhy. Začni objevovat