Chapter 11

11.5K 761 24
                                    

,,Můžeš mi laskavě vysvětlit, co to vyvádíš?" zeptala jsem se naštvaně Sama a vytrhla jsem ruku z jeho sevření.

Zrovna teď jsme se prodírali davem lidí. Sam mě táhl neznámo kam a mě jeho chování začalo vytáčet.

,,Co vyvádím? Ty se mě ptáš? Ten kluk tě balil před mýma očima!" vykřikl a naštvaně si prohrábl své černé vlasy. Několik lidí na ulici se na nás ze zvědavosti podívalo, ale neřešili nás. Někteří jenom pokroutili hlavou.

,,Same, prober se! To, co udělal Paul bylo jenom přátelské gesto," snažila jsem se o klidný tón.

,,Odkdy se líbání říká přátelské gesto?" zeptal se mě. Prudce jsem zastavila a otočila se na něj

,,O můj Bože!" vykřikla jsem zoufale. ,,Jsi paranoidní! Sakra! To samé bych mohla říct i já. Nadya se k tobě také chová, jako by jste spolu chodili. Chce tě a mě se chce zbavit," řekla jsem mu. Sam mě pozoroval a kroutil hlavou.

,,Nebuď směšná. To ty jsi paranoidní. Proč by mě chtěla? Možná jsme spolu jednou spali, ale rozhodně není typ na vztah a já miluji jen tebe," popošel ke mně a chytl mě za tváře.
Počkat! Co to právě řekl?

,,Počkat! Jak to myslíš, že jste spolu jednou spali?" zeptala jsem se ho a couvla jsem o krok dozadu. Nechápavě se na mě podíval.

,,No, spali jsme spolu. Ale
bylo to jenom na jednu noc a stalo se to před několika lety, takže o nic nejde," odpověděl mi.

Zhluboka jsem se nadechla a pokoušela se zahnat slzy. Ne, že bych byla naštvaná kvůli tomu, že se to stalo, to ne. Stalo se to dávno, takže se mě to netýká. Vadilo mi spíše to, že mi to neřekl. Teď si přidám jako idiot.

,,A to mi říkáš jentak?" zeptala jsem se.

,,A jak ti to mam říct?" nechápavě se na mě koukal.

,,Mohl jsi mi to říct dřív. Víš, jak se teď cítím? Proc jsi mi to neřekl? Myslíš, že bych tě za to zmlátila nebo něco podobného?" ptala jsem se ho. On se jenom zasmál.

,,Protože by jsi se zachovala jako právě teď. Jako hysterka," řekl se smíchem.
To už jsem se neudržela. Přišla jsem blíž k němu a dala mi facku. Jeho hlava se otočila na stranu a tvář se mu trošku zbarvila do červená.
Potom jsem na nic nečekala a rozběhla jsem se pryč od něj. Ignorovala jsem jeho volání, ignorovala jsem nadávající lidi, do kterých jsem omylem narazila...

Nakonec jsem doběhla do hotelu. Hned jsem zamířila do našeho pokoje, kde jsem si zalezla do koupelny a zamkla za sebou. Nemám náladu se teď se Samem bavit. Hlavně po tom, co mě nazval hysterkou a smál se mi.

,,Amy," ozval se hlas za dveřmi a následné klepání. Ignorovala jsem to. Místo toho jsem si z kabelky vytáhla mobil a napsala jsem zprávu Grace.

For Grace

Ahoj, Grace! Jak se máš? Strašně moc mi chybíš. Amy xx

Napsala jsem ji a čekala jsem na odpověď. Sam celou dobu klepal na dveře od koupelny a omlouval se, že je mu vše líto. Já jsem mu ale ne odpovídala. Zabzučel mi mobil a tím mi oznámil, že mi přišla odpověď od Grace.

From Grace

Amy, jsem moc ráda, že jsi se mi ozvala. Mám se docela dobře a mám i pár novinek. ;) Co ty? Jak se ti vede v Anglii? Co Sam? Taky mi moc chybíš. Grace xoxo

Hned jsem ji odpověděla.

For Grace

Anglie je dokonalá. Mám to tu moc ráda. A Sam? Bojím se, že náš vztah skončí. Možná jsem paranoidní, ale vážně se bojím. Ukázala se tu totiž jeho stará kamarádka Nadya. Ta holka mi jde určitě po krku. A to si nedělám srandu. Dneska dokonce ze Sama vypadlo, že se spolu jednou vyspali. Prostě začínám o náš vztah bát.
Jaký novinky? Povídej, vyprávěj! Amy xx

Odepsala jsem ji a potom se zvedla ze země. Rozhodla jsem se, že si dám dlouhou koupel. Mobil mi opět oznámil novou zprávu.

From Grace

A sakra, to je dost zlý. Neboj, určitě to dobře dopadne. A hlavně té krávě ukaž, kdo je Amy Wilsonová!
No,ta novinka tě asi překvapí... Zítra jdu na rande s Jackem.

Zůstala jsem na mobil koukat s otevřenou pusou.
TA Grace, která nenáviděla Toho Jacka s ním jde na rande!
Musím se ale přiznat, že jsem za ně měla radost. Ti dva se k sobě hodí. Držím ji palce, aby jim to dobře dopadlo.

Aspoň někdo má štěstí...

__________

Ahoj, všichni!

Tu je další díl, který byl možná trošku překvapivý.
Abych řekla pravdu, Samovi by právě v tuto chvíli jednu nandala.
Moc se omlouvám, že je díl krátký, ale příště bude snad díl delší. :)

Jinak, dnes jsem rozhodla pro název, který ponese poslední díl ze série Four Seasons.
A název zní... Spring Hope.

Mám Vás moc ráda a za vše děkuji. ♥♥♥♥

Winter Surprise [book 3]Kde žijí příběhy. Začni objevovat