Παρτ 17 - Σκεψεις..

802 79 6
                                    

Τρεις μερες περασαν απο εκεινη την εφιαλτικη νυχτα στο σπιτι μου.Να νε καλα ο Αρης που ηρθε και με εσωσε,γιατι πραγματικα δεν ξερω αν θα ημουν πλεον στον ματαιο,τουτο κοσμο.Απο εκεινη την νυχτα εχω αρχισει και βλεπω διαφορετικα τον Αρη.Μου συμπεριφερεται απιστευτα καλα και ομορφα.Με προσεχει και οταν δεν ειμαι καλα προσπαθει με χιλιους τροπους να με κανει να αισθανθω καλυτερα.Πραγμα το οποιο καραφερνει.Εχω πιασει το μυαλο μου να τον σκεφεται αυτες τις τελευταιες τρεις νυχτες.Ομορφες και γλυκες σκεψεις στολιζουν το ονειρο μου και τον εγκεφαλο μου.
Τωρα καθομαστε στην πισω αυλη του σχολειου και χαζογελαμε.Ο Βαγγελης δεν εχει βγαλει λεξη.Τωρα τελευταια ειναι πολυ απομακρος απ'ολους μας.Προσωπικα με εμενα.Δεν μου μιλαει,δεν με κοιταει,δεν με σχολιαζει πια.Ολο αυτο με εχει βαλει σε περιεργεια.Θελω να ξεκαθαρισουμε κατι εμεις δυο.Εννοω,οτι αν εχει καπιο προβλημα μαζι μου να μου μιλησει.Εχω πραξει κινησης για να του μιλησω,συνεχως,αλλα ολο κατι βρισκει και απομακρυνεται απο κοντα μου.Νιωθω σαν...Κατι να συντριβινται μεσα μου,οταν δεν μου μιλαει.Πραγματικα δεν ξερω τι θελω.Τον Αρη;Η τον Βαγγελη;Δεν εχω κατι με τους δυο,αλλα απο την μια ο Αρης που με προσελκυει,με κολλακευει.Και απο την μια ο Βαγγελης που δεν μου δινει οτι στο ελαχιστο της ωρας του να μου μιλησει,με κανει χιλια κομματια.
Μονο ενας μπορει να με βοηθησει εδω.Ο Τζιμμυ!

"Τζιμμυ..Μπορω να σου μιλησω λιγο;"τον ρωταω και σηκωνεται απο το υπεδαφος.Με τον Τζιμμυ εχουμε ερθει αρκετα κοντα.Σαν φιλοι.Του λεω σχεδον τα παντα.Φυσικα και στις κολλητες μου στα Χανια.Ποο..Θα μου τα 'ψαλλουν'τωρα γιατι εχω καιρο να μιλησουμε.Φιλη θεωρουμαι εγω;Ή ο αλλος μου εαυτος που τρεχει πισω απο αγορια-ανδρες;Μαλλον θα παρω το πρωτο.

"Τι συμβαινει;"με ρωταει ανυσιχα.Πρεπει να του τα πω γρηγορα γιατι εχουμε μονο 5 λεπτα στην διαθεση μας,μεχρι να χτυπησει το κουδουνι για μεσα.

"Τι εχει ο Βαγγελης;Δεν μου μιλαει καν."τον ρωταω και ξεφυσω στεναχωρη.Ηδη μεσα μου νιωθω διαλιμμενη.Αμα ο Τζιμμυ το 'καλυτερεψει'το πραγμα να του φιλησω το χερι.

"Δεν ξερω.Πραγματικα δεν ξερω.Και στην παρεα ετσι ειναι.Δεν πολυ μιλαει και γενικος ειναι απομακρος απ'ολους.Εδω προσπαθουμε να λυσουμε το προβλημα το οποιο ειναι πολυ σοβαρο και αυτος στον κοσμο του."λεει λιγο θυμωμενα.Δεν τον αδικω.Εχει δικιο.Πρεπει να συγκεντρωθει λιγο.Δεν ειναι μονος του σε αυτον τον κοσμο.

"Μιλα του."ακουω να λεει ο Τζιμμυ.Συγνωμη.Πλακα μου κανει;Δεν θελει ουτε να μου μιλησει.Θα παω να τον ξαναπιασω,να του ξαναμιλησω;Οχι..Λαθος κανει Τζιμμακο.Δεν θα ριχνω εγω παντα τον εγωισμο μου για τον Βαγγελη.Στομα εχει,ας ερθει να με βρει ο ιδιος.

"Τζιμμυ..."παω να πω αλλα με διακοπτει μια φωνη πισω μου:.

"Τζιμμυ..Αφησε μας μονους για λιγο.."ακουω την φωνη του να αντειχει στα αυτια μου.Τωρα μαλιστα..

"Οπως θελετε."λεει ο Τζιμμυ και αποχωρει απο την σχολικη αυλη,ανεβενοντας προς την ταξη,που μαλλον εχει χτυπησει το κουδουνι.

"Θελω να μιλησουμε."μου λεει στεγνα και αοριστα.Τωρα θα αποκαλυφθουν ολα...


Heyy!!Τι κανετε;Προφανος θα ειστε στο κλιμα τον γιορτων,οπως εγω.Αυριο ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!Ευχομαι να τα περασετε με τους ανθρωπους που αγαπατε και σας στηριζουν.Ειναι λιγο μικρο,αλλα ηθελα να το κοψω σε κρισιμο σημειο.Επομενο κεφαλαιο μαλλον θα μπει μετα την αλλαγη του χρονου.Σας ευχομαι σε ολους Καλα Χριστουγεννα και Καλη Χρονια!!Γεια σας..!!

Next chapter..in..2/1/2016✌..
Mery Cristimas gyus!!❤

Love? What is it? Donde viven las historias. Descúbrelo ahora