Βρίσκομαι αρκετά μακριά από τον Άρη και γυρίζω να δω τι οφείλεται σε αυτό. Βλέπω έναν οξύθιμο Βαγγέλη να κοίτα με δολοφονικό βλέμμα τον Άρη. Οχ, δεν θα έχουμε καλά ξεμπερδέματα.
"Τι πήγες να κάνεις ;"με ρωτάει ο Βαγγέλης νευριασμένα και με τραβάει σε ένα απόμερο μέρος του κτιρίου.
"Και 'σένα τι σε νοιάζει;"
"Με νοιάζει γιατί είσαι μεθυσμένη και αυτός θα μπορούσε άνετα να σε εκμεταλλευτεί. "
"Ξέρεις δεν είναι όλοι σαν κι εσένα. "του πετάω και τον κοιτώ με νεύρο. Τα μάτια του σκουραίνουν και τα ζυγωματικά του σφίγγονται. Νευρίασε!
"Που ξέρεις εσύ αν εγώ έχω πηδήξει, βιάσει ή έχω εκμεταλλευτεί κοπέλα εν ώρα μέθης; "με ρωτά ειρωνικά αλλά ταυτόχρονα και θυμωμένα.
"Από την συμπεριφορά σου και μόνο δείχνει ότι δεν σέβεστε ούτε στο ελάχιστο το γυναικείο φύλο. "
"Ξέρεις για πιο λόγο συμπεριφέρομαι έτσι; Γιατί το αξίζετε όλες σας. Μόνο για πήδημα είστε και το μόνο που ξέρετε είναι πως θα ανοίξετε τα πόδια σας. "λέει με απαξίωση. Νιώθω αηδία. Πώς μπορεί να ξανά μιλάει έτσι για εμένα; Γιατί αν θυμάστε με είχε προσβάλλει στο παρελθόν. Αν τον έχει πληγώσει κάποια δεν σημαίνει ότι όλες είμαστε ίδιες.
"Κοίταξε να σου πω αγοράκι μου. Αν κάποια σε έχει ταπεινώσει δεν σημαίνει ότι όλες είμαστε ίδιες. Και 'βάλτο καλά μέσα σε αυτό το μικροσκοπικό μυαλουδάκι που έχεις. "του λέω και φεύγω από εκεί αφήνοντας τον μάλλον, δελεασμένο από την απάντηση μου.
Δεν θα κάτσω να ασχοληθώ άλλο μαζί του.Περπατάω προς την μπάρα και κάθομαι πάνω σε ένα stand. Όλα τα παιδιά έχουν καθήσει μαζί μου και περιμένουμε τον ιδιοκτήτη του κέντρου να μας δώσει τον ολίγο μισθό μας. Μίας και που έχει φύγει ο κόσμος ε, ήταν καλή ευκαιρία. Μας πλήρωσε στον καθένα από 50€ μεροκάματο, καθαρίσαμε και μετά φύγαμε για τα σπίτια μας.
Τα παιδιά που ήταν άγνωστα για 'μένα που εργάζονταν στην εστία του μαγαζιού προσφέρθηκαν να μας βοηθήσουν δίνοντας μας τα χρήματα τους. Μέχρι στιγμής έχουμε μαζέψει 500€. Καλά πάμε! Μέχρι τα άλλα τόσα που χρειαζόμαστε έχουμε μπόλικη δουλειά. Μπαίνω στο σπίτι μαζί με τον αδερφό μου και μία τύφλα Κλάρα να χαζοτραγουδάει. Κάνε Θεέ μου να μην ξυπνήσει ο πατέρας μου. Γιατί θα πέσουν μπινελίκια."Ρε Σπύρο, που θα την βάλουμε αυτήν; "ρωτάω τον αδερφό μου. Ο λόγος που πήραμε την φίλη μου σπίτι είναι γιατί, αν την δουν έτσι οι γονείς της ο πατέρας της θα βρεθεί σε εγκεφαλικό από την πολύ σύγχυση που θα δει σε τέτοια χάλια την κόρη του και η μάνα της στην φυλακή. Αφού πρώτα σκοτώσει την θυγατέρα της. Αυτά έχουν οι οικογένειες. Αχχ...
"Λοιπόν παρ'την απάνω στο δωμάτιο σου βάλτην κάτω από την ντουζιέρα και άνοιξε το νερό ώστε να την συνεφέρει. Μετά πήγαινε την στο κρεβάτι άλλαξε της τα ρούχα και πέστε να κοιμηθείτε. Τόσο απλό, άντε Καληνύχτα. "χερετά χαρωπά ο μέγας αετός με το όνομα Σπύρο. Αδερφός μου πάντα έτσι; Χριστέ μου, πως θα την κουβαλίσω μόνη μου ως απάνω; Θα μου βγει ο σπόνδυλος! Με τα χίλια ζόρια την ανεβάζω μέχρι το δωμάτίο μου και την μεταφέρω στο μπάνιο του δωματίου μου. Οχ Παναγία μου η μεσούλα μου. Άρε Κλάρα τι κάνω για πάρτη σου. Τους δώδεκα άθλους των σπονδυλικών οργάνων.
Της ρίχνω νερό και αμέσως συνέρχεται. Δόξασι εν ύψιστη και θαυμαστά τα έργα σου. Αναστήθηκε η ωραία κοιμωμένη!
"Ααααα..Τι έγινε; "με ρωτάει η Κλάρα που είναι σαν το παπί. Της ρίχνω ένα βλέμμα γεμάτο υποσχέσεις δολοφονίας και αυτή αμέσως μου κάνει puppy face! Δεν πιάνουν αυτά σε μένα Κλάρα.
"Σήκω, σκουπίσου, ντύσου και πέσε κοιμοίσου. "της λέω και της πετάω μια πετσέτα στο κεφάλι για να σκουπιστεί.
Φεύγω από το μπάνιο και μπαίνω στο δωμάτιο. Γδύνομαι από τα ρούχα που φορούσα και βάζω τις πιτζάμες μου τις καλοκαιρινές. Ένα μαύρο σορτς και μία κοντομάνικη μπλε μπλούζα. Πέφτω στο κρεβάτι και περιμένω την χαζή φίλη μου να έρθει. Ακούω ήχους από το άνοιγμα της πόρτας του μπάνιου και καταλαβαίνω ότι βγήκε. Έπειτα νιώθω το στρώμα να βουλίαζει, δείγμα ότι ξάπλωσε. Με πέρνει κατευθείαν ο ύπνος απευθείας.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
I know, ότι είχα πει ότι θα ανεβάσω την επόμενη εβδομάδα αλλά ακυρώθηκε ένα διαγώνισμα που είχαμε για μεθαύριο και έτσι βρήκα λίγο χρόνο να γράψω. Είναι λίγο βαρετό το κεφάλαιο αλλά δεν είχα τόση έμπνευση. Ελπίζω όμως να σας άρεσε, στην αρχή γιατί μετά...Anyway, τα λέμε την επόμενη εβδομάδα, δεν ξέρω όμως πια ημέρα θα ανεβάσω. Θα σας έρθει ειδοποίηση.
Γειά σας!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love? What is it?
Hayran Kurgu"Θα το περάσουμε μαζί αυτό, εντάξει μωρό μου; " "Σε ευχαριστώ που είσαι δίπλα μου. Σε ευχαριστώ που με έκανες να αγαπήσω. Όλα αυτά που είμαι τα χρωστάω σε εσένα, Μαριάννα. " "Είσαι, όλα όσο θέλω να είσαι. "Του είπα και ένωσα απαλά τα χείλη μας. Ναι...