Παρτ 2 - Αντιο Κρητη

1.2K 101 2
                                    

Μαμα!Φωναζω

Και αμεσως ο Γκομενος πεταγεται ορθιος λες και του εβαλες νεφτη στον κωλο(σορρυ) εγω εχω μεινει στηλη αλατος!

"Τι φωναζεις κοριτσι μου πρωινιατικα?"λεει και εγω να εχω ενα τεραστιο Ο στο στομα μου!

"Τι εγινε?"λεει η μαμα μου αγουροξυπνημενη!

"Η κορη σου!"λεει αυτος

Αυτη συκωνει το κεφαλι της και με κοιταζει,και γω την κοιταζω με θυμο!

"Μαριαννα τι κανεις εδω?"λεει και η φωνη της ειναι τοσο περιεργη για να ακουσει την απαντηση μου!

"Εγω τι κανω εδω ή εσυ τι κανεις?"και φωναζω σαν υστερικια!

"Καταρχας σταματα να φωναζεις και ακουσε με"!λεει με τοση απλοτητα στην φωνη της!

"Τι να ακουσω οτι εκανες..τα ακατονομαστα εδω περα? για αυτο με εδιωξες απο το σπιτι εχτες για να φερεις τον γκομενο να σε πηδηξει"λεω και κοιταζω και τους δυο με μισος!

"Πρωτον προσεχε πως εκφραζεσαι σε εμενα αλλα και στον Αλκη δεν ειναι λογια αυτα για 16 χρονων κοριτσι και στην τελικη ειμαι νεα γυναικα μπορω να ξανα φτιαξω την ζωη μου!"λεει και κοιταζει τον Αλκη με γλυκητατα στα ματια!Ποια λογικη μανα θα εδιωχνε την κορη της για να φερει τον γκομενο στο σπιτι!Πειτε ποια;; και θα σας απαντησω αμεσως!

Εγω δεν απαντησα και σηκωθηκα και εφυγα απο το δωματιο!Κατευθυνομαι στο δωματιο μου ανοιγω την πορτα και κλειδωνω!Βγαζω την βαλιτσα μου απο την ντουλαπα και την βαζω στο κρεβατι!Τοποθετω ολα μου τα ρουχα μου μεσα και την "σφραγιζω"με το φερμουαρ!Δεν προκειτε να καθισω αλλο εδω μεσα θα φυγω για την Αθηνα,Θα παω στην Εκαλη στον πατερα μου!Αφου τελειωσα και μαζεψα τα πραγματα μου καθισα στο κρεβατι και αρχισα να κλαιω!Γιατι?γιατι μου το εκανε αυτο?Δεν λεω νεα γυναικα ειναι μπορει να ξαναφτιαξει την ζωη της αλλα εβαλε τον "Αλκη"πανω απο εμενα την μοναδικη της κορη!Τωρα ομως πλεον δεν θα εχει κορη θα την ξεχασει για παντα!Τελειωσε!Τωρα πλεον δεν εχω μανα!Ολα αυτα σκεφτομουνα και με παιρνει ενα γαληνιος υπνος!

Μετα απο 3 ωρες.....

Σηκωνομαι και παιρνω το τηλεφωνο μου και βγαζω εισιτιρια για Αθηνα.Με πλοιο θα πηγαινα!Το δρομολογιο ειναι στης 22:00 το βραδυ οποτε εχω χρονο να παω μια τελευταια βολτα δτα Χανια με τις φιλες μου!

Σηκωνομαι απο το κρεβατι και περνω τηλ τα κοριτσια τους τα ειπα ολα μειλαγαμε κανα 2ωρο!Μετα αποφασισαμε να κλεισουμε!Κανονισαμε να συναντηθουμε στο στο σπιτι της Ειρηνης στης 7!Σηκωθηκα απο το κρεβατι και πηγα στο μπανιο αφου πληθηκα!Φορεσα το μαυρο σορτς μου και μια γαλαζια τιραντε μπλουζα και τα μαυρο μου σταρακια ναι εχω και μαυρα εκτος απο μπεζ!Βαφτηκα ελαφρως δλδ λιγη μασκαρα και λιγο απαλο ροζακι κραγιονακι!Ημουν ετοιμη κατεβηκα κατω ουτε που ηθελα να την αντικρισω!Μολις την ειδα στο προσωπο μου εμφανιστηκε μια μουτρωμενη φατσα!Μολις αντυλιφθηκε την παρουσια μου στο χωρο μου μιλησε!

"Μαριαννα που πας"λεει

"Οπου γουσταρω"λεω και βγαινω απο το διαμερισμα κοπανωντας την πορτα πισω μου!

Φτανω στο σπιτι της ειρηνης και φευγουμε με τα κοριτσια..

Φτανουμε στο λιμανι και καθομαστε σ'ενα παγκακι και βλεπουμε το ηλιοβασιλεμα!Ειναι τοσο ρομαντικο!Μ'αρεσει πολυ!

Την σιωπη την σπαει η μαργαριτα!

"Ρε,μαριαννα γατι πρεπει να φυγεις?"λεει με τοση λυπη στην φωνη της!

"Ναι,ρε μαριαννα μου μεινε σε παρακαλω πολυ"λεει η ειρηνη

"Κοριτσια,σας παρακαλω πολυ σας εξηγησα πως εχει η κατασταση μην το κανετε ποιο δυσκολο"λεω με τοση λυπη στην φωνη μου που ενα δακρυ εσταξε στο μαγουλακι μου!

"Καλα,αλλα δεν θα μας ξεχασεις"λεει η μαργαριτα

"Πατε καλα ρε ειναι δυνατον να σας ξεχασω ΠΟΤΕ τ'ακουσετε ΠΟΤΕ"τους λεω και ξαφνικα βλεπω το ρολοι 20:10 πρεπει να φυγω!

{Οπτικη γωνια μαμας μαριαννας}

Μολις εφυγε η μικρη πιγα πανω στο δωματιο της ειδα την βαλιτσα της ετοιμη επαθα ΣΟΚ μολις την αντικρυσα!Θα φυγει τι θα κανω χωρις αυτην και ειδα και τα εισιτιρια φευγει σημερα το βραδυ στης 22:00 δν μπορω να την εμποδισω αμα θελει να φυγει ας φυγει αλλα πρωτα θα της εξηγησω πως εχει η κατασταση!Ακουω την πορτα πρεπει να ειρθε κατεβαινω κατω και την βλεπω να ανεβαινει τρεχοντας την σκαλα μετα απο 10 λεπτα κατεβαινει με τν βαλιτσα στο χερι και τα εισιτιρια!Μου σπαραζει την καρδια ετσι φευγει το κοριτσακι μου!Ξαφνικα μου μιλαει

"Θα με πας μεχρι την Σουδα?"
λεει

"Ναι"της λεω!

Μπαινουμε μεσα στο αμαξι και ξεκιναμε για την Σουδα στο δρομο της εξηγησα τα παντα αλλα δεν εδωσε καμια απολυτως σημασια!

Φτασαμε στο λιμανι κατεβαινουμε απο το αμαξι και πηγαινουμε στο πλοιο παω να την κανω αγκαλια αλλα αυτη απομακρυνεται απο εμενα!της λεω "γιατι"και αυτη μου λεει "να προσεχεις με αυτον"και εξαφανιζετε στο βαθος!"Σ'αγαπαω"της λεω και γυρναει και με κοιταζει και μου κανει μια καρδια ❤ με τα χερια της και μου χαμογελαει και εγω ευχαριστιεμαι μεσα μου!Την βλεπω να χανεται στο βαθος!Καθομαι στην αποβαθρα και βλεπω το πλοιο να φευγει!Ξεπροβαλει πανω στο καταστρωμα και την βλεπω να με χαιρετα δακρυζω τοσο πολυ που σχεδον κλαιω!Το κοριτσακι μου φευγει θα μου λειψει τοσο πολυ!Αλλα και μονο που με συγχωρεσε αυτο μου αρκει!Φευγω απο το λιμανι και παω σπιτι μου!Παω στο δωματιο της και περνω αγκαλια το μαξιλαρι της μου λειπει μου λειπει πολυ!Αρχιζω δακρυζω και ταυτοχρονα μυριζω το αρρωματακι της.Αχ κοριτσακι μου να σ'να εδω!

{Τελος οπτικη γωνια μαμας μαριαννας}

Να και το 3 κεφαλαιο της ιστοτιας μας!

Ελπιζω να σας αρεσε μν ξεχασετε να ψυφιζετε

Τα λεμε συντομα!



Love? What is it? Onde histórias criam vida. Descubra agora