Παρτ 5 - Το φιλι

1.3K 101 6
                                    

Μολις εφυγε ο βαγγελης εγω πηγα και "κλειστηκα"στο δωματιο μου δεν ηθελα να δω κανεναν.Εκλεγα,εκλεγα για αυτον.
'Οοοο μαριαννα ποσο ηλιθια εισαι δεν αξιζει να κλαις για αυτον'
Λεει μια φωνη μεσα στο κεφαλι μου.Δικιο εχει, αλλα κανεις δεν μπορει να καταπολεμισει τα συναισθηματα του.Μα τι λεω;Παει τρελαθηκα,δεν ειμαι καλα!Απο αυτες τις σκεψεις με βγαζει το χτυπημα της πορτας!

"Μαριαννα,εισαι καλα!"μου λεει ο Σπυρος.

"Φυγε"του φωναζω και κλαιω!

"Σε παρακαλω ανοιξε μου να μπω"Μου,λεει και τοτε αποφασιζω να σηκωθω και να του ανοιξω γιατι αλλιως δεν θα με αφηνε υσηχη!

"Τι θες;"του λεω!

"Γιατι κλαις;"μου λεει,οχχ τωρα τι του λεμε οτι μ'αρεσει ο βαγγελης και αυτος με πληγωσε παρ'ολο που δεν τα εχουμε!

"Να μην σε ενδιαφερει"του απανταω ξερα!

"Αμα,κλαις για αυτον τον παπαρα εε,εισαι αξια της μοιρας σου"μου λεει και δεν μπορω να πω πως εχει και αδικο!

"Αι παραταμας Σπυρος και σηκω φυγε"του λεω,αλλα αυτος δεν φευγει ερχεται και μου δινει μια ζεστη αγκαλια ποσο αναγκη την ειχα.Αφησα τα δακρυα μου να κοιλησουν στην μπλουζα του!Εκλεγα αρκετα!

"Σςςςςςς..καρδια μου μημ κλαις δεν το αξιζει καθολου πυστεψε με"!μου λεει και σταματαω να κλαιω,εχει δικιο δεν μπορω να κλαιω για αυτους που δεν το αξιζουν!

"Εχεις δικιο,τωρα μπορεις να φυγεις για να ντυθω και να κοιμηθω;"του λεω!

"Ναι,αδερφουλα μου"μου λεει και με φιλαει στο μετωπο!

"Ααα..και Σπυρο ευχαριστω"

Μου χαμογελαει και ανοιγει την πορτα και φευγει!Εγω πηγα εκανα ενα ντουζακι και μετα πηγα και εβαλα τις πυτζαμουλες μου!Επειτα ανοιξα τον υπολογιστη και μπηκα facebook ειδα αιτηματα φιλιας,ειδοποιησεις ,και ενα μυνημα απο τον οποιον δεν περιμενα να το δω αυτο το ανοιξα αμεσως.Ηταν του βαγγελη το μυνημα μα πως ξερει πως λεγομαι στο φβ,τεσπα παω το ανκιγω και το διαβαζω αυτο που εγραφε ηταν ανοικουστο.

~Βαγγελης~Σου ζητω συγνωμη για αυτο που σου ειπα πριν,Συγνωμη!

Δεν το πυστευω αυτο που εγραψε!

~Μαριαννα~Συγχωρεμενος!γραφω και το στελνω!

~Βαγγελης~Νομιζα,οτι δεν θα με συγχωρουσες!Αλλα μαλλον εκανα λαθος!

~Μαριαννα~Απο τι φαινετε σε συγχωρω κατι αλλο;

~Βαγγελης~Οχι τιποτα,καληνυχτα!

Love? What is it? Donde viven las historias. Descúbrelo ahora