Παρτ 35 - Κάποιος θέλει να σε σκοτώσει..

465 41 3
                                    

Vangelis POV

Κάναμε έρωτα! Ολοκληρώσαμε την σχέση μας, ήταν υπέροχη! Μακάρι να γινόταν για όλο το βράδυ αλλά.. Δεν μπορώ είναι κουρασμένη. Την έχω αγκαλιά και είμαι έτοιμος να αποκοιμηθώ όταν ο ήχος του κουδουνιού με ξυπνάει. Ποιος δίαολος είναι πάλι; Σηκώνομαι από το κρεβάτι και βάζω το παντελόνι μου. Κατεβαίνω κάτω και ανοίγω. Μπροστά μου βλέπω τον Jimmy λαχανιασμένο. Τι συμβαίνει;

"Μπες μέσα και μην μιλάς καθόλου! "Μου λέει γρήγορα και κλείνει την πόρτα πίσω του ασφαλίζοντας την με τον σύρτη.

"Τι συμβαίνει; Γιατί είσαι μέσα στα αίματα; "

"Βαγγέλη, κινδυνεύεις!"

"Γιατί; "

"Καθώς έμπαινα στο σπίτι μου ένας τύπος ξεπετάχτηκε δίπλα από τον θάμνο και μου είπε τα εξής λόγια. "Πες του φίλου σου να έχει τα μάτια του δεκατέσσερα. Αυτός έρχεται. Έρχεται να τον βρει. Γιατί ένας είναι ο εκλεκτός. "Αυτά μου είπε. Βαγγέλη, πρόσεχε. Ήταν σαν εσένα, βρικόλακας. Τα βυσσινί μάτια του γυάλιζαν στο σκοτάδι. Δεν ήρθε με σκοπό να με απειλήσει. Να με προειδοποιήσει ή καλύτερα να σε προειδοποιήσει! Βαγγέλη κάτι κακό θα συμβεί. Ποιος είναι αυτός που έρχεται; Σαν συμβουλή λέω να.. Να φύγεις για λίγο καιρό. "Έχω τρομοκρατηθεί με αυτά που μου είπε ο Jimmy. Ποιος θέλει να με σκοτώσει; Δεν έχω βλάψει κανέναν.. Εκτός του ότι πριν δάγκωσε μια γυναίκα και μετά την έκανα να ξεχάσει. Πινούσα. Και εξάλλου, αυτά κάνουν οι βρικόλακες.

"Jimmy τι λες; Να φύγω; Να πάω που; Δεν μπορώ να αφήσω την Μαριάννα εδώ μόνη της. Την...Την αγαπάω! Δεν γίνεται. Όχι όχι! Θα μείνω και θα αντιμετωπίσω τις συνέπειες οποίο και αν είναι το κόστος. "Λέω με αποφασιστικότητα. Θα το καταπολεμίσω! Μπορεί να βρεθώ με τον θάνατο κοντά αλλά ας ξέρω ότι η μικρή μου, είναι καλά!

"Βαγγέλη..Πφφ, τι να σου πω. Κάνε ότι νομίζεις εγώ σε προειδοποίησα. "Λέει και κάνουμε μια φιλική αγκαλιά και μετά φεύγει. Δεν έχω όρεξη για ύπνο. Κάθομαι στην πολυθρόνα του σαλονιού και βάζω ένα ουίσκι. Έχω ανάγκη να πιω. Σκέφτομαι το πως άλλαξε η ζωή μου σε ένα βράδυ. Σε ένα γαμημένο βράδυ. Το δάγκωμα αυτού του βρικόλακα, η επίθεση μου στην Μαριάννα μου.. Αυτά, θα με καταδιώκουν μια ζωή. Θέλω να χαλαρώσω. Η ανάγκη  για τσιγάρο κυριεύει τον εγκέφαλο μου και τραβάω ένα από το κουτί, πίνοντας το. Το σώμα μου χαλαρώνει. Το κεφάλι μου πέφτει πίσω και αφήνω την νικοτίνη να εισβάλει στους πνεύμονες μου. Καπνίζω από τα 15. Σχεδόν 4 χρόνια, πάω 19.

Love? What is it? Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ