"Εεεεε;"που σου γαμωτο επιμενει!
{Οπτικη γωνια Βαγγελη}
Ο Σπυρος με "σερνει"σε ενα στεακι και αρχιναει την ανακρυση!
"Λοιπον,πες μου τωρα!Γιατι φιλησες την αδερφη μου;"μου φωναζει και εγω δεν ξερω τι να απαντησω!Αλλα....Ευρικα..Βρηκα!!
"Πρωτον,μην φωναζεις και δευτερον της την επεφτε ο αλλος ο μαλακας"του λεω και με κοιταζει με μισο ματι.Οχχχ...αυτο σημαινει οτι δεν το πυστεψε και τοσο!
"Μαλιστα,και τι σε νοιαζει εσενα αμα της την επεσε ο αρης;"μου λεει.Σκουρα τα πραγματα!
"Με νοιαζει γιατι ειναι η αδερφη του κολλητο μου και την θεωρω σαν "αδερφη μου"οκ;;καλυφτικες;"του λεω και σε δευτερα εχω συνειδιτοποιησει τη μαλακεια εχω πεταξει!Φυσικα και αυτο που του ειπα ειναι ολο ψεματα,αλλα ομως αν το παρει στα σοβαρα;Ποοο..ρε που εμπλεξα ο ανθρωπος!
"Αδερφο,εχει δεν χρειαζεται και αλλον,για αυτο μακρια και 'συ και οι αλλοι δυο!"μου λεει και με κοιταζει εντονα,ετσι κ'αλλιως δεν φενεται να εχει πυστεψει ουτε λεξη αλλα χεστηκα δεν θα καθισω να ασχοληθω αλλο!Ομως αυτο το φιλι ηταν κατι πολυ ωραιο!Κατι που δεν ειχα νιωσει ποτε με καποια κοπελα!Ηταν τοσο...πφφφ δεν μποτω να εξηγησω.αλλα εχω να παραδεκτω οτι η μικρη φιλαει ωραια!Μμμ..κατι ειναι και αυτο μηπως να....οχι,οχι ουτε κατα διανεια θα με σκοτωσει ο Σπυρος και θα εχει και δικιο!
Ποο..ρε γαμωτο δεν ετυχε να ειναι καποιου αλλου αδερφη σ'αυτον πηγε και επεσε!Τις σκεψεις μου της διακοπτει ο Σπυρος!"Εεεε γη καλει Βαγγελη,Ξυπνα!"μου λεει και τιναζομαι!
"Τι θες ρε μαλακα"του λεω
"Που ταξιδευεις;"με ρωταει,και τι να του απαντησω τον τροπο που φιλαει η αδερφη του!Αα..δεν παω καλα τι σκεφτομαι κατι παιζει με μεμενα δεν γινεται αλλιως!
"Οπου γουσταρω"λεω και φευγω απο το στενακι κατευθυνομενος εκει που αφησαμε πριν την μαριαννα κ τον αρη!Ξαφνικα τους βλεπω να ειναι σε αποσταση αναπνοης,εκει μου αναβουν τα λαμπακια τι κανουν και ειναι σε αποσταση αναπνοης;Αααα δεν θα τα παμε καλα αρουλη καθολου καλα!Και ετσι οπωςπροχωραω ακουω την φωνη του Σπυρου να με φωναζει αλλα την αγνοω και φτανω. Κοντα στον αρη και την μαριαννα!
{Τελος οπτικη γωνια Βαγγελη}
Ειμαστε σε αποσταση αναπνοης με τον αρη πραγμα που σημαινει οτι νιωθω την ανασα του να χτυπαει το πρωσοπο μου!
"Λοιπον;"λεει ο αρης και με κοιταει!
"Τι λοιπον"ακουω μια γνωριμη φωνη....Ουφφφφφ..ο βαγγελης με γλυτωσε!
"Λοιπον,εγω θα σου το πω χυμα και τσουβαλατα οκ;"ρωταει τον βαγγελη!
"Σε ακουω Αρη"του λεει ο βαγγελης με απλοτητα στην φωνη του!
"Τα εχεις με τον μαριαννα;"τον ρωταει ο αρης και ο βαγγελης μενει στηλη αλατος!Μαλλον δεν ξερει τι να απαντηση αλλα ουτε και γω ξερω!Ωσπου πεταγεται και λεει:
"Οχι,βεβαια ποτε με την μαριαννα!Θες μηπως να σου πω και του λογους;"τον ρωταει και νιωθει σαν κατι να κανει 'κρακ'μεσα μου γιατ;ι τοσο χαλια ειμαι;
"Για να τους ακουσω τους "περιφημους"λογους σου και μετα θα σε κραξω καλα"του λεει ο αρης και ανυπομωνω να δω τι θα απαντησει ο βαγγελης!!
"Οκ,λοιπον αρχιζω,1)δεν ειναι ομορφη2)ωρες-ωρες ειναι πολυ σπαστικια 3)ειναι παρθενα!δηλαδη τι αλλο θες να σου πω τωρα;"τα λεει ολα αυτα και νομιζω οτι θα σπαραξω στο κλαμα..αλλα οχι..εε ως εδω και μην παρεκει με εβγαλε εξω απο τα ρουχα μου!Τωρα ηρθα να τον βαλω στην θεση του!
"ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΣ ΣΤΗΝ ΓΚΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΤΑ ΑΚΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑΤΑΚΙ ΣΟΥ ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΟ ΛΙΓΟ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΩ ΕΔΩ ΞΕΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ.ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΕΡΑ.ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝ.ΕΧΤΕΣ ΜΕ ΓΝΩΡΙΣΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΜΗΝ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΩ ΕΓΩ ΟΚ;;ΠΗΔΙΚΟΥΛΑ"μολις τελειωνβ ολο αυτο ξεφυσαω και αυτος με κοιταζει σαστισμενος ωσπου:
"Αααα..και κατι ακομη η μαριαννα ειναι ΚΟΥΚΛΑΡΑ και δεν ειναι καθολου σπαστικια για αυτο αντε μου στο διαολο κακουριωτη"του λεει ο αρης και αμεσως τον παιρνω αγκαλια γιατι με υπερασπιστικε και κοκινησα λιγο μολις με εθπε κουκλαρα αλλα τι να κανυμε.
"Να,σου πω λιγο μακρη μην ανακατευεσαι δεν σ'αφορα,αφορα εμενα και την "ΚΟΥΚΛΑΡΑ"οπως λες οκ;"του λεει ο βαγγελης κ μετα στρεφει το βλεμμα του επανω μου ειναι θυμωμενο και αυτο δεν μου αρεσει καθολου!
"Οσο για σενα θα τα πουμε μετα τα διυο μας"λεει και μεκοιταζει θυμωμενα και μετα φευγει!
"Εεεε..δν παμε σχολειο σιγα-σιγα ακουηεται η φωνη του αδερφου μου ευτυχως και αυτον!!
Μετα απο 10 λεπτα φτασαμε στο σχολειο και αντικρισα τν βαγγελη να φιλιεται με αλλη "μα καλα ποτε προλαβε και βρηκε και αλλη"αναρωτιεμαι..αλλα τον μισω τον μισω με ολη μου την ψυχη για αυτα που μ'ειπε..ημουν ετοιμη να βαλω τα κλαμματα..
Ετρεξα γρηγορα στην τουαλετα τ'σχολειου..και εκει αρχιζα να κλαιω βουβα!Ωσπου ακουσα αναστεναγμους και βογγητα απο τις τουαλετες τν αγοριων και πηγα να δω τι γινεται!Μολις μπηκα μεσα ειδα τον βαγγελη να πηδιεται με την αλλη που φιλαγε πριν λιγο καυτα δακρυα στολιζαν το πρωσοπο μου!Ετσι ομως που πηγα να φυγω γλιστρισα κ'επεσα κατω.Εφυγα γρηγορα απο εκει για μην με καταλαβουν αλλα ξεχασα το καπελο μου γαμωτο!!------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Γεια σας!!Συγνωμη που δεν εγραψα τοσο καιρο ελπιζω να με συγχωρεσετε!!Τα λεμε συντομα Kissss
ESTÁS LEYENDO
Love? What is it?
Fanfic"Θα το περάσουμε μαζί αυτό, εντάξει μωρό μου; " "Σε ευχαριστώ που είσαι δίπλα μου. Σε ευχαριστώ που με έκανες να αγαπήσω. Όλα αυτά που είμαι τα χρωστάω σε εσένα, Μαριάννα. " "Είσαι, όλα όσο θέλω να είσαι. "Του είπα και ένωσα απαλά τα χείλη μας. Ναι...