part 77

742 52 7
                                    

"Napokon." Majka je uzdahnula grabeči me u zagrljaj te sam se nasmijala preko njenog ramena gledajuči u oca. "Kada ti je ono termin?" Udaljila se od mene, tek toliko da je mogla pogledati u moj trbuh te onda ponovno u mene. "Za tjedan dana." Odgovorila sam, još jednom je grleči. "Izludila sam sa vama dvoma, potpuno ste neodgovorni." Pomalo ljuto je rekla, no onda se ipak ponovno nasmijala. Samo sam prošla pored nje prepuštajuči joj pozdrav sa Harryem, te zagrlila oca. "Tko bi rekao da će moja Blue imati bebicu?" Široko se nasmijao te sam nakratko zaklopila oči prisječajući se svih prošlih skoro devet mjeseci. Tako je sve brzo prošlo. "Gdje je Tom?" Upitala sam tražeči poznatog francuza pogledom. Nije trebalo dugo da ga ugledam kako se spušta stepenicama govoreči nešto na francuskom. "Ljepotice moja, pogledaj se samo." Privukao me u čvrsti zagrljaj te sam se nasmijala udišuči njegov jaki parfem. "Zdravo Tom." Progovorila sam, a onda se odmaknula od njega puštajuči Harrya da se pozdravi s njim. "Bilo je vrijeme da dođete, što ste uopće radili ondje? Što ste zaista mislili ostati Francuskoj?" Majka je počela sa pitanjima te sam samo Harryu dala znak da on odgovara i otišla u dnevni boravak sjesti. Namjestila sam se u udobnom kožnom kauču i uzela napolitanku sa stola čekajući ih da dođu ovdje. "Julia, donesi kavu!" Otac se izderao ulazeči u boravak te sjeo na fotelju nasuprot mene. "Meni sok!" "Ti i tvoj sok." Osjetila sam jednu ruku oko sebe te se nasmijala naslanjajuči glavu na rame svog kovrčavca. "Šuti."
~***~
"Blue!" Vanessa mi je ostavila kratki poljubac na obrazu te sjela nasuprot mene, a nakon nje i Marie i Haley. "Potpuno ste prolupali, što ste čekali do sada?" Crnokosa djevojka je uzdahnula te sam se nasmijala. "M, bitno je da smo sada stigli." "Točno, ali sve ste nas izludili, mislim da je tvoja mama posjetila psihologa nekoliko puta i saznala neke sitnice." Nakratko sam ostala zbunjena, no onda se sjetila obiteljske psihologice kojoj sam rekla da moja majka ima nekih problema. Ooh. "Ljutila se?" Upitala sam. "Mislim da ne, najgori dio joj je bio taj što si trudna u nepoznatom gradu i ono..." Vanessa je objašnjavala dok sam se smijala. Nikada ne bih pomislila da se moja majka mogla ovoliko zabrinuti za mene, dvadeset trogodišnjakinju, i dignuti toliku uzbunu. "Sada se svi nadamo da nećete otići na drugi kraj svijeta sljedeči put." Haley je rekla te se nasmijala dok sam pomišljala već na drugo putovanje gdje bih mogla otiči sa svojom malom obitelji. Možda Australija ili Irska. "Ne brinite. Nismo skloni tome." Namigla sam miješajuči svoju toplu čokoladu koju sam naručila dok sam ih čekala. U međuvremenu, došao je konobar i njih tri su naručile kave. "Nego, što ima novoga kod vas? Pričajte." Rekla sam zainteresirano očekujuči njihove priče. "Niall i ja smo zaručeni." Marie je dignula ruku u zrak pokazujuči maleni prsten te sam stavila ruku preko ustiju. "Ponovno, sjećaš se kako smo bili posvađani i što je sve bilo." Uzdahnula je te sam samo klimnula glavom prisječajući se tih dvoje zaljubljenih. "Louis je napokon pristao imati dijete." Vanessa se zagonetno nasmijala te su sva tri pogleda bila uprta u nju. "I da, za 8 mjeseci će s nama u društvu biti još jedno dijete." "O moj Bože, trudna si?" Gotovo sam viknula, a ona je samo klimnula glavom. "Mjesec dana." Ponosno je rekla. "I nadam se da će sve biti u redu."

A/N
hellou, ovo je ponovno jedan kratki nastavak ups haha no da, nisam mogla duži. dojmoviiiiii kritike komentari idk?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 31, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Blue » h.s.Where stories live. Discover now