Παρτ 8 - Ζηλεια

1K 83 0
                                    

{Οπτικη γωνια Μαριαννας}

Την ωρα που περπαταγαμε με τα παιδια για το σπιτια μας,συλογιζομουν την ξαφνικη ή περιεργη μπορω να πω συμπεριφορα του βαγγελη.Μα τι εγινε;Πως και ενδιαφεερθηκε για εμενα;Ολες αυτες οι ερωτησεις εισαν στο μυαλο μου ενω,ταυτοχρονα ενιωθα ενα ζευγαρι ματια να "καιει"την πλατη μου.Γυρισα να δω και εποιασα τον Αρη να με κοιταει εντονα,μπορω να πω οτι ενιωσα να μαγουλα μου να φλεγονται.
Γνωρισα επεισης καινουρια και πολυ καλα ατομα.Την Κλαρα που την θεωρω Καταπληκτικη κοπελα και νομιζω οτι θα τα παμε πολυ καλα μετξυ μας,την Ευγενια που την θεωρησα το μεγαλυτερο ΤΣΟΥΛΑΚΙ του σχολειου γιατι απο τι πληροφορηθηκα ειχε παει μ'ολους της 3ο λυκειου,την αλεξανδρα που και με αυτη νομιζω θα τα παμε πολυ καλα,και το αποκορυφωμα ο Jimmy ειναι αρκετα ευδιαθετος και κανει αρκετη πλακα!Τον νιωθω σαν κολλητο μου,παροολο που δεν του εχω πει τιποτα για την εμπειρια που εζησα πριν,να βλεπω τον βαγγελη να κανει ζωοδες σεξ με μια κοπελα που μου φανηκε πολυ οτι ηταν η ευγενια,αλλα μπορει και να μην ηταν.Πφφφφ αμα ηταν θα ηθελα να της βγαλω το μαλλι τριχα-τριχα.Μ'αυτες τις σκεψεις φτασαμε σε ενα σταυροδρομι χωτιστηκαμε για τα σπιτια μας.Εγω με τον Σπυρο μπηκαμε στο σπιτι και εγω ετρεξα στο υπνοδωματιο μου και κλειστηκα μεσα για να κανω ενα ντουζακι γιατι απο τι μου ειπαν τα παιδια θα παμε στην παραλια το απογευμα.Σταθηκα μπροστα στον καθρεφτη και με κοιταζα.Ειχα μπορω να πω ενα ωραιο γυμνασμενο σωμα οχι σε σημειο που να χανει την θυληκοτητα του.Αρχιζα σιγα-σιγα να γδυνομαι,στην αρχη εβγαλα την μπλουζα μου και υστερα το παντελονι μου,προσπαθουσα να πιασω τα μαλλια μου εναν κοτσο,σε 2 λεπτα μπορεσα και καταφερα και τα εποισα .Σε μια στιγμη καταλαβα οτι ειχα ξεχασει την κουρτινα του δωματιου μου ανοιχτη.Παω τρεχοντας να την κλεισω ομως κατι με σταματαει,στο διπλανο σπιτι ειδα ενα αγορι γυρισμενο πλατη και καταλαβα αμεσως ποιος ηταν.Ο Βαγγελης.Ποπο ντροπη!Εκλεισα γρηγορα την κουρτινα και μπηκα γρηγορα στο μπανιο του δωματιου μου.Εποιασα το "τηλεφωνο"του ντουζ και αρχισα να βρεχω το σωμα μου.Στο μυαλο μου ηρθε η εικονα της γυρισμενης πλατης του βαγγελη.Γιατι ειχε γυρισμενη την πλατη;Γιατι δεν του αρεσε το σωμα μου;Μηπως αυδιασε με αυτο που ειδε;Μαλλον αυτο θα ειναι!Αυτος τριγυρναει με μοντελα!Με εμενα θα καθισει να ασχοληθει;Ολα αυτα σκεφτομουν και ετσι αποφασησα να διωξω αυτες τις σκεψεις και να χαλαρωσω με το μπανιο μου.Μετα απο κανα 20λεπτο βγηκα εξω απο το ντουζ και τυλιχτηκα με μια πετσετα και επειτα βγηκα εξω απο το μπανιο.Φορεσα τις πυτζαμες κου και εβαλα την αφυπνιση να χτυπησει στης 4:30.Αφου ξαπλωσα στο κρεβατι αφεθηκα στην αγκαλια του μορφεα!

{Τελος οπτικη γωνια Μαριαννας}

{Οπτικη γωνια Βαγγελη}

Μολις ακουσα αυτα τα λογια απο το στομα της Βασιλικης εχασα τα αυγα και τα πασχαλια.Ετσι αποφασισα να της πω ολη την αληθεια.

"Κοιτα βασιλικη θελω να σου πω οτι οταν φωναξα "Μαριαννα"οταν τελειωσα νομιζα οτι ηταν αυτη στην θεση σου.Ειναι το αποθημενο μου και ναι,θελω να την πηδηξω.Αυτη ειναι η αληθεια"της τα ειπα ολα αυτα και επειτα ντυθηκα και μετα εφυγα.Πως θα ξανααντικρυσω την Μαριαννα στα ματια μου λετε;Πως;Πφφ..ουτε που θελω να σκεφτω ξανα οτι τελειωσα μονο και μονο στην σκεψη της.Οχχ..πρεπει να παω σπιτι να ετοιμαστω η ωρα ειναι 4:25 και τα παιδια θα ερθουν σπιτι μου για να παμε στην παραλια απο τι με πληροφορησε πριν ο jimmy.Μπηκα στο αυτοκινητο και ξενικησα να οδηγω.
Μετα απο κανα 10λεπτο ημουν στο σπιτι μου.Μπηκα γρηγορα μεσα σπιτι και πηγα "βολιδα"στο δωματιο μου για να βαλω το μαγιο μου.Αφου το εβαλα προσευχηθηκα να μην ειναι η μαριαννα στην παραλια.Ακουσα κορναρισμα και κατεβηκα τρεχοντας κατω φορωντας την μπλουζα μου.Ανοιξα την πορτα και βγηκα εξω απο το σπιτι ειδα το γκριζο αυτοκινητο του Αρη παρκαρισμενο με ανεμενα τα προειδοπποιητικα.Μου εκανε νοημα να μπω μεσα στο δικο μου το αμαξι.Ξεκλειδωσα το αμαξι και μπηκα μεαα ημουν ετοιμος να ξεκινησω οταν μια φωνη με σταματησε.Την αναγνωριζα απο χιλιομετρα αυτην την φωνη ηταν η φωνη του ερωτ- δηλαδη της μαριαννας.Πφφφφ παψε βλαμμενο υποσεινηδιτο να με πηδας γαμω.Την εβλεπα απο τον καθρεφτη να τρεχει προς το μερος μου,φωρουσε ενα κοντο πορτοκαλι παρεο και απο πανω το σουτιεν-μαγιο της.Ηταν πανεμορφη!Το παρεο "αγκαλιαζε"ομοιομορφα τους μισους μηρους της αφηνωντας αποκαλυπτα τα ωραια ψηλα ποδια της.Απο την μεση και πανω ειχε ενα σωμα,μα τι σωμα,να το πιεις στο ποτηρι.Ειχε κανει piercing στον αφαλο της,και το πανω μαγιο της κολακευε αρκετα το στηθος της κανωντας το πιο στητο.Ηταν ΚΟΛΑΣΗ,ηθελα να την βαλω κατω και ουρλιαζει το ονομα μου.Αλλα αυτο ηταν πολυ αδυνατο να συμβει,γιατι πολυ απλο ο αδερφο της θα με εσφαζε ζωντανο.Μολις μπηκε στο αυτοκινητο τ'χασα.

"Τι κανεις εσυ εδω;"την ρωτησα ξαφνιασμενος

"Θα ερθω με το δικο σου αυτοκινητο"μου απαντησε ενω κατι εκανε στο κινητο της.και αν μιλουσε με καναν γκομενο;Μπααα τι μαλακιες σκεφτομαι μολις σημερα ηρθε στο σχολειο.και αμα ειχε κανεναν πριν στα Χανια και διατηρουν σχεση εξα αποστασεως;
Ενιωθα το αιμα να ανεβαινει στο ξεφαλι μου και ετσι πηρα το κινητο απο τα χερια της και διαβασα τα μηνυματα της,ηταν απο καποια μαργαριτα και ειρηνη,μαλλον φιλες της.

{Τελος οπτικη γωνια Βαγγελη}






Heyyyyy!!Τι μου κανετε;Σορρυ που αργησα να ανεβασω λιγο.Αλλα σας υποσχομαι οτι ΑΝ βρω χρονο αυριο μπορει να ανεβασω το επομενο!
SEE YOU


Love? What is it? Où les histoires vivent. Découvrez maintenant