Τι θα κανω τωρα?Ο τυπος αρχιζει να με πλησιαζει απειλητικα,τρεμω.
Ξαφνικα μπροστα μου ξεπροβαλουν ο Βαγγελης,ο Αρης,ο Τζιμμυ και ο αδερφος μου.Μα πως μας βρηκαν?"Αφησε την"λεει απειλητικα ο βαγγελης,και αυτη την στιγμη μου ερχεται να τον αρπαξω και να τον πνιξω στα φιλια.Ειρωνικο ε!
"Σας προειδοποιησα"λεει και δεν ξερω καν για ποιο πραγμα μιλανε!Τι προειδοποιηση τι στο καλο γινετε?
"Αυτο που θες δεν μπορει να γινει"απανταει ο αδερφος μου,θα τρελαθω,στην στον διαολο γινεται;
"Μπορει,αν δεν θελετε να παθουν κατι οι πιτσιρικες"λεει ο τυπος,και γω αρχιζω να τρομοκρατουμαι,που εχουν μπλεξει;
"Πιτσιρικι και στα μουτρα σου"του λεει με τσαμπουκα η Αλεξανδρα,δεν μπορω να καταλαβω αυτο το κοριτσι ακομη και σε κρισιμες φασεις,δεν χανει το πεισμα της.
"Σκασε"της φωναζει ο αλλος που την κραταει,και την σφιγγει το λαιμο.
"Μπασταρδε..αφησε την"του γρυλιζει ο jimmy,και παει να του επειτεθει,αλλα τον κρατανε πισω,ο αρης και ο βαγγελης.Οπα,οπα κατι πεζεται εδω!
"Φιλε..η προειδοποιηση"λεει ο αρης.
"Δεν με νοιαζει..καθαρμα μην την αγγιζεις"λεει ο τζιμμυ νευριασμενος.Τον κρατανε τοσο γερα,ωστε να μην τους ξεφυγει.
Για ενα περιεργο λογο,ο αντρας αφησε την αλεξανδρα και μας κοιταξε με μισο ματι."Η προειδοποιηση ισχυει ακομη,μην το ξεχνατε.Θα πληρωσσετε"λεει και φευγουν,αφηνοντας μας αφωνους.Λιγο μετα,απο την συγη μας σπαει τον "παγο"ο βαγγελης.
"Γαμωτη πουτανα σας,γιατι φυγατε;Ξερετε ποσο κυνδινευατε;"λεει ουρλιαζοντας.
"Για τις μαλακιες που λετε ισως;"λεει παλι με τσαμπουκα και με πεισμα.Θα της μιασω μια μερα που θα μου παει!
"Γιατι θυχτηκαμε απο την αληθεια;"ρωταει ειρωνικα η ευγενια,κολλωντας πανω στον βαγγελη,και δινοντας του ενα φιλι στο μαγουλο.Ιουυυ!!!
Εν το μεταξυ,εχω τρομαξει αρκετα μετα απο αυτο,και ο αρης ερχεται και με παιρνει αγκαλια.Χωνομαι μεσα στην αγκαλια του,και για καποιο περιεργο λογο νιωθω ασφαλης.Με την ακρη του ματιου μου βλεπω τον βαγγελη κατακοκινο,οχι δεν ειναι απο τα κοκινα σημαδια του κραγιον της αλεξανδρας,αλλα απο την..ζηλεια του;"Λοιπον παμε να φυγουμε απ'εδω"ανακοινωνει ο αδερφος μου και αρχιζουμε να περπαταμε μακια απο εκεινο το σημειο.Ομως σε μια στιγμη τραβιεμαι απο την αγκαλια του Αρη και σταματαω να περπαταω.Ολοι με κοιταζουν παραξενα!Χα!Νομιζετε οτι θα αφησω,αυτο που εγινε πριν,ετσι.Ειναι βαθια νυχτωμενοι.
"Μισο λεπτο.Απαιτω εξηγησεις"τους λεω και με κοιταζουν ολοι εντρομοι εκτος απο τα κοριτσια.
............................................
ESTÁS LEYENDO
Love? What is it?
Fanfic"Θα το περάσουμε μαζί αυτό, εντάξει μωρό μου; " "Σε ευχαριστώ που είσαι δίπλα μου. Σε ευχαριστώ που με έκανες να αγαπήσω. Όλα αυτά που είμαι τα χρωστάω σε εσένα, Μαριάννα. " "Είσαι, όλα όσο θέλω να είσαι. "Του είπα και ένωσα απαλά τα χείλη μας. Ναι...