Παρτ 3 - Στην Αθηνα!

1.2K 110 5
                                    

{Οπτικη γωνια μαριαννας} (ξεκιναει αλο κει που η μαριαννα φτανει στο σπιτι της στα Χανια)

Οταν εφτασα σπιτι πηγα τρεχοντας στο δωματιο μου και πηρα την βαλιτσα μου και τα εισιτιρια μου!Κατεβηκα κατω και ειδα την μαμα μου να με περιμενει στις σκαλες καταλαβε βεβαια οτι θα εφευγα!Καταβαθος την ειχα συγχωρεσει απλως δεν μπορουσα να μεινω μου ηταν πολυ δυσκολο!και ετσι της απευθυνα τον λογο

(Τους διαλογους τους ξερετε οποτε προχωραω)

Στο αυτοκινητο μου μιλαγε αλλα εγω ειχα βαλει τα ακουστηκα μου και ακουγα μουσικη το <my immortal> των evanescene!
Ηθελα να της πω οτι την εχω συγχωρεσει αλλα προσπαθησα να της το δειξω στο πλοιο μολις θα εφευγα!Φτασαμε στο λιμανι της Σουδας κατεβηκαμε απο το αυτοκινητο και πηγαμε στο πλοιο εδωσα τα εισητιρια στον ελεγχτη και ανεβαινα απανω με τις σκαλες ακουσα να μου λεει <Σ'αγαπω> συγκινηθηκα πολυ!Και της εκανα καρδουλα❤ με τα χερια μου!Αυτη δακρυζε!Μετα απο 1 λεπτο μπηκα στο εσωτερικο του πλοιου και επειτα ανεβηκα γρηγορα στο κατσστρωμα!Το πλοιο ειχε τραβηξει αγκυρα και ξεκιναγε!Ανεβηκα απανω και την ειδα να με χαιρετα και εκανα και γω το ιδιο μετα απο 2 λεπτα μπηκα μεσα πηγα στην καντινα μου και αφησα τα πραγματα μου!Επειτα κατεβηκα κατω και πηγα να παρω κατι να φαω!...

Μετα απο 1 ωρα πηγα στην καντινα μου και κοιμηθηικα..
Στης 6 θα σηκωνουμουνα για να παρω θεση για να κατεβω!Ετσι εβαλα το ξυπνιτιρι να χτυπησει στης 5:50!Αφου το εβαλα πηγα και εκανα ενα ντουζακι!Αφου τελειωσα!Εβαλα τις πυτζαμουλες μου και επεσα για νανακια!

Ντρινννν.....ντρινννννν....ντριννννννν

Χτυπαει σηκωνομαι γρηγορα απο το κρεβατι και ντυνομαι!Πηρα την βαλιτσα μου και κατεβηκα στο σαλονι του πλοιου!Ο περισσοτερος κοσμος ειχε παρει θεση για να κατεβει στο κατω γκαραζ για να βγει ποιο γρηγορα!Ετσι αυτο εκανα και εγω πηρα θεση για να κατεβω στο γκαραζ ηταν πολυ δυσκολα βεβαια γιατι εσπρωχνε ο ενας τον αλλον!Ευτυχως μπορεσα και κατεβηκα.Ο συνοστισμος δεν περιγραφοταν ξαφνικα ακουσα απο τα μεγαφωνα να λενε οτι φτασαμε στο λιμανι του Πειραια!Το καταλαβα γιατι ενιωσα το πατομα
μα να τρυζει που σημαινεο οτι το πλοιο εστριβε!
Μετα απο λιγα λεπτα η πορτα σιγα-σιγα ανοιγε!Αντικρισα το λιμανι του Πειραια ηταν πανεμορφο!Ειχα να ερθω 4 χρονια στην Αθηνα!Απο τα 12 μου χρονια!Κατεβηκα απο το πλοιο και πηρα ενα ταξι για τον ηλεκτρικο!Εφτασα στον ηλεκτρικο και μπηκα μεσα η ωρα ηταν 7:30 μετα απο μιση ωρα εφτασα στην γραμμη που ηθελα Συνταγμα!Κατεβηκα και πηρα την γραμμη 2 προς Κηφισια!Μετα απο μιση ωρα περιπου εφτασα Κηφισια πηρα ενα ταξι για Εκαλη μολις εφτασα μπροστα στην πορτα του πατερα μου του χτυπησα το κουδουνι και μου ανοιξε μολις με ειδε στο στομα του εμφανιστηκε ενα πελωριο χαμογελο!

"Κοριτσακι μου γλυκο μου ελειψες πολυ εναν ολοκληρο χρονο εχω να σε δω!Ποπο εσυ μεγαλωσες!Περασε μεσα αγαπη μου!"μου λεει και μπαινω μεσα και βρισκω τον αδερφο μου να εχει αραξει στον καναπε!Χαζογελασα λιγο..!

"Μπαμπα μου και μενα μου ελειψες πολυ"του λεω και ορμαω στην αγαλια του!Μετα απο 2 λεπτα που ημασταν αγκαλια με αφηνει!

"Καρδουλα μου ξερω γιατι ηρθες μου τα εξηγησε ολα η μαμα"μου λεει

"Αααα...ωστε ξερεις"του λεω μελαγχολικα!

"Ναι,ξερω και εχω να σου πω οτι μπορεις να μεινεις οσο θελεις"
Και με αυτο το νεο ξανα χωθηκα στην αγκαλια του.Υστερα πηγα στον αδερφο μου!

"Επππ..που εισαι μικρη"μου λεει και τσιτωνομαι

"Μικρο ειναι το ματι σου"του λεω

"Μαλιστα,μαλιστα σχολειο?"οχχ αυτο το ειχα το ειχα ξεχασει τελειως ιιιιι..και τωρα αρχιζουν οι εξετασεις την εκατσα!

"Θα παω εδω Σπυρο"του λεω ετσι λενε τον αδερφο μου!

"Καλα,καλα οκ μν μου τα πριζεις"μου λεει, αυτος παει 3ο λυκειου μεγαλυτερος απο εμενα!

Σηκωνομαι και φευγω και παω στο δωματιο μου αδειαζω τα ρουχα απο την βαλιτσα μου και τα τοποθετω στην ντουλαπα μου!

____________________________________________________________________

Να και το 4 κεφαλαιο της ιστοριας!

Ελπιζω ν'αρεσε!η ιστορια δεν εχει μπει ακομη στο "ζουμι"της αλλα αυριο θα μπει!

Love? What is it? Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora