Παρτ 24 - Φιλιά, αγκαλιές, ξαφνιάσματα..

748 69 4
                                    

Γυρίζουμε τα κεφάλια μας μαζί με τον Jimmy, για να δούμε από που προήλθε αυτή η φωνη. Μένω άφωνη. Στο κατώφλι της πόρτας στέκεται ο πατέρας μου και μας κοιτάζει εξεταστικά. Κάνε Θεέ μου να μην άκουσε αυτά που είπαμε.

"Τίποτα πατέρα..Απλώς του έλεγα για το σχολείο του Jimmy, ότι είναι δύσκολες οι εξετάσεις τώρα. "βρίσκω την πρώτη δικαιολογία που μου έρχεται στο μυαλό και την πετάω. Όμως, έκανα γκάφα! Οι εξετάσεις τώρα τελειώνουν.

"Μάλιστα. Τι κάνεις Jimmy παιδί μου;"ρωτάω ο πατέρας μου τον Jimmy.

"Καλά είμαι εσείς; "αντιστρέφει την ερώτηση και ο πατέρας μου κουνάει καταφατικά το κεφάλι του. "Ο Σπύρος που είναι; "ξανά ρωτάει και πετάγομαι απάνω από τον καναπέ. Δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσω ξανά μόνο του τον αδερφό μου μαζί του.

"Τουαλέτα. "απάντα ο Jimmy αντί για εμένα. Αχ ρε Jimmy, γιατί το ανοίγεις το ριμάδι;

"Ευχαριστώ. Εγώ ήρθα να πάρω κάτι και ξανά επιστρέφω στο γραφείο μου. "λέει και πάει στο γραφείο του. Βγαίνει με έναν χαρτοφύλακα και αποχωρεί από το σπίτι. Ουφ, ευτυχώς έφυγε.

"Πάλι καλά που έφυγε. Τώρα όμως πρέπει να φύγω και γω. Τα λέμε μικρή και σε ευχαριστώ που με εμπισθέφθηκες. "μου δίνει ένα φιλί στο μέτωπο και φεύγει. Κάθομαι μόνη μου στο καναπέ περιμένοντας να έρθει ο αδερφός μου. Μετά από λίγο ξανά χτυπά το κουδούνι. Μα το θεό άμα έχει ξεχάσει κάτι ο Jimmy θα τον σκοτώσω. Ανοίγω την πόρτα και έρχομαι αντιμέτωπη με έναν χαλαρό Βαγγέλη. Ξεροκαταπίνω και του κάνω χώρο για να περάσει. Μπαίνει μέσα με ένα στυλ που δεν ξέρω, μου την δίνει πολύ.

"Μάλιστα..Που είναι ο αδερφός σου;"ρωτάει εξετάζοντας λίγο το σπίτι.

"Στην τουαλέτα ή στο δωμάτιο του. "απαντώ και κατευθείνομαι προς το δωμάτίο μου. Ακούω βήματα από πίσω μου και καταλαβαίνω ότι είναι ο Βαγγέλης από πίσω μου. Μπαίνω στο δωμάτιο μου και κάθομαι στο κρεβάτι βάζοντας τα ακουστικά μου και φέρνοντας τα πόδια μου στην κοιλιά μου, αρχίζω να σκέφτομαι. Σκέφτομαι αυτά που έχουν γίνει. Πρέπει να διαλευκάνω το μυστήριο που προσπαθούν να κρύψουν ο αδερφός μου με τον πατέρα μου. Και τι σχέση έχει ο Άρης με αυτό; Θεέ μου, όλα είναι τόσο μπερδεμένα. Ξάφνου ακούω έναν κρότο (και η αγάπη κάνει κρότο.) στην πόρτα. Δεν έχω όρεξη να δω κανέναν τώρα. Δεν απαντώ. Μετά από λίγα δεύτερα ανοίγει η πόρτα και κάθεται ο Βαγγέλης στο κρεβάτι μου έτσι, ανενόχλητος o κύριος.

"Τι θέλεις; "του λέω αγριεμένα. Γυρίζει και με αντικρίζει με σηκωμένο το φρύδι.

"Εγώ τι έχω; Ή εσύ; "με ρωτάει. Νομίζει ότι θα κάτσω να του δώσω αναφορά; Χα.

"Δεν σε αφορά και δεν έχω τίποτα. "νομίζω πέταξα την πιο βλακεία δικαιολογία. Του λέω ότι δεν τον αφορά το πρόβλημα μου και έπειτα του λέω ότι δεν έχω τίποτα. Πάει, τρελάθηκα!

"Μία λες ότι δεν έχεις τίποτα και μετά λες ότι αυτό που έχεις δεν με αφορά. Αποφάσισε επιτέλους. "

"Λοιπόν..Βαγγέλη ότι και να έχω ή αν δεν έχω εσένα τι σε νοιάζει; "τον ρωτάω εμφανώς συγχισμένη. Έχω αρκετά στο μυαλό μου, δεν θέλω extra προβλήματα.

"Με αφορά γιατί σε νοιάζομαι. "απαντάει και 'μένα μου κόβεται η ανάσα. Με κοιτά με ένα σαρδόνιο χαμόγελο στο πρόσωπο του και έρχεται πιο κοντά μου. Εγώ ξυπνάω και πάω σέρνοντας το κορμί μου πιο πίσω ώσπου φτάνω στο προσκεφάλι το κρεβατιού. Είμαστε σχεδόν σε απόσταση αναπνοής. Δεν μπορεί να γίνει αυτό, τώρα. Όχι, δεν θα το επιτρέψω να γίνει. Αν μπορώ.

"Βαγγέλη..Σταμάτα.."ψελλίζω με δυσκολία και αυτός κολλάει τα χείλια του πάνω στα δικά μου. Ανταποκρύνομαι αμέσως και μεταφέρω τα χέρια μου στο σβέρκο του, ώστε να έρθει πιο κοντά μου. Βάζει τα χέρια του στον τοίχο εγκλοβίζοντας με. Φιλιόμαστε με πάθος καθώς και οι γλώσσες μας έχουν πάρει μέρος σε αυτό το 'παιχνίδι'. Αρχίζω να γλυστράω προς τα κάτω και αυτός να ανεβαίνει απάνω μου. Το φιλί συνεχίζει δυναμικότητα και τα χέρια παίρνουν και αυτά θέση. Τα χέρια του πάνε στην σπονδυλική στήλη μου και με χαιδεύει εκεί απαλά. Τα δικά μου τραβούν τα μαλλιά του καθώς δαγκώνει τα χείλη μου και κατευθείνονται στο σαγόνι μου. Το πιπιλίζουν με ευχαρίστηση και γω αναστενάζω. Οι πεταλούδες στο στομάχι μου κάνουν πάρτι!

Βρίσκουν τον λαιμό μου και τον φιλούν απαλά ενώ τα χέρια του αρχίζουν να ανασηκώνουν την μπλούζα μου καθώς με χαιδεύει. Πετάω στον 7ο ουρανό!
Φιλιόμαστε ξανά και εκεί ακούω έναν σύρσιμο. Οο Θεέ μου...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Hello!!Τι κάνετε; Χρόνια πολλά κιόλας για τα Αγίου Βαλεντίνου που μας πέρασε. Όσοι γιόρταζαν. Εγώ προσωπικά δεν γιόρταζα. Τέλος σπάντων, έβαλα κεφάλαιο καινούριο και ελπίζω να σας αρέσει! Πολλές εξελίξεις με τους #Varianna μας, αλλά έχουμε και τον Άρη, τι θα τον κάνουμε αυτόν; Και τα μυστικά που κρύβονται; Χμμμ, θα τα ανακαλύψουμε μαζί στα επόμενα κεφάλαια....See you!!

Love? What is it? Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ