{ Οπτική γωνία Βαγγέλη }
Το κεφάλι μου γυρίζει σαν σβούρα. Ανοίγω σιγά σιγά τα μάτια μου και βλέπω την Μαριάννα να με κοιτάει με δάκρυα στα μάτια. Τι συμβαίνει; Γιατί κλαίει; Μόλις καταλαβαίνει ότι έχω ξυπνήσει με πιάνει και με αγκαλίαζει ενώ ομιλίες ακούγονται από πίσω μας. Κάνω έναν μορφασμό γιατί με πόνεσε την ώρα που έπιασε με τα δάχτυλα της την περιοχή του σβέρκου μου και αμέσως ζητάει συγγνώμη.
"Μωρό μου, είσαι καλά; "
"Καλά είμαι, αλλά πονάω.."Καταφέρνω να ψελλίσω. Ο πόνος είναι ανυπόφορος σε όλα τα σημεία του σώματος μου.
"Βρίσκεσαι στο στάδιο της μετάβασης. "Ακούω άλλη φωνή. Άγνωστη και γυρνάω το κεφάλι μου για να δω ποιος είναι. Ποια μετάβαση λέει αυτός;
"Ποια μετάβαση; "
"Στο να εκπληρωθεί η μεταμόρφωση σου ως βρικόλακας. "Τι; Οκ, ο κόσμος έχει τρελαθεί! Αλλά.. Οι σκέψεις μου για υπερφυσικά όντα, δεν μου περνάν απαρατήρητες. Τι μαλακίες σκέφτομαι; Δεν υπάρχουν τέτοια πράγματα!
"Κι όμως, υπάρχουν. Ένας ολόκληρος κόσμος το πιστεύει αυτό αλλά ελάχιστοι γνωρίζουν την αλήθεια. Λέγομαι Έρικ. Και είμαι ένας βρικόλακας 456 χρονών. Θα μου πεις τρελό πως στην πραγματική ζωή ένας άνθρωπος είναι νεκρός, αλλά.. Στην υπερφυσική, είναι αλλιώς. Θα μάθεις πολλά όταν έρθει η ώρα. Όμως τώρα ας εξηγήσουμε τα βασικά. Οι φίλοι σου μόλις σήμερα έμαθαν για εμάς. Τώρα θα μάθεις κάποια πράγματα για την ζωή ενός βρικόλακα. Πρώτον, τρέφεσαι με αίμα. Είτε ανθρώπινο που θεωρείται το πιο βασικό ή με ζωικό. Από τα ζώα. Δεύτερον, για να το τραφείς δεν είναι απαραίτητο να δαγκώσεις από τον λαιμό καθώς και από άλλα μέρη του σώματος. Αλλά ο λαιμός είναι συνηθισμένο. Τρίτον, όταν δαγκώνεις κάποιον άνθρωπο αυτός αμέσως πεθαίνει. Τέταρτον, δεν δαγκώνεις πότε βρικόλακα. Πέμπτον, αν κάποιος είναι άρρωστος ή κινδυνεύει να πεθάνει δαγκώνεις την φλέβα σου και τον αναγκάζεις να πιει το αίμα σου, για να γίνει καλά. Όμως αυτό, τον μετατρέπει σε βρικόλακα. Όχι αμέσως, πρέπει να περάσει πρώτα το στάδιο της μετάβασης. Δηλαδή αυτό που περνάς και εσύ. Θα νιώσεις πόνους, και δίψα για αίμα. Αν δεν πιεις όμως αίμα θα πεθάνεις. Έκτον, αποφεύγεις τα ξύλα. Αν κάποιος καρφώσει ένα ξύλο στην καρδιά του βρικόλακα αυτομάτως πεθαίνει. Αν μαχαιρωθείς σε κάποιον σημείο του σώματος σου ή τραμαυτιστείς σοβαρά κάπου εκτός της καρδιάς δεν πεθαίνεις. Λοιπόν.. Αυτά! Και να έχεις υπόψιν σου, δεν είμαι εγώ αυτός που σε μετάτρεψε. Α, και όταν γίνεσαι βρικόλακας δεν μεγαλώνεις. Μένεις προσκολημένος στην ίδια ηλικία για πάντα. Αν νιώσεις την δίψα για αίμα ή δεις αίμα δεν θα αντισταθείς εύκολα. Το πρόσωπο σου θα αλλάξει όψη. Θα αγριέψει. Τα χαρακτηριστικά σου θα σφιχτούν και τα δόντια σου θα μακρυνούν για να ρουφήξεις το αίμα, και τα μάτια σου θα σκοτεινιάσουν. Επίσης, θα έχεις την ικανότητα να κινείσαι πολύ γρήγορα από το ένα μέρος στο άλλο σε χρόνο ρεκόρ. Αυτά...Γειά σου. Θα τα ξαναπούμε.. Σύντομα! "
Έχω μείνει στην κυριολεξία με ανοιχτό το στόμα. Θεέ μου. Είμαι ένα τέρας. Οι φίλοι μου είναι στην ίδια φάση με εμένα."Λοιπόν.. Μου φαίνεται ότι μάθαμε αρκετά για σήμερα. Γυρνάμε πίσω. "Λέει ο Jimmy και προχωράμε όλοι προς το αυτοκίνητο. Μπαίνουμε μέσα στα αυτοκίνητα και ξεκινάμε τον δρόμο για την επιστροφή. Στο ένα αυτοκίνητο είμαι εγώ η Μαριάννα και ο Νίκος. Στο άλλο ο Jimmy μόνος του και στο τελευταίο ο Άρης με την Αλεξάνδρα. Μόλις φτάνουμε μας αφήνει ο Νίκος έξω από το σπίτι μου.
{Οπτική γωνία Μαριάννας }
Αφού μας αφήνει ο Νίκος έξω από το σπίτι μου μπαίνουμε μέσα. Δεν τον αφήνω μόνο του σε αυτήν την κατάσταση. Εισερχόμαστε μέσα στο δωμάτιο μου ενώ από το μέτωπο του τρέχει ιδρώτας. Είναι στην μετάβαση και πρέπει να πιει αίμα. Μα.. Που θα τον βρω; Τον αφήνω στο κρεβάτι μου και τον ξαπλώνω. Του βγάζω την μπλούζα για να μην ζεσταίνετε και τον αφήνω για να φέρω μια μουσκεμένη πετσέτα. Πάω στην κουζίνα και βρέχω λίγο το ύφασμα. Όταν επιστρέφω πάλι στο δωμάτιο ο Βαγγέλης δεν είναι εκεί. Που στο καλό πήγε;
Κάνω να γυρίσω πίσω στην πόρτα αλλά ήταν μπροστά μου.
"Έψαχνες κάποιον Μαριάννα; "Λέει με μια φωνή που με κάνει να τρέμω. Ξέρω ότι τώρα πεινάει. Ξέρω ότι τώρα ο βρικόλακας μέσα του ξυπνάει. Ξέρω ότι τώρα πρέπει να ετοιμαστώ για τα χειρότερα.
"Ο-όχι. Εσένα απλώς.."Λέω με τρεμάμενη φωνή. Αμέσως τα μάτια του σκουραίνουν πέρνοντας ένα μαύρο χρώμα και τα χαρακτηριστικά του σκυθωρκοπιάζουν. Ο Θεέ μου...
Αρχίζω να τρέχω πανικόβλητη σε όλο το σπίτι. Όμως, δεν μπορώ να του ξεφύγω. Με εγκλοβίζει σε έναν τοίχο βάζοντας τα χέρια του δεξιά και αριστερά ώστε να μην μπορώ να του φύγω."Χμμ.. Φαίνεσαι τόσο απροστάτευτη τώρα. Να δούμε θα μπορέσεις να ξεφύγεις; "Ρωτάει και κλείνω τα μάτια μου φοβούμενη για την συνέχεια που θα ακολουθήσει, καθώς η ανάσα του χτυπάει τον λαιμό μου. Και τώρα..Τι θα συμβεί;
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey κοριτσάκια μου! Τι κάνετε; Ελπίζω να είστε καλά. Να το τελευταίο κεφάλαιο (προς το παρόν) για την ιστορία μας. Κεφάλαιο μέχρι τον Ιούνιο δεν θα ξανά ανεβάσω. Λόγω εξετάσεων. Όσοι γράφετε καταλαβαίνετε πιστεύω. Καλή επιτυχία στις εξετάσεις και να γράψετε καλά!
Εύχομαι να άρεσε το κεφάλαιο. Λοιπόν... Τι λέτε να συμβεί; Θα το μάθουμε τον Ιούνιο αυτό. Εύχομαι καλό Πάσχα και καλή ανάσταση! Θα μου λείψετε πολύ! Bye..❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love? What is it?
Fanfic"Θα το περάσουμε μαζί αυτό, εντάξει μωρό μου; " "Σε ευχαριστώ που είσαι δίπλα μου. Σε ευχαριστώ που με έκανες να αγαπήσω. Όλα αυτά που είμαι τα χρωστάω σε εσένα, Μαριάννα. " "Είσαι, όλα όσο θέλω να είσαι. "Του είπα και ένωσα απαλά τα χείλη μας. Ναι...