{Οπτικη γωνια Βαγγελη}Ακουω θορυβο,και πεταγομαι εξω απο τν τουαλετα.Μα δν βρισκω κανεναν,μονο ενα καπελο,γυναικειο μαλιστα.Στον αερα ομως μυριζω ενα πολυ γνωστο γυναικειο αρρωμα!"Οχχχ..αν μας ακουσε αυτη η κοπελα την εβαψα ασχημα"Σκεφτομαι.Τεσπα δν καθομαι να ασχοληθω με αυτο το τωρα.Ετσι επιστρεφω στην "δουλεια"μου...
Μολις τελειωσα την "δουλεια"μου.Βγηκα εξω και το καπελο ελιπε απο εκει που το αφησα!"μα που πηγε"Σκεφτομαι"εδω το ειχα αφησει"Ξανα σκεφτομαι!Τεσπα βγαινω απο τν τουαλετα και βγαινω εξω στο προαυλιο.Τα παιδια ειχαν βγει ολα εξω "μαλλον εχασα την πρωτη ωρα"Σκεφτομαι.Πολυ σκεφτομαι τωρα τελευταια!Πολυ περιεργο!Κατευθυνομαι στην παρεα μου.Εκει βλεπω μονο τον αρη,τον τζιμμυ,τον σπυρο,την ευγενια,την αλεξανδρα και την κλαρα!"μα καλα που ειναι η μαριαννα"Σκεφτομαι!Καθως τους πλησιαζω!
"Που'στε ρε παιδια,σας εχασα!"λεω και γυρνανε και με κοιτανε ολοι!
"Εμεις που ειμαστε ή εσυ που εισουν;"με ρωταει ο τζιμμυ.Τα συνηθισμενα θα πω δν εχω προβλημα να το λεω μπροστα τους!
"Μια στα γρηγορα!"λεω και με κοιταζουν εκπληκτοι."μα καλα τι ειπα"Σκεφτομαι!
"Εισαι μαλακας ρε ή το παιζεις;"με ρωταει ο αρης,και οι αλλοι γελανε.Τους ριχνω μια γρηγορη δολοφονικη ματια και σταματαν.Και μετα επικεντρωνομαι στην ερωτηση του αρη!
"Συγνωμη,πατε καλα;και 'σεις το κανετε αυτο!Εξαλου δεν ειναι κ η πρωτη φορα που το κανω στις τουαλετες του σχολειου"λεω και μετα κοιταζουν πισω απ'εμενα "μα καλα τι στον διαολο εγινε;"Σκεφτομαι!
"Τι εγινε ρε μαλακ.."η φωνη μου κοβεται οταν βλεπω την μαριαννα με μια γαζα στο αριστερο χερι!"τι επαθε αυτη τωρα;"σκεφτομαι!Τα παιδια εχουν τρεξει διπλα της και την 'πνιγουν'με τις ερωτησεις τους ομως αυτη δν απανταει και κοιταζει εμενα με δακρυα στα ματια!Ασυναισθητα τρεχω γρηγορα κοντα της!
"Εμμ..μαριαννα εισαι καλα;"την ρωταω και της ακουμπαω το χερι.ομως αυτη τραβιεται και μου ριχνει μια ματια γεματη μισος!
"Τι εκανα;"Σκεφτομαι και την βλεπω να δακρυζει.Δεν αντεχω να την βλεπω να κλαιει και παω κοντα της να της σκουπισω τα δακρυα,αλλα με σπρωχνει και μου λεει:"Σε μισω"λεει και απομακρυνεται απο κοντα μου αφηνοντας με αναυδο!"Τι της εκανα;γαμωτο κερατο μου"Σκεφτομαι και βαραω με το ποδι μου την κολονα.!
"Τι επαθες και βαρας την κολονα;"ακουγεται η φωνη της κλαρας.
"Να μην σε νοιαζει"της απανταω και φευγω για το σπιτι μου
{Τελος οπτικη γωνια Βαγγελη}
Αφου εφυγα τρεχοντας απο την τουαλετα.Πηγα γρηγορα στην καθηγητρια και της ειπα οτι με ποναει το χερι μου.Αυτη μου το εδωσε σε γαζα και ηταν μια χαρα.Βγηκα απο την ταξη και πηγα στα παιδια.Που κατα τυχη ειχαν και το πηδικουλα μαζι τους.Γαμωτο. κερατο μου μεσα ποσο γκαντεμο παιζει να μαι!;Τον μισω ομως τον μισω με ολη μου ψυχη μου
"Δεν τον θελω,δεν μ'αρεσει.δεν τον χωνευω"λεω στον εαυτο μου!Φτανοντας εκει με βλεπουν τα παιδια σ'αυτην την κατασταση και τρεχουν κατα πανω μου.Μετα απο λιγο ξαφνου και αυτος να μου λεει τι επαθα μ'ηρθε να του χωσω μια εκει που ξερετε.για να μη0000ν μπορει να πηδηξει για εβδομαδες!Αυτο ομως θα με συμφερε!Μα τι λεω ειμαι τελειως ηλιθια;Αυτος ο ανθρωπος με πληγωσε παρα πολυ!Δεν θελω καμια επαφη μαζι του ετσι δεν ειναι;Πφφφφ..δεν ξερω τι να κανω με αυτον!
ESTÁS LEYENDO
Love? What is it?
Fanfic"Θα το περάσουμε μαζί αυτό, εντάξει μωρό μου; " "Σε ευχαριστώ που είσαι δίπλα μου. Σε ευχαριστώ που με έκανες να αγαπήσω. Όλα αυτά που είμαι τα χρωστάω σε εσένα, Μαριάννα. " "Είσαι, όλα όσο θέλω να είσαι. "Του είπα και ένωσα απαλά τα χείλη μας. Ναι...