~***~
''Nisi im trebala onako reći.'' Govorio je Liam noseči kartonske kutije do našeg novokupljenog stana. Stala sam na zadnjoj stepenici te ga zbunjeno pogledala. ''Zašto?'' Pitala sam. ''Imam neki osječaj da će tvoja mama plakati cijelu noć.'' Rekao je na što sam zakolutala očima. Odlučila sam zanemariti njegove riječi te sam nastavila hodati. ''Koji ono kat si rekao?'' Pitala sam mijenjajuči temu iako sam dobro znala da je drugi kat. ''Drugi.'' Kratko je odgovorio. Otvorio je smeđa lakirana vrata na kojima je zlatnim slovima pisalo 'Payne' te smo ušli unutra. Stavila sam svoju torbicu na kauč i sjela na njega. ''Hoćeš da ti ja pomognem posložiti sve stvari ili će ti sutra cure pomoći?'' Pitao je sjedajuči na fotelju nasuprot mene. ''Cure.'' Kratko sam odgovorila na što je on samo klimnuo glavom dohvativši daljinski te upalio televiziju šaltajuči programe. ''Dobro, hoćeš li se smiriti više?'' Pitala sam već izživcirano te skrenula pogled na njega koji je kliknuo crvenu tipku gaseči televiziju, a onda daljinski odložio na stol. ''A, što si ti tako živčena?'' Pitao je na što sam otvorila usta ne vjerujuči što me pita. ''Ja? Mene pitaš zašto sam živčana? Ja imam razlog!'' Rekla sam ustajuči sa kauča. Još jednom sam ga pogledala, a onda brzim koracima napustila prostoriju te otišla u sobu prije nego što on pođe zamnom. Pogledala sam u bravu u kojoj je stajao ključ te se zaključala. ''Blue, nisam tako mislio. Znaš da neki puta pretjeram, oprosti.'' Čula sam njegov glas sa druge strane vratiju, no nisam namjeravala ništa poduzeti. ''Pusti me na miru!'' Viknula sam. Duboko sam uzdahnula, a onda sjela na krevet. Pogledala sam oko sebe te pogled zadržala na vazi koja je bila na ormariču. Izživcirano sam ju gurnula te je sljedečeg trenutka bila prosipana u tisuče komadića na podu. Čučnula sam krenuvši pokupiti staklo nakon čega sam osjetila lagano peckanje u ruci. ''Kvragu.'' Promrmljala sam gledajuči u lijevu ruku gdje je bilo nekoliko komadića stakla.
~Sljedeči dan~
''Posvađali ste se sinoć? Znači, zato je onako brzo ujutro izjurio iz stana?'' Ispitivala je Marie vadeči neke stvari iz kutija zajedno sa Vanessom dok sam ja slagala knjige na policu. ''Da.'' Kratko sam odgovorila uzdahnuvši. Rukom sam prošla preko svih uredno poredanih knjiga čitajuči neke čudne naslove. Zbilja nisam znala zašto Liam toliko voli takve knjige. ''Tko je ovo kupio?'' Pitala je Vanessa na što sam se okrenula prema njoj i vidjela kako u ruci drži dvije šalice sa natpisom 'Mr Right' i 'Mrs always Right'. ''Liam je dobio u nekoj udruzi u Italiji.'' Rekla sam zakolutavši očima, a onda praznu kutiju stavila sa strane te uzela drugu. ''Huh. Izgleda da se ovoga puta zbilja trudi ugoditi ti.'' Govorila je nastavljajuči slagati stvari po dnevnom boravku. ''Nego, što je uopče sa vama? Mislim, da li se situacija popravila?'' Pitala je Vanessa na što sam samo uzdahnula. ''Ne znam. On mene toliko voli da ne shvača da ja njega ne.'' Rekla sam te se nasmijala svom odgovoru. ''A... Ti i Harry?'' Pitala je sada Marie na što sam se naglo uozbiljila. ''Mi smo prošlost.'' Brzo sam rekla te se nakašljala ne želeči više pričati o tome. To je bila tema o kojoj jednostavno nisam željela pričati. ''Gdje ovo ide?'' Pitala je Marie shvativši da želim promijeniti temu prstom pokazivajuči na nekoliko bijelih jastučića prošaranih tamno plavim tankim crtama. ''Ne znam. Posloži negdje, bilo gdje.'' Odgovorila sam odmahnuvši rukom, a onda uzela dvije vaze i stavila ih u regal. Pogledom sam prešla preko dnevnog boravka koji je bio krcat kutijama te uzdahnula. ''A, što kažete da odemo na... Kavu? A, ovo ostavimo za kasnije?'' Pitala je Marie gledajuči u Vanessu, a onda skrenula pogled na mene. ''Ne, ne. Ovo moramo dovršiti još danas.'' Brzo sam rekla odmahivajuči glavom. ''No, hajde. Samo jedna kava, samo jedan sat.'' Rekla je Vanessa zagrizuči usnu na što sam se nasmijala. ''U redu, idemo.'' Rekla sam. Uzela sam torbicu sa trosjeda, a onda zajedno sa njima izašla van ostavljajuči stan u neredu. ''Vidjela sam jučer kafić ovdje, pa...'' Naglo sam zastala kada me Vanessa prekinula. ''Ne. Znam gdje rade najbolju kavu, idemo ondje.'' Rekla je lagano se nasmješevši prema meni, a onda kliknula tipku za otključavanje i otključala auto. Dok je Marie sjedila iza, ja sam sjedila naprijed pored Vanesse koja je vozila. ''Pa, umm... Gdje je to?'' Pitala sam znatiželjno dok sam zakopčavala pojas. ''Ondje smo za kojih pola sata.'' Odgovorila je Vanessa slegnuvši ramenima na što sam ju zbunjeno pogledala. ''Kojih pola sata? Ti se šališ. Bolje da sam ju doma skuhala.'' Govorila sam mahajuči rukama po zraku dok su njih dvije šutjele. Vanessa je gledala na cestu ispred sebe, a Marie je gledala negdje kroz prozor. Uzdahnula sam već pomirena sa činjenicom da ćemo šutjeti ostatak puta, a onda se rukom naslonila na staklo gledajuči ispred sebe. Kiša je lagano padala po staklima stvarajuči neke neobične zvukove što me živciralo. No, nije me smetalo koliko i neugodna tišina među nama. ''Jesmo skoro ondje?'' Napokon sam pitala prekidajuči tu tišinu. ''Aham...'' Promrmljala je Vanessa skrenuvši u sporednu ulicu. Za svega nekoliko trenutaka, zaustavila je auto. ''Ovo je neka šala?'' Pitala sam gledajuči u malu kućicu ispred sebe. Bila je obojena u neku čudnu smeđu boju dok je ispred nje bio veliki vrt sa raznim vrstama cviječa. Kiša je počela jače padati te je tu kuću činila još strašnijom i starijom nego što zapravo je. ''Jesmo li se mi sigurno pomirile, ili me planirate ubiti ovdje?'' Pitala sam progutajuči slinu na što su se njih dvije nasmijale. ''Šuti i izađi van.'' Rekla je Marie pruživši mi crni kišobran. Uzela sam ga u ruke te nakon što sam izašla van rastvorila ga. ''Okej, ako je ovo neka skrivena kamera...'' Vanessa me prekinula. ''Ne pričaj gluposti, B. Sve će ti biti jasno za nekoliko trenutaka.'' Rekla je te me povukla za sobom prema ulazu. Prije nego što smo pokucale ili stisnule zvono, vrata su se otvorila, a iza njih je stajala neka starija žena. ''Stigle ste.'' Rekla je čudno se nasmiješevši, a onda otvorila vrata rukom pokazavši da uđemo unutra. Nisam namjeravala uči unutra, no kada me Marie gurnula, bila sam prisiljena. Zatvorila sam kišobran, a onda zajedno sa curama ušla. Iako je vani bilo poprilično hladno, ovdje je bilo užasno vruče. Jezivo.
''Smjestite se.'' Nadodala je žena nakon čega smo sjele jedna pored druge na drvene stolice. Progutala sam slinu gledajuči oko sebe dok nisam osjetila kako mi nešto mekano ide oko noge. Pogledala sam dolje vidjevši crnu mačku. Gledala me svojim velikim, plavim očima na što sam se zaprepastila. Nekoliko muta je mjauknula, no onda počela presti. ''Osjetila je nemir u tebi.'' Rekla je žena stavljajuči kavu na stol. Nemir? Kako ne bih bila nemirna kada sam ovdje? Pobogu, ne znam niti gdje sam! Nakratko sam pogledala u nju, a onda u cure koje su bile poprilično opuštene kao da su već bile ovdje. Atmosfera je bila zagušljiva te jedino što sam se pitala je; Gdje sam ja to? ''Opusti se.'' Šapnula mi je Vanessa na uho na što sam samo lagano klimnula glavom ne namjeravajuči to učiniti. Samo sam htjela popiti kavu u nekome kafiću i vratiti se u stan. Puno tražim? Huh, vjerojatno da. ''Koju ću prvo?'' Pitala je žena sjedajuči za stolicu te gledajuči u nas tri. Koju će prvo što? Hah? ''Nju.'' Promrmljala je Marie prstom pokazujuči u mene na što sam brzo odmahnula glavom. ''Ne boj se.'' Rekla je žena uhvativši moj dlan na stolu. Njene ruke bile su toliko hladne da sam se ponovno osječala da sam vani. Neka čudna hladnoća prošla je mojim tijelom tjerajuči me da se naježim. Svojim kažiprstom kružila je po mome dlanu dok sam ju ja zbunjeno gledala. Ovako nešto mogla sam vidjeti samo u filmovima ili... Ne, nikako ne u stvarnosti. Možda sanjam? Da, da. Vjerojatno. ''Prošlost se vrača. Njegove usne ponovno će biti na tvojima. Njegovo tijelo ponovno će biti kraj tvog. Njegove oči ponovno će gledati tvoje. No, više ništa neće biti isto.'' Govorila je tiho, no dovoljno glasno da čujem. U tom ternutku, pustila je moju ruku, a ja sam prestala disati. Lagano mi se zavrtjelo u glavi dok sam imala osječaj kao da ću se onesvjestiti dok su mi se u glavi vrtjele njene riječi. Harry će se... Vratiti?
A/N
Huh. Danas mi je rođendan, no ipak sam odvojila malo vremena za postaviti nastavak, hah. Potrudila sam se napisati ga, tako da ett... Nadam se da ćete me bar onda danas iznenaditi sa nekim komentarima za cjeloukupnu drugu sezonu? Što mislite o ovome svemu i to... Bilo bi mi jako drago<3
Kom, vote?