''Onda? Poznaješ li ga?'' Ispitivao je Zayn nestrpljivo čekajuči moj odgovor dok je nogom ispod stola lupkao po podu. ''Da, da...'' Promrmljala sam gledajuči u sliku. ''Jack. Družio se sa Liamom. Ubiti, još uvijek se druže.'' Objasnila sam te se na kraju nakašljala. ''Što je napravio?'' Pitala sam. Ponovno je presavinuo papir i stavio ga u svoj đep a onda me pogledao. ''Mladi ljubavnik gospođe Green.'' Rekao je sa osmijehom na što sam ga ja začuđeno pogledala. ''Molim? On? Ma daj.'' Rekla sam te zakolutala očima ne vjerujuči mu. On je bio mlad dečko i uvijek je imao mlade djevojke. Sumnjam da bi sada spao na ovako staru. Grozno i nemoguće. Ili ipak moguće? Oh my Good. ''Jep, upravo on.'' Odgovorio je Zayn i slegnuo ramenima. ''Siguran si? Sto posto?'' Pitala sam ga sada sa laganim osmijehom. Ova situcija postajala je sve smješnija i smješnija. ''Blue, ne bih lagano.'' Odgovorio je i naslonio se na naslon stolice uzdahnuvši. ''A, nebi niti moji izvori lagali.'' Nadodao je na što sam klimnula glavom. ''Okej, okej.'' Rekla sam. ''Uostalom, zašto te toliko zanima? Nisi valjda ti u prof...'' Prekinuo me prije nego što sam dovršila rečenicu. ''Ne! Ali, gle...'' Započeo je. ''Mi saznamo tko je njen ljubavnik, ucjenimo ju da ćemo...'' Ovoga puta ja sam prekinula njega. ''Ucjeniti profesoricu Green? Pa ti si zbilja poludio.'' Rekla sam na što je zakolutao očima. ''Ucjenimo ju da ako nam neda pozitivno, reći ćemo njenom mužu za ljubavnika.'' Objasnio je te se ponosno nasmijao svojoj ideji. ''Pozitivno? Ti se ne sječaš da ja i bez toga imam pozitivno?'' Pitala sam. Okrenula sam se oko nas da provjerim sluša li nas tko, a onda pogled vratila prema njemu. ''Ali, tebi to tata sredi. Zar nebi bilo dobro da ga ovoga puta iznenadiš i kažeš da imaš pozitivno?'' Pitao je na što sam lagano klimnula glavom i zagrizla usnu. ''Dogovoreno.'' Rekla sam sa osmijehom kada mi je pogled zapeo na njegov mobitel na stolu koji je zavibrirao te sam jasno mogla pročitati ime ispisano na ekranu 'Jolenne'. Zbunjeno sam pogledala u Zayna koji je uzeo mobitel u ruke i nešto promrmljao. ''Sačekaj me sekundu.'' Rekao je, ustao sa stolice te izišao razgovarati van. Čekajuči ga, lupkala sam noktima o stol te primjetila da moram promijeniti lak. Podhitno. Trgnula sam se iz svojih misli te pogledala van i vidjela ga kako trpa mobitel u đep i vraća se natrag na terasu. ''Sorry, imao sam jedan posao.'' Rekao je sjedajuči za stolicu te odmahnuo rukom. ''Koji?'' Pitala sam. Nasmijao se i rukom prošao kroz kosu. ''Tajna.'' Odgovorio je sa osmijehom na što sam zakolutala očima. ''Daj, Zayn, reci mi.'' Rekla sam nakon čega se rukama naslonio na stol i pogledao me. ''Ljudi mi plačaju da provjerim neke stvari.'' Rekao je na što sam ga zbunjeno pogledala. ''Provjeriš neke stvari?'' Pitala sam na što se nasmijao i klimnuo glavom. ''Ponekad pratim ljude, ponekad istražu...'' Prekinula sam ga. ''Kako god. Moram ići, vidimo se.'' Rekla sam ustajuči sa stolice. Uzela sam svoju torbicu, mahnula Zaynu te izašla iz kafića.
~***~
Ležala sam na svome krevetu u sobi i razmišljala. Iako mi je sve u vezi Harryeve tučnjave bilo sumnjivo, trudila sam se vjerovati mu. On me nebi lagao, zar ne? Blue, glupačo, naravno da nebi.
''Once upon a time a few mistakes ago, I was in your sights you got me alone...'' Dohvatila sam svoj mobitel sa ormarića i vidjevši Harryevo ime na ekranu, nasmijala se. ''Pogledaj kroz prozor.'' Rekao je na što sam se zbunjeno ustala sa kreveta i laganim koracima prilazila prozoru. Pomaknula sam zavjesu i sa druge strane ceste vidjela Harrya naslonjenog na auto. ''Što kažeš da odemo negdje? Samo ja i ti, daleko.'' Rekao je na što sam se nasmijala. ''Čemu to?'' Pitala sam. Pogledala sam u nejga te vidjela kako je slegnuo ramenima. ''Zato što te volim i želim svaki trenutak proveasti sa tobom.'' Rekao je. Klimnula sam glavom i nasmijala se. ''U redu. Dolazim dolje za par minuta.'' Rekla sam te prije nego što je još nešto rekao, poklopila. Brzim koracima sam izašla iz sobe te se stepenicama spustila dolje. Obula sam svoje bijele conversice, okrenula se oko sebe, te otvorila vrata. Potrčala sam prema Harryu te ga snažno zagrlila. ''Falio si mi.'' Rekla sam. Poljubio me u čelo i lagano se odmaknuo od mene. ''Hajde, idemo.'' Rekao je. Klinula sam glavom te otišla sa druge strane auta i ušla unutra. Zavezala sam pojas te pogledala u Harrya. ''I? Kuda idemo?'' Pitala sam. Nakratko je pogledao u mene i nasmijao se. ''Vidjeti ćeš.'' Odgovorio je. Rukom sam se naslonila na prozor i gledala van. ''Jesi li nešto ljuta na mene?'' Pitao je prekinuvši tišinu na što sam se nasmijala. ''Od kuda ti to? Naravno da ne.'' Rekla sam na što je slegnuo ramenima. ''Nešto si šutljiva.'' Rekao je. Zakolutala sam očima i rukom prošla kroz kosu. ''Samo ne znam o čemu bih razgovarala.'' Rekla sam. Klimnuo je glavom i skoncentrirao se na cestu ispred sebe. ''Da li je Liam još dolazio do tebe?'' Pitao je. Nakratko sam zastala ne znajuči što da mu kažem. Da kažem ne - pa da sve bude u redu. Ili da kažem da - pa da se možda naljuti? ''Bio je, jučer.'' Odgovorila sam shvativši da ništa neću dobiti laganjem. ''Što je htio?'' Pitao je na što sam odmahnula rukom. ''Ništa. Rekao je da imam 2 tjedna da se odlučim hoću li mu dati drugu šansu.'' Odgovorila sam na što me pogledao. ''I?'' Pitao je na što sam ga zbunjeno pogledala. ''Što i? Neću mu se javljati i gotovo.'' Odgovorila sam. Stavio je svoju ruku na moje koljeno te sam mu u kutku usana mogla vidjeti osmijeh što je i mene nasmijalo.
Za nekoliko trenutaka, ispred sebe sam vidjela neku čistinu sa nekoliko klupica i uličnih svjetiljki. Sve ovo mi je bilo nekako jako poznato, samo se nisam mogla sjetiti od kuda. Kada sam čula sa Harryeve strane zatvaranje vratiju, trznula sam se i isto kao i on izašla iz auta te potrčala ka njemu. Primila sam ga za ruku i pogledala ga. ''Zašto mi je ovo toliko poznato?'' Pitala sam te se još jednom okrenula oko sebe pokušajuči se prisjetiti nečega vezanog sa ovim. ''Možda jer smo jednom bili ovdje.'' Rekao je te mi svojom rukom prošao kroz kosu tako ju raščupavši. ''Zbilja?'' Pitala sam. Klimnuo je glavom i povukao me do jedne klupice. Sjeo je na nju i mene posjeo na njegova koljena. ''Zbilja.'' Ponovio je zamnom. Još jednom sam pogledom prešla preko svega ovdje i prisjetila se da sam sjedila na toj klupici sa Harryem. Samo, kada? U razmišljanju su me prekinule Harryeve usne na mojima. Lagano sam se nasmijala i obgrlila ga rukama oko vrata kada sam osjetila kako me naslonio na klupicu. ''Makni se, još će nas optužiti za javni sex.'' Rekla sam te stavila svoje ruke na njegova prsa pokušavajuči ga odgurnuti. ''Koliko me voliš?'' Pitao je na što sam se nasmijala. ''Jako, jako puno.'' Odgovorila sam te ga napokon odgurnula od sebe. Sjela sam do njega i svoju glavu naslonila na njegovo rame dok je on svojom rukom prelazio po mojim leđima. ''Voljet ćeš me kao i ja tebe što god da se dogodi?'' Pitao je. Nakratko sam ga zbunjeno pogledala, a onda svoju glavu vratila na njegovo rame. ''Da.'' Odgovorila sam kratko. ''Obećaješ?'' Pitao je. Odmaknula sam se malo od njega i ponovno ga pogledala. ''Harry, što se događa? Čudan si odjednom.'' Rekla sam. Obgrlio me jednom rukom te povukao sebi te me usput poljubio u čelo. ''Samo želim biti siguran da me voliš onoliko koliko i ja tebe.'' Rekao je. Klimnula sam glavom i lagano se nasmijala. ''Volim te i obećajem da ću te voljeti što god da se dogodi.'' Rekla sam te osjetila kako se nasmijao.
~2 dana kasnije~
Zatvorila sam vrata auta te se okrenula po parkiralištu ne bih li negdje vidjela Harryev auto, no nije ga bilo. ''Blue!'' Čula sam poznati glas iza sebe te sam se okrenula i vidjela Zayna koji je upravo stigao te skidao kacigu. Nasmijala sam se i napravila nekoliko koraka do njega. ''Što je?'' Pitala sam. Sišao je sa motora i rukom prošao kroz kosu. ''Idemo do profesorice Green.'' Rekao mi je nešto tiše pazeči da netko ne čuje. ''Neću sada.'' Rekla sam. Zakolutao je očima te puhnuo. ''Hajde, ovo nam je zadnja prilika. Uskoro će kraj godine i baba će zaključivati ocjene.'' Rekao je. Klimnula sam glavom te brzim koracima krenula za njime koji je doslovno jurio ispred mene u tenisicama. Ja kao i obično imala sam štikle. Agr. Stepenicama sam se popela na fakultet i ubrzala hod za Zaynom. U daljini mogla sam vidjeti profesoricu Green kako prima kvaku svoje učionice ovoga puta uranivši na predavanje. ''Profesorice!'' Viknuo je Zayn. Okrenula se prema njemu i ljuto ga pogledala. Mrzila je kada ju je netko nešto trebao. ''Imam jedan vrlo dobar prijedlog za vas.'' Rekao je kada sam napokon došla do njih nakon čega me profesorica nakratko odmjerila. ''Prijedlog? Za mene?'' Pitala je. Okrenula se oko sebe i uzdahnula vjerojatno odlučivši saslušati Zayna. ''Jack Hollwes. Poznato?'' Pitao je na što je ona u trenutku problijedila. ''No, no. Vjerujem da vam ste uživali sa njime.'' Nadodao je sa osmijehom dok je ona stajala kao ukopana ispred nas. Izgledalo je kao da će dobiti infarkt. Oh, samo ne to.
A/N
Evo nastavka... Dosadno je znam, ništa se posebno ne događa ali događat će se, hih:3
Komajte, votajte<33
Emm... Da... Postaviti ću još malo uvod za moju novu priču koja će biti malo drugačija od ove dvije koje trenutno pišem... Pa, ako vam se da, pročitajte...
Pitanje; Da li netko zna gdje kupiti flomastere koji svijetle jer bi mi trebali za koncert?