Παρτ 4 - Το αγορι

1.2K 107 5
                                    

Αφου τακτοποιησα τα πραγματα μου στην ντουλαπα κατεβηκα κατω!Κανεις!Τελεια!Ειμαι μονη μου.<<Yessss>> φωναζω!Ομως αυτη η χαρα δεν κραταει και πολυ!Χτυπαει το κουδουνι και παω να ανοιξω!Μολις ανοιγω την πορτα,στο κατωφλι της ξεπροβαλει ενας.ΜΑΝΑΡΟΣ.Παναγια μου τι ειναι αυτος!Ειναι ενα αγορι γυρω 17!Ειναι ψηλος,καστανος με φρατζα,ματαρες που με κοιτανε και ενα ΧΑΜΟΓΕΛΟ ολα τα λεφτα το κουσμου!Καθομαι και τον κοιταω για λιγα δευτερολεπτα,και αυτος μου "σκαει"ενα χαμογελο!Παει ελιωσα!Ας με μαζεψει καποιος ρε παιδια!Με απο λιγο ερχομαι στα λογικα μου και το απευθυνω τον λογο!

"Εμμ..γεια σου"λεω,παει χανω και τα λογια μου!Ποπο ρεζιλι!

"Γεια σου"λεει ξερα.

"Θελεις κατι?"τον ρωταω με τον ιδιο τονο!

"Ναι,ο Σπυτος δεν ειναι εδω?"μου λεει και κοιταζει λιγο μεσα μηπως τον παρει το ματι του!

"Οχι,αυτη την στιγμη δεν ειναι τον θελεις κατι?"του λεω.

Ναι,μπορω να τον περιμενω μεσα?.Επι την ευκαιρια με λενε Βαγγελη"μου λεει και τινει το χερι του για χειραψια!και γω του το δινω!

"Εμενα με λενε Μαριαννα ειμαι η αδερφη του.Εεε,φυσικα περασε μεσα"του λεω και κανω στν ακρη για να μπει!

"Εμ,ευχαριστω"λεει και καθεται στον καναπε!

"Θελεις κατι να πιεις?"τον ρωταω

"Οχι,οχι ελα κατσε"μου λεει και παω και καθομαι διπλα του.

"Περιεργο,δεν μου εχει πει ποτε οτι ειχε αδερφη!"λεει και τον κοιταω!

Αυτην την ματια ομως την διακοπτει τα κλειδια της πορτας!Και μπαινει μεσα ο αδερφος μου!Γιατι πρεπει παντα να χαλαει τις πιο ομορφες στιγμες!?

"Εππ..ζελεδακο που 'σαι ρε?"λεει ο αδερφος μου στον βαγγελη μα καλα γιατι τον λεει ζελεδακο μαλλον θα του αρεσουν τα ζελεδακια,και στην σκεψη αυτη εσκασα ενα γελακι ο βαγγελης με αγριοκοιταξε!

"Σκασε ρε,γιατι δεν μου ειπες οτι εχεις αδερφη?"του λεει και τοτε ο σπυρος αντιλαμβανεται την παρουσια μου στο χωρο!

"Αα.εισαι και συ εδω!?μου λεει

"Απο τι βλεπεις"του λεω ειρωνευτικα!

"Σου εκανα μια ερωτηση bro θα μου απαντησεις?"του λεει καπως θυμωμενα!

"Γιατι?ρωτας και το γιατι?για να παιξεις μαζι της και μετα να την πληγωσεις!εε αυτο θες?"του λεει και τον κοιταει με δολοφονικη ματια!

"Τι λες ρε μαλακα,με την αδερφη του κολλητο μου"λεει και γω τους κοιταζω σαν χανος!

"Ναι,λες και δεν σε ξερουμε οτι καθε βραδυ ολοι εμεις η παρεα της τριτης ειμαστε με αλλη"!λεει και τα χανω δηλαδη ειναι players δεν το χωραει το μυαλο μου!

"Ναι,δεν διαφωνω αλλα ποτε με τν αδερφη του κολλητο μου"λεει και με κοιταζει!

"Οκ.αλλα προσεχε βαγγελακη και εσυ και οι αλλοι 2 μακρυα απο την αδερφη μου!"

"Καλα οκ,αλλα δεν νομιζω να εκανα και κατι μαζι της δεν ειναι και τοσο,..."τι τοσο βαγγελακη?? τι τοσο??ααα δεν θα τα παμε καλα!

"Τι τοσο βαγγελη??τι τοσο??"λεω και τον κοιταζω με δολοφονικη ματια!

Ερχεται και με πλησιαζει και χαμηλωνει το πρωσοπο του στο αυτι μου!

"Τοσο ωριμη,τοσο ομορφη.αυτα δεν τ εχεις εσυ οτι την ωριμοτητα ουτε την ομορ..!και πλαφ του δινω ενα χαστουκι θα πονεσεατκετα βεβαια γιατι αφησε μελανια!

"Τι εκανες εκει?"μου λεει και μου φωναζει!ο αδερφοςμου εχει μεινει καγκελο!

"Αυτο που ειδες,και αντε μου στο διαολο απο εδω μαλακα!"(σορρυ βαγγελη)του φωναζω,και με πιανει απο το μπρατσο κολωντας με πανω του!

"Ζητα συγνωμη ΤΩΡΑ!μου φωναζει και γω τον κοιταω δτα ματια!

"Ζηγα μην σου ζητησω και συγνωμη που ηρθες με στο σπιτι.μου να με βρισεις!"του λεω με αγριο τονο!αυτος με κοιταζει και εχει σαστισει.Τι νομιζει δηλαδη οτι ειμαι σαν τις αλλες που πηδαει!
Με κοιταζει λες και ξερει τι σκεφτομαι!Μετα απομλιγα δευτερα φευγει απο το σπιτι κοπανωντας την πορτα πισω του!

___________________________________________________________________

Να και το κεφαλαιο 5 ελπιζω να αρεσε οπως καταλαβαινετε μπηκαμε στο "ζουμι"της ιστοριας!Το επομενο θα ανεβει το βραδυ και συγνωμη που αργησα να γραψω!

Φιλακια!!!


Love? What is it? Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ