Γύρανω και βλέπω τον Βαγγέλη.Εε,ποίον αλλόν??Τι θέλει από την ζωή μου??Γίατι με βασανίζει??Τι του εχω κανει??
"Τι θέλεις Βαγγέλη?"τον ρωτάω ψυχρά."Εμμ..απλώς λίγο νερό.Τι??Θα μας,απαγορέψεις να πίνουμε και νερό?"με ρωταει σαρκαστικα.Ας τις ειρωνιες βαγγελακο,γιατι θα σου βγουν ξινες.
"Οχι βεβαια.Αλλα να προσεχουμε,που ακουμπαμε κιολας."του λεω και γω επεισης σαρκαστικα και φευγω απο την κουζινα,με τον αερα της νικητριας!Παω και καθομαι αναμεσα στον Αρη και στον αδερφο μου.Βλεπω ο Τζιμμυ και η Κλαρα εχουν επιστρεψει.Ποιος λεπει??Ααα..ο πεφτουλας.Δεν κερδιζα καλυτερα το joker.Μολις τον σκεφτηκα,τσουπ μπροστα μου.Τι διαολο??Μες το μυαλο μου ειναι??
"Λοιπον..παιδια εγω την κανω.Τα λεμε"λεει ο Αρης και φευγει."Εμεις μωρο τι θα κανουμε?"εε αι στον κορακα.Τοση ωρα ελεγα δεν μιλαγε,δεν μιλαγε..τι στον πουτσο τωρα της ηρθε να μιλησει?."Εμμ..ναι μωρο ΜΟΥ,παμε"σιγα ρε.Δεν στην φαγαμε κιολας.Στον Βαγγελη πηγαινε αυτο.Και το προηγουμενο στην Ευγενια.
Εχουμε μεινει εγω,η Αλεξανδρα,η Κλαρα,ο Τζιμμυ και ο αδερφος μου,μεσα στο σπιτι."Λοιπον..τι κανουμε?"ρωταει ο αδερφος μου.Θα του απαντουσα καταλληλα,αλλα εχε χαρη που ειναι τα παιδια μπροστα.Τωρα πρεπει να βαλουμε το μυαλο μας να δουλεψει -πραγμα δυσκολο,αλλα οχι ακατορθωτο-για να βρουμε τα χρηματα των παιδιων.Θεε μου...Που πανε και μπλεκουν.Την σκεψεις μου τις κοβει το κουδουνι το οποιο χτυπαει.Ποιος να ειναι;Μηπως ξεχασαν τιποτα τα παιδια;Παω να σηκωθω,αλλα ενα χερι με τραβαει πισω στον καναπε."Δεν,θα ανοιξει κανεις."λεει ο Τζιμμυ και βγαζει απο την ντουλαπα διπλα του,ενα blog.Σαν αυτο που εχουν οι αστυνομικοι.
"Μα...Γιατι;"ρωταει η Κλαρα παραπονιαρικα,κοιτωντας τον με κουταβισιο βλεμμα.Αυτος αντιθετα την κοιταει αγριεμμενα.Συνεχιζει η Κλαρα το βιολι της.Ας το Κλαρα μου,δεν θα βγει πουθενα!
Ο Τζιμμυ κατευθυνεται προς την πορτα,και μολις παει να ακουμπησει το πομολο,γυρναει και μας κοιταει."Δεν θα κουνηθει,δεν θα μιλησει κανεις."λεει προειδοποιητικα.Ξεκλειδωνει την πορτα και κοντοστεκεται λιγο πριν την ανοιξει.Προσεκτικα,ανοιγει σιγα-σιγα την πορτα και ξαφνικαα......
Χαχα!!!Το εκοψα σε κρισημο σημειο.Τελος σπαντων.Βλεπω οτι οι περισσοτεροι εχουν παρατησει την ιστορια μου και δεν δικαιολογω.Εχουν δικιο ειχα να γραψω 1 μηνα τουλαχιστον.Και πραγματικα,ζητω συγνωμη απο ολους τους αναγνωστες!!Αυτο που θα σας πω δεν σας ενδιαφερει,αλλα ας το πω.
Το Σαββατο 12-12-2015 θα τους δω,μετα απο 3 ολοκληρους μηνες!
Επομενο κεφαλαιο μαλλον 13-12-15.
Τα λεμε!!!!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love? What is it?
Fanfic"Θα το περάσουμε μαζί αυτό, εντάξει μωρό μου; " "Σε ευχαριστώ που είσαι δίπλα μου. Σε ευχαριστώ που με έκανες να αγαπήσω. Όλα αυτά που είμαι τα χρωστάω σε εσένα, Μαριάννα. " "Είσαι, όλα όσο θέλω να είσαι. "Του είπα και ένωσα απαλά τα χείλη μας. Ναι...